PM10

Gestart door CBdicX, december 05, 2016, 16:44:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Citaat van: arjan1312 op december 05, 2016, 21:52:35
Mooi uitgebreide introductie door Marantz.


Wél opvallend dat de PM11 S3 behoorlijk (20%) zwaarder is.

Volgens mij verklaarbaar. De PM10 is een klasse D versterker? Minder zware componenten nodig? Weg analoge geluid?

Zoldar

Zal wel meevallen. Voorversterker hedeelte is niet classe d en ook bepalend.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

xander32

Krijg hem morgen binnen, van het weekend maar 's wat aandacht aan besteden.

Citaat van: Zep op december 06, 2016, 19:05:13
Nou, Xander blijkbaar niet, Bert....krijgt ie er toch gewoon geen  :no:  :-P

Bevalt heel goed, heb sinds de Vodka enkel Tidal gespeeld...niets vanaf geheugen wat ik voorheen veel meer deed.  Denk dat ik tot het modem nog wat ga veranderen qua bekabeling  :wink:

Brutus

Citaat van: Zep op december 06, 2016, 19:05:13
Nou, Xander blijkbaar niet, Bert....krijgt ie er toch gewoon geen  :no:  :-P

Bevalt heel goed, heb sinds de Vodka enkel Tidal gespeeld...niets vanaf geheugen wat ik voorheen veel meer deed.  Denk dat ik tot het modem nog wat ga veranderen qua bekabeling  :wink:

Niet te hopen dat het modem 15m verder op staat  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Leuk om te horen Jurgen

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Nee, 'slechts' 3 meter heb ik hier nodig, om de afstand vanaf de ethernetwandcontactdoos (3x woordwaarde  :-D) tot aan de NA11 te overbruggen. Vanaf die wandcontactdoos loopt er een direct lijntje naar de router  (extra afgeschermde cat 5e, FTP/SFTP) waarop de nas met een AQ Pearl is aangesloten. Wellicht in de toekomst de cat5e nog upgraden (?) met AQ cat 700 kabel van de rol (Pearl/Forest, resp. €6/€14 p.m.). Het gaat om max. 10 meter, dat is te overzien.

Citaat van: Brutus op december 06, 2016, 23:15:20
Niet te hopen dat het modem 15m verder op staat  :-D

Zep

Citaat van: xander32 op december 07, 2016, 10:32:12
Nee, 'slechts' 3 meter heb ik hier nodig, om de afstand vanaf de ethernetwandcontactdoos (3x woordwaarde  :-D) tot aan de NA11 te overbruggen. Vanaf die wandcontactdoos loopt er een direct lijntje naar de router  (extra afgeschermde cat 5e, FTP/SFTP) waarop de nas met een AQ Pearl is aangesloten. Wellicht in de toekomst de cat5e nog upgraden (?) met AQ cat 700 kabel van de rol (Pearl/Forest, resp. €6/€14 p.m.). Het gaat om max. 10 meter, dat is te overzien.

Ik wil hier meteen twee nieuwe kabels door de muur heen trekken, dan heb ik sowieso geen extra switch meer nodig. Kan de Vodka rechtstreeks in de wand....en een leuk kort kabeltje in de meterkast  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Een wijs besluit. Als je het nog moet aanleggen dan ook maar in één x goed.

Ik heb er reeds twee lopen van router naar contactdoos, dankzij een medeforumlid van het buurforum. Ten tijde van de installatie geloofde ik nog niet in de verschillen, had deze nog niet ervaren. Dat is nu anders. De tv hangt aan cat6, daar geef ik verder geen geld meer aan uit. Maar die 8 a 10 meter cat5e wellicht nog eens upgraden in de toekomst.


Citaat van: Zep op december 07, 2016, 10:42:11
Ik wil hier meteen twee nieuwe kabels door de muur heen trekken, dan heb ik sowieso geen extra switch meer nodig. Kan de Vodka rechtstreeks in de wand....en een leuk kort kabeltje in de meterkast  :-)

Zep

Citaat van: xander32 op december 07, 2016, 11:13:21
Een wijs besluit. Als je het nog moet aanleggen dan ook maar in één x goed.

Ik heb hier zelf alle kabels getrokken en gepatched, de nieuwe kabels trek ik er via de oude doorheen. Met twee personen, de een "duwen" de ander trekken...dat is goed te doen. LSA patchtang heb ik nog liggen. Ergens begin volgend jaar mee beginnen  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Hmm...in mijn geval zou het best gunstig zijn, 1,5m van router naar Node en 1m van router naar modem.
Alleen van router naar nas is 15m  :oops:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

sjoek

En welke routers gebruiken jullie dan? Zijn daar speciale voor of gebruiken jullie "gaming" routers?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Eentje van Asus, welke ik achter de KPN modem heb geknoopt t.b.v. een krachtig en stabiel wifi.

Citaat van: sjoek op december 07, 2016, 17:46:18
En welke routers gebruiken jullie dan? Zijn daar speciale voor of gebruiken jullie "gaming" routers?

bert50

Apple time capsule topding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Citaat van: sjoek op december 07, 2016, 17:46:18
En welke routers gebruiken jullie dan? Zijn daar speciale voor of gebruiken jullie "gaming" routers?

Heb een Fritzbox in de meterkast met een extra TP-Link (kwam 2 poortjes te kort), daar wil ik het bij houden dus geen extra switch met adapters in de huiskamer bij de set. Die zit sowieso op een aparte wanddoos (zonder adapters) dus los van de tv/mediaplayer/box. Wanneer de set aan is staat alles wat met beeld te maken heeft uit.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

211

Waar ik wel heel nieuwsgierig naar ben is of de SA10 in staat is mijn NA11 te verslaan...
Zolang je maar geniet....