Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Dat is goed, gaan we wel even roken buiten en dan ga ik mijn best doen om te luisteren  :-D

En ik kan je nu al verzekeren dat dat zeker niet gaat lukken

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 21:49:34
En ik kan je nu al verzekeren dat dat zeker niet gaat lukken

:schater: notworthy :schater:
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

thepioneer

Ik ben benieuwd hoe de klasse d je zal bevallen. Ik heb hier zelf net een buizenversterker gehad en deze versterker was het niet voor mij. Eerder heb ik een klasse d van meridian gehad en die beviel ook niet. Ik had veel te rommelig laag. Even later heb ik nieuwe speakers gekocht en had ook rommelig laag. Speakers een stuk naar voren gezet en super strak laag. Had ik misschien met de meridian ook moeten doen.

Wie weet moet je weer aan het schuiven, ben erg benieuwd
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

Ik hoef zeker niet te gaan schuiven want ik mis helemaal niets, ik ben alleen heel erg benieuwd naar klasse D versterking en nu zag ik de kans schoon om het in mijn eigen set te beluisteren.

Ik heb geen rommelig laag en de diepte en breedte van het geluidsbeeld zijn wat mij betreft excellent, dus schuiven gaat niet gebeuren omdat het niet nodig is

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 20:20:09
ClassDaudio, budget merk maar schijnt wel aardig zijn werk te doen, iemand van het buurforum komt er mee langs en dan gaan we gewoon eens luisteren en vergelijken

nee geen budget goede prijs kwaliteit tis geen Lenco


ziet er wel mooi uit


http://classdaudio.com/complete-amplifiers.html
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

en gisteren was het nog een Dacia?! :-D

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 08, 2012, 12:17:08
en gisteren was het nog een Dacia?! :-D

je kent me toch  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

 :yes: :yes: :yes: Wel lekker verrassend iedere keer

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Verandering van spijs doet eten...  :-o

thepioneer

Citaat van: cz79 op november 08, 2012, 08:55:59
Ik hoef zeker niet te gaan schuiven want ik mis helemaal niets, ik ben alleen heel erg benieuwd naar klasse D versterking en nu zag ik de kans schoon om het in mijn eigen set te beluisteren.

Ik heb geen rommelig laag en de diepte en breedte van het geluidsbeeld zijn wat mij betreft excellent, dus schuiven gaat niet gebeuren omdat het niet nodig is

Ik bedoel dat een andere versterker wel een ander geluidsbeeld neer kan zetten. Als hij meer laag zou geven kan je met je speakers verzetten dit corrigeren en zo misschien een mooier geluid krijgen. Heb gehoord dat het bij jou goed is.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Paar plaatjes van gisteren, in de hoek achter de plant zie de tubes (oh en naast de boekenkast nog een)

JohnWx

er word geleeft in dat huis  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.