Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Niber

Mijn vrouw heeft vorige week toevallig ook het idee geopperd (besloten) om één wand in een lichte grijstint te verven.

We hebben nu alles gebroken wit (ral 9010). Dit aan het begin bewust niet gedaan, aangezien je dan meteen zo'n stempel op het geheel drukt. Nu we bijna een jaar in het "nieuwe" huis wonen zijn we er uit dat we wel een wand willen kleuren (en vrouwlief zegt grijs, dus het wordt grijs  clown1 ).

Ben benieuwd naar foto bij beter licht. Kan ik een beetje inspiratie op doen.  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

@Chris, lekker bezig! (Het houdt je tenminste van de straat hè... ;-)) byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver

Dat grijs komt zeker van het boek "Fifty Shades of Grey"(vijftig tinten grijs) :p
Hier kan uw reclame staan!

xander32

Citaat van: joep op november 01, 2012, 09:19:10
Netjes je kunt zien dat er vakmensen bezig zijn geweest. En echt aardig van je om de fotowall van je vrouw niet naar de wc of de kelder te verbannen. Heb zelf ook weer grote renovatie plannen maar dat is voor na de M&G. Als die bavianen geweest zijn gaan we de boel opknappen.

:-D

JohnWx

Citaat van: Niber op november 01, 2012, 17:47:58
Mijn vrouw heeft vorige week toevallig ook het idee geopperd (besloten) om één wand in een lichte grijstint te verven.


Kom op he op het forum kunnen we er gewoon over praten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Beetje lastige kleur om te zoeken het is namelijk geen RAL kleur, voor verzoeken heb ik wel een kleurcode, maar het komt een beetje in de buurt van onderstaande kleur (tussen grijs en bruin);

Ik zal binnenkort nog eens een foto maken van heel erg dichtbij zodat de juiste kleur beter zichtbaar wordt.

xander32

Citaat van: cz79 op november 01, 2012, 20:29:01
Beetje lastige kleur om te zoeken het is namelijk geen RAL kleur, voor verzoeken heb ik wel een kleurcode, maar het komt een beetje in de buurt van onderstaande kleur (tussen grijs en bruin);

Ik zal binnenkort nog eens een foto maken van heel erg dichtbij zodat de juiste kleur beter zichtbaar wordt.
ik kom het wel een x van heeeel dichtbij bekijken  :yes:

joep





Heb nu terracotta met baksteenrood. Gaat 9010 met baksteenrood worden (van hogerhand).

cz79


cz79

Citaat van: xander32 op november 01, 2012, 20:33:14
ik kom het wel een x van heeeel dichtbij bekijken  :yes:

Je bent meer dan welkom, dat weet je!

joep

Citaat van: cz79 op november 01, 2012, 20:48:56
Op je wanden?

Nu nog wel en ook op het plafond. Maar we gaan veranderen.

xander32

Citaat van: cz79 op november 01, 2012, 20:51:59
Je bent meer dan welkom, dat weet je!
I know, wacht wel op een M&G  :yes:.

cz79

Die heb je net gemist :-D Maar de volgende keer zorg ik ervoor dat jij van de partij bent

jrm

Het ziet er goed uit Chris!

cz79

Dank je, nog een paar dingen maar die ga ik dit weekend even doen.

- Resterende verfspetters verwijderen met Aceton
- Lamp Ophangen en plint monteren op plafond
- Paar ramen schoonkrabben
- Toiletdeur binnenkant schilderen

En dan zijn we er wel, het is toch een hoop gedoen als je al in het huis woont (spullen weghalen, etc).

Maar goed dan heb je ook wat :-D