Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

onder normale omstandigheden wel ja.

daarom gaat eerst: de koelkast uit, de cv ketel uit, de batterijen uit de klokken, en heb ik 10 keer gemeten zonder iets te wijzigen om de variatie binnen 1 situatie te weten te komen.

de studie is van 1 kerel die wel 9 publicaties heeft. Ik ken profs die dat in 1 jaar doen. ik kom maar 1 studie tegen met dit resultaat. in geneeskunde geld 1 studie=geen studie.

waar is jou "bewijs" dat er geen verschil waarneembaar is. ik zie geen meting alleen jou waarneming. en die geloof ik 100%. maar waar is je meting?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op februari 20, 2013, 20:48:02
onder normale omstandigheden wel ja.

daarom gaat eerst: de koelkast uit, de cv ketel uit, de batterijen uit de klokken, en heb ik 10 keer gemeten zonder iets te wijzigen om de variatie binnen 1 situatie te weten te komen.

de studie is van 1 kerel die wel 9 publicaties heeft. Ik ken profs die dat in 1 jaar doen. ik kom maar 1 studie tegen met dit resultaat. in geneeskunde geld 1 studie=geen studie.

waar is jou "bewijs" dat er geen verschil waarneembaar is. ik zie geen meting alleen jou waarneming. en die geloof ik 100%. maar waar is je meting?

Als je beter Googled Zoldar kom je er zeer veel over tegen alleen het is geen materie om even snel te lezen ik ben me erin gaan verdiepen omdat mijn brein ook dingen doet en heeft gedaan die niet iedereen doet of heeft en wilde ook weten wat mijn jaren anti depresiva en nog, doet met mijn brein 

Waarom moet ik iets bewijzen of meten ik roep niet dat ik verschil hoor we moeten niet de omgekeerde bewijslast gaan voeren

Gelukkig bestaan er dode kamers daar kan je testen, als je adem haalt gaat dat de ene keer anders dan de andere keer kan 1db/3db schelen alleen horen wij dat, maar als jij vind dat jij zo kan testen prima toch voor jouw alleen zoals je zelf al zei 1 x studie is geen studie  byebye
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Zoldar op februari 20, 2013, 20:48:02

de studie is van 1 kerel die wel 9 publicaties heeft. Ik ken profs die dat in 1 jaar doen. ik kom maar 1 studie tegen met dit resultaat. in geneeskunde geld 1 studie=geen studie.



ik heb die kerel niet genoemd kwam jij mee aanzetten  :gaap:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

wiki en daar heb je al een hele simpele uitleg met voorbeelden en hoe snel die 100% al minder word

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kortetermijngeheugen


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Het brein is raar ik kan zoals Theo Maassen zegt een liedje van Nico Haak meezingen bij de eerste klank en de reclame van Domo vla van begin tot eind meezingen maar andere reclame's niet meer van vroeger ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

 
Citaat van: John Wx op februari 20, 2013, 20:30:55
Ben alleen van mening dat mensen die eventuele verschillen waar nemen "zwaar" kunnen overdrijven en dat komt naar mening door een groot gedeelte van "zicht" oftewel mooi/nieuw/duur/spanning/etc.etc.


en als ik dan meeneem dat het normaal is dat het in een stille woonkamer gemakkelijk 3db kan verschillen


http://www.youtube.com/watch?v=87rGpCUYRIs&feature=youtu.be
Ik ben wel overtuigd van het feit dat een aantal mensen, waaronder ook audioliefhebbers, "luisteren met de ogen". Daar heb ik ook last van en spreek dus uit ervaring. :-P
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Chris is een audiofiel in hart en nieren anders geen 69 pagina,s over zijn set en wat een ander er van vindt ? Neem aan dat ze niet elke dag bij Chris een bakkie gaan doen.

De welles / nietes discussie gaat aan mij voorbij.

Don,t worry be happy.  :mrgreen:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op februari 20, 2013, 21:30:04
Ik ben wel overtuigd van het feit dat een aantal mensen, waaronder ook audioliefhebbers, "luisteren met de ogen". Daar heb ik ook last van en spreek dus uit ervaring. :-P

blinde vink  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Paul op februari 20, 2013, 21:34:39
Chris is een audiofiel in hart en nieren anders geen 69 pagina,s over zijn set en wat een ander er van vindt ? Neem aan dat ze niet elke dag bij Chris een bakkie gaan doen.

De welles / nietes discussie gaat aan mij voorbij.

Don,t worry be happy.  :mrgreen:

je vergeet passie en zo zijn er meerdere Z.  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op februari 20, 2013, 21:37:08
je vergeet passie en zo zijn er meerdere Z.  8-)
Mijn passie ligt ,s avonds naast me in bed.  :wink:   :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op februari 20, 2013, 21:38:59
Mijn passie ligt ,s avonds naast me in bed.  :wink:   :-P

ordinair passie in de polder  :evil:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: Paul op februari 20, 2013, 21:38:59
Mijn passie ligt ,s avonds naast me in bed.  :wink:   :-P
Oja, je hond zeker...? :-P
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Janver

Hier kan uw reclame staan!

Marantz 81

lijkt me verstandig om gewoon weer ontopic gaan ,gaat over zijn set  :-)