einde freerecord shop ?

Gestart door bas focal marantz, mei 15, 2013, 18:48:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Totofan

Hier in Veenendaal zit ook een Free Record shop, is niet veel dus zal het niet missen.
Maar dat betekent wel dat er hier in Veenendaal geen een cd/dvd winkel meer is, en dat voor een woonplaats met een groot centrum. En met een inwoners aantal van bijna 70000.
Dan maar naar Velvet Ede, al kom ik daar ook al minder redface omdat de cd's via Wowhd velen malen goedkoper zijn. :angel:
En je kunt je euro's maar een keer uitgeven, al vind ik het wel jammer want het geeft wel een tevredener gevoel als je een cd in de winkel komt. Maar dat is nostalgie.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op mei 16, 2013, 09:57:13
en wat illegaal is heeft wel een vorm intelligentie  :?
Daar zijn genoeg voorbeelden van.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Over en uit. Klanten die reeds betaald hebben zullen wel de lolliestok zijn.
Directie zal zich wel tegoed hebben gedaan aan dikke salarissen en de nodige bonussen.
Diefstal gebeurt hier niet alleen in de winkel maar ook in de directiekamer.

211

"Vrind" Breukhoven heeft goed aan ons verdiend en heeft jaren in de quote 500 gestaan...

Goed verdienen mag, maar : nieuwe CD's waren vaak in het buitenland te vinden voor significant minder, tot wel >50%... en daar was niet alleen de fiscus debet aan...

Maar goed... Nu ik voor 99% ga streamen gaan al mijn CD's in de verkoop... En misschien meerdere met mij... Kunnen we een collectief oprichten... haha...  :wink:
Zolang je maar geniet....

Cornelis1921

Citaat van: 211 op mei 24, 2013, 15:30:34
"Vrind" Breukhoven heeft goed aan ons verdiend en heeft jaren in de quote 500 gestaan...

Goed verdienen mag, maar : nieuwe CD's waren vaak in het buitenland te vinden voor significant minder, tot wel >50%... en daar was niet alleen de fiscus debet aan...

Maar goed... Nu ik voor 99% ga streamen gaan al mijn CD's in de verkoop... En misschien meerdere met mij... Kunnen we een collectief oprichten... haha...  :wink:
Weg harde back-up. :oops:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Zag het op teletekst.Opgeruimd staat netjes.Weer een minder!! pompom
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Paul

Wordt het druk in de koopjesbak, kwam er regelmatig gaan het zien.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

bas focal marantz

Citaat van: joep op mei 24, 2013, 14:59:57
Over en uit. Klanten die reeds betaald hebben zullen wel de lolliestok zijn.
Directie zal zich wel tegoed hebben gedaan aan dikke salarissen en de nodige bonussen.
Diefstal gebeurt hier niet alleen in de winkel maar ook in de directiekamer.
yep klanten en winkel personeel zijn de klos .

De rest zal er wel beter van worden , zoniet dan hebben ze buffer zat om tot hun pensioen het uit te zingen .

renes59

Citaat van: bas focal marantz op mei 24, 2013, 19:01:34
yep klanten en winkel personeel zijn de klos .

De rest zal er wel beter van worden , zoniet dan hebben ze buffer zat om tot hun pensioen het uit te zingen .
stupid 
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op mei 24, 2013, 17:35:08
Weg harde back-up. :oops:

Wel nee Cor

Er zijn landen waar 78 toeren en bandjes nog steeds worden gemaakt ivm stroom  hello

Dus als die weg zijn hebben ze daar net de CD  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Citaat van: mountainbiker op mei 24, 2013, 18:04:20
Zag het op teletekst.Opgeruimd staat netjes.Weer een minder!! pompom

Ik ben geen fan van de FRS, maar dit vind ik een belachelijke opmerking.

Je hebt het wel over de banen en van vele Nederlanders. En dat in de tijd dat de werkeloosheid al zo hoog is.
Beetje nadenken voor je zomaar iets roept, je kan er mensen mee kwetsen. Ik dacht dat juist jij dat zo belangrijk vond....
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

Citaat van: Niber op mei 24, 2013, 23:51:19
Ik ben geen fan van de FRS, maar dit vind ik een belachelijke opmerking.

Je hebt het wel over de banen en van vele Nederlanders. En dat in de tijd dat de werkeloosheid al zo hoog is.
Beetje nadenken voor je zomaar iets roept, je kan er mensen mee kwetsen. Ik dacht dat juist jij dat zo belangrijk vond....
Nooit een baan gehad...  :cry: Dus ook geen medelijden. :no:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op mei 25, 2013, 04:52:42
Nooit een baan gehad...  :cry: Dus ook geen medelijden. :no:
Zullen we dan afspreken dat je never nooit meer klaagt ?     :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site