Accuphase E-305

Gestart door SB_Marantz, september 18, 2013, 23:57:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thanatos

Nog wel erg gewild. Zet maar eens een E-405 te koop.. binnen 2 dagen op de €1600,- aan biedingen. Terwijl ze echt aan de beurt zijn als ze goed gebruikt zijn. Heb 2x op het punt gestaan er 1 te kopen maar mijn verstand heeft gewonnen van mijn gevoel  8-)

Cornelis1921

Citaat van: thanatos op september 19, 2013, 19:55:47
Nog wel erg gewild. Zet maar eens een E-405 te koop.. binnen 2 dagen op de €1600,- aan biedingen. Terwijl ze echt aan de beurt zijn als ze goed gebruikt zijn. Heb 2x op het punt gestaan er 1 te kopen maar mijn verstand heeft gewonnen van mijn gevoel  8-)
Het verstand koos natuurlijk voor Marantz... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos

Citaat van: Cornelis1921 op september 19, 2013, 20:00:33
Het verstand koos natuurlijk voor Marantz... :-D

:mrgreen:

Toen inderdaad voor minder geld een PM11S1 gekocht.. stuk nieuwer en technisch ook erg mooi.

Toch vind ik die Accuphases wel wat hebben.. zeker met wappers. Mooi gebouwd zijn ze allemaal.

JohnWx

Citaat van: thanatos op september 19, 2013, 20:07:32
:mrgreen:

Toen inderdaad voor minder geld een PM11S1 gekocht.. stuk nieuwer en technisch ook erg mooi.

Toch vind ik die Accuphases wel wat hebben.. zeker met wappers. Mooi gebouwd zijn ze allemaal.

zo 21ste eeuw  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

 :-D

Ze hebben nog steeds de looks.. alleen die prijskaartjes...  :-o


JohnWx

Citaat van: thanatos op september 19, 2013, 20:36:46
:-D

Ze hebben nog steeds de looks.. alleen die prijskaartjes...  :-o



Daarom ook goud kleur waarde vast
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Begonnen met een E 205 daarna een E 206 en toen ....
Uit die E305 komt een prima geluid.

Thans aan het sparen voor bijgaand exemplaar.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

zag van de week een E-210 langs komen dat ik dacht mmmmm
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

#24
Een hele eer om naast ''The mighty one'' (Model 500) te mogen staan!  clown1
De 305 doet weer wat hij moet doen.



Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos

Je kan die '500' gerust aan mij doneren. Met die hoog rendement klipschjes heb je genoeg aan een 1060  :mrgreen: :mrgreen:

SB_Marantz

Ow je wilt kijken hoe het eruit ziet wanneer je woofers tegen de tegenover staande muur geplekt zitten?
Dat kan heur...... :schater:

Idd aan een 1060 heb je meer dan genoeg behalve als ik effe Thunderdome level wil spelen.
2,2 Kva is errug veul!
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos

Volgens specs blijft het enigzins heel... : Power handling   200 W / 300 W

En nee.. wil t niet testen whehehe

SB_Marantz

RF's gaan er ook aan wanneer de 500 op zijn V/spanning blaast: 250 Watt continu / 1 Kw peak. (specs RF's)  :schater:



Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos