einde freerecord shop ?

Gestart door bas focal marantz, mei 15, 2013, 18:48:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: thepioneer op mei 25, 2013, 12:33:33
Nou ja kennis, die vind je niet bij de free record shop. Het zijn allemaal jonge jongens die alleen de nieuwe generatie muziek kennen en net zo veel als dat je zelf ook er van weet. De free record shop vind ik al in jaren geen muziekzaak meer maar een soort hema waar je cd's kan kopen.

Echte winkels zijn vaak onafhankelijke winkels. Op die plekken werken muziekliefhebbers met verstand van zaken. De free record shops hier in de buurt zijn verkopers van film en spellen. Cd's zijn bijna niet te vinden en als het niet in de top 40 staat zie je het al helemaal niet meer.

Meneer u zei Adele op welk platform game je dat  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Net een Cd gekocht van Melody Gardot en Salomon Burke en De Dijk, ben ik toch mooi van mijn freebees af en kostte me niets  :-D

RoGEK

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

RoGEK

Citaat van: joep op mei 25, 2013, 12:12:57
Net in de winkel geweest.

Madonna MDNA   € 1,50
Diana Krall  The look of love    € 4,00
Shaffy/List  Samen      € 2,50

leg eens uit..
winkels nog open en cd's aan het dumpen?
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: RoGEK op mei 25, 2013, 13:10:24
leg eens uit..
winkels nog open en cd's aan het dumpen?

Voor Chris betekend deur dicht niet altijd dicht gewoon stevig klemmende deur goede aanloop en binnen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Exact, ik zag wel een bordje met 'Gesloten' maar dat zei me op dat moment erg weinig, je wilt toch kijken of je dan naar binnen kunt en of je een deur nog net zo in kunt trappen als in de gloriejaren (bij het Korps)  :-D


PS ze hebben we een grote uitverkoop maar dat geldt alleen voor de oudere collectie

joep

Citaat van: RoGEK op mei 25, 2013, 13:10:24
leg eens uit..
winkels nog open en cd's aan het dumpen?

Hier alles met gele sticker 50% korting.


cz79

En daar was al een hoop van afgeprijsd, de CD van Melody kostte me maar 2 euro

joep

Citaat van: cz79 op mei 25, 2013, 13:34:51
Exact, ik zag wel een bordje met 'Gesloten' maar dat zei me op dat moment erg weinig, je wilt toch kijken of je dan naar binnen kunt en of je een deur nog net zo in kunt trappen als in de gloriejaren (bij het Korps)  :-D


PS ze hebben we een grote uitverkoop maar dat geldt alleen voor de oudere collectie

Vergeet dan niet eerst een flashbang naar binnen te gooien. Anders sta je met 100 man in die bakken te graaien.

cz79

Uiteraard  :yes:, ik nam aan dat 'het gebruik van de flashbang' hoorde bij de SOP (Standard Operating Procedure) en dat iedereen hiervan op de hoogte ws

Audiotic

Citaat van: John Wx op mei 25, 2013, 11:15:53
zie alleen maar iemand die veel geld heeft verdiend en op het laatst te laat een andere koers is ingeslagen tegen beter weten in
Yep. Net als Microsoft, Nokia, ... Ik ben geen voorstander van puur markt kapitalisme*, maar ja, evolutie vindt plaats en dinosaurussen hebben plaats gemaakt voor zoogdieren, CD's is nu files. Leuke is dat de analogie hier nog beter is: net zoals sommige dino's toch hebben overleefd (we noemen ze nu: vogels....) is er ook een plek voor fysieke dragers. En dan in het bijzonder vinyl. De voorlaatste versie dus. CD / DVD en volgens mij ook BluRay zijn de T-Rexen van deze tijd, vinyl is als de kleine snelle die nu vogels zijn.

Hoe dan ook, niet bij de pakken neerzitten, de nieuwe werkelijkheid accepteren en verder. Meneer Breukhoven kan wel een verder als hij bijv. Een Nederlandse Amazon opzet...

*: puur kapitalisme zonder controlerende overheid creeert uitwassen, dat hebben we gezien met de bankencrisis. Iemand moet het geweten zijn van de graaiers.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op mei 25, 2013, 14:10:14
Yep. Net als Microsoft, Nokia, ... Ik ben geen voorstander van puur markt kapitalisme*, maar ja, evolutie vindt plaats en dinosaurussen hebben plaats gemaakt voor zoogdieren, CD's is nu files. Leuke is dat de analogie hier nog beter is: net zoals sommige dino's toch hebben overleefd (we noemen ze nu: vogels....) is er ook een plek voor fysieke dragers. En dan in het bijzonder vinyl. De voorlaatste versie dus. CD / DVD en volgens mij ook BluRay zijn de T-Rexen van deze tijd, vinyl is als de kleine snelle die nu vogels zijn.

Hoe dan ook, niet bij de pakken neerzitten, de nieuwe werkelijkheid accepteren en verder. Meneer Breukhoven kan wel een verder als hij bijv. Een Nederlandse Amazon opzet...

*: puur kapitalisme zonder controlerende overheid creeert uitwassen, dat hebben we gezien met de bankencrisis. Iemand moet het geweten zijn van de graaiers.

Hansje mag nog niet eens in de schaduw staan van MS en Nokia
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Ook niet qua missen van de trend?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

renes59

Citaat van: joep op mei 25, 2013, 11:11:10
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/3447150/2013/05/25/Levenswerk-Breukhoven-aan-diggelen.dhtml


Even lezen.
Ik lees ook "persoonlijk drama", meneer Breukhoven eet er geen plakje brood minder om. De 700 medewerkers die op straat staan wel.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

RoGEK

morgen eens in sittard naar de FRS gaan, koopzondag.
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17