Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: cz79 op juli 06, 2012, 10:03:28
De Avalons zijn ook echt een stuk transparanter, waar de PMC staan als een huis (het geluid dan) zijn de Avalons luchtiger


Het is een andere type speaker met plussen en minnen als je het mag zeggen bij dit soort speakers


Dus eigenlijk worden de looks de dooslag ? of de nieuwprijs ooit ? (mijn motivaties)


sterkte
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

pameijer

Citaat van: John Wx op juli 06, 2012, 10:27:32

Het is een andere type speaker met plussen en minnen als je het mag zeggen bij dit soort speakers


Dus eigenlijk worden de looks de dooslag ? of de nieuwprijs ooit ? (mijn motivaties)


sterkte

Offtopic: nog 64 posts John, dan ben je er!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

WimPeu

Citaat van: pameijer op juli 06, 2012, 12:55:15
Offtopic: nog 64 posts John, dan ben je er!

Half uurtje..... :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

 stupid  :schater:

Mooie speakers, Chris.
Ook de PMC's  :yes:
Het is dat ik nu geen speakers ga kopen, omdat we volgend jaar willen gaan verhuizen, anders zeker interesse gehad in de PMC's.

cz79

En met bijna gesloten beurs kan ik de Avalons gaan betalen, meer gekregen voor de PMC's dan ik heb betaald  pompom en het leuke is ik hoef alleen mijn Avalons te verplaatsen voor mooi geluid/muziek, een andere zitplek is niet meer nodig

pietjepc

Kunnen we hieruit opmaken dat de deal rond is en jij je keuze hebt gemaakt?
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Exxar

Amai proficiat!

En wanneer staan de foto's online?  :wink:

Marantz 81

Heb je gerolen met degene waar de Avalon,s vandaan komen ?

Lijkt me niet dat iemand zomaar de speakers even komt brengen om dat jij ze waarschijnlijk zou willen kopen

Gefeliciteerd trouwens  pompom blijven ze deze kleur ?

Zoldar

 TTIWWP

is het waar kunnen we je feliciteren?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

#355
Citaat van: Marantz 81 op juli 06, 2012, 18:26:30
Heb je gerolen met degene waar de Avalon,s vandaan komen ?

Lijkt me niet dat iemand zomaar de speakers even komt brengen om dat jij ze waarschijnlijk zou willen kopen

Gefeliciteerd trouwens  pompom blijven ze deze kleur ?

Toch wel dus, ik heb die man nog nooit gezien maar ontmoet bij HTForum en hij is de hele avond geweest en zei dat ik ze wel een paar weken kon beluisteren, dus er loopt nog wel goed volk rond hoor.

Ja de kleur blijft, ons nieuwe meubel is klaar en moet nog worden afgewerkt maar daar staat deze kleur prima bij, geen houtsoort van Avalon staat echt mooi op de vloer en dit is minder opvallend, ze zijn gewoon lichtgrijs (zilver), wat dat betrft iets minder opvallend dan zwart

De PMC's zijn aan iemand van MP verkocht die belde me vandaag en heeft na luisteren ze gelijk meegenomen

cz79

Citaat van: Exxar op juli 06, 2012, 17:51:49
Amai proficiat!

En wanneer staan de foto's online?  :wink:

Ik zal snel eens wat foto's schieten en posten

lo

Doe dat maar eens ja, vind trouwens dat het al veel te lang duurt.... :-P :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Exxar

Citaat van: lo op juli 06, 2012, 20:04:21
Doe dat maar eens ja, vind trouwens dat het al veel te lang duurt.... :-P :schater:

Ja, ik zit hier ook al 2 minuten vol ongeduld deze topic te refreshen....

lo

Doet ie er om hoor.... Ken hem een beetje.....
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.