Voorstellen:De set van Jeroen

Gestart door Toxiq, oktober 02, 2019, 20:49:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toxiq

#45
Citaat van: Vinyl_Fuchs op oktober 07, 2019, 23:48:16Als ik in de toekomst eens een bom geld over heb

Dan ben je eigenlijk al te laat, dit draait nu bij ons ca 4.5 jaar, laten installeren vlak nadat we hier kwamen wonen
Wij hadden ook geen bom duiten, maar een rekensommetje leer al snel dat lenen, installeren, bijna 0 op de energie rekening en met dat geld lening betalen bijna geheel uit kon, we betalen iets van 25 euro meer per maand dan de energie nota was en zijn met 8 jaar afbetaald (dit was na teruggave subsidie de meteen weer terug afgelost is, die subsidie houd een keer op, zonde toch)

Let wel: dit was 4,5 jaar geleden, als we even rekenen wat energie duurder is geworden weet ik zeker dat we nu minder betalen dan de nota zou zijn

Door een meevaller hebben we wat extra kunnen terugstorten en hoeven we nog maar 1,5 jaar
Ik ben toch heel blij dat we dit hebben doorgezet en dat zonder eigen geld.

Marvin

Citaat van: Toxiq op oktober 07, 2019, 22:37:36
Zo lang, verhaal, gaat niet eens over marantz :-)
Dat hoef ook niet altijd toch, zeker niet in je eigen topic.
Gaat bij mij maar weinig over audio. [emoji23][emoji23]

NB

Citaat van: Toxiq op oktober 07, 2019, 22:37:36
Zo lang, verhaal, gaat niet eens over marantz :-)

Maar welboeiend :yes:
Lijkt me een fijn gevoel, om zelf voorzienend te zijn qua warmte en stroom.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Toxiq

Dat is het ook hoor, zeker de bijbehorende rekening
Door een andere hobby kom ik nog wel eens aan (goed) gratis brandhout, dat vereist wel de nodige planning (opslag, kloven, drogen) maar dat zorgt wel voor een 0 rekening (vanaf dat alles betaald is)

Toxiq

Yes.... Spotify (connect) werkend  HB - helemaal blij mee
Eerste stream: Your Song, Billy Paul, van Elton is ie lekker maar van BP minstens zo lekker

Toxiq

Weer een stapje verder, de Nas is ook zichtbaar op de versterker
Dit was eerder niet het geval omdat het netwerk niet naar behoren was ingesteld (wifi router met dhcp achter wifi router met dhcp waardoor 2 verschillende netwerken ontstonden)

Inmiddels de 2e wifi router goed ingesteld en nu werkt het :-)

mp3 en flac al geprobeerd, beeld nog niet

xander32

Langzaam maar zeker krijg je het geheel aan het werk, je geeft iig niet snel op 👍🏻

Toxiq

#52
Zeker niet, helaas werkt het nog niet goed (loopt vast) daar maak ik een nieuw draadje voor

[edit 21-10] inmiddels heeft dat een aantal keren probleemloos gespeeld