Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

joep

De PM11s1 is zeker een mooie aanbieding.

Rob46

Mooie en gode versterker. De prijs van de S3 is ook ok..... :yes:

Brutus

Wat waren de "issues" met de PM11s1, niet zo iets als te snel in de beveilling schieten. Anderzijds als deze 800 moet kosten vraag ik me af hoe oud deze versterker al dan wel niet is.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... daar was iets met het vermogen (stabiliteit) volgens mij  :roll:.
En €800,- voor een versterker van inmiddels een jaar of tien, vind ik nou niet echt een koopje.

Citaat van: Brutus op januari 21, 2017, 03:22:03
Wat waren de "issues" met de PM11s1, niet zo iets als te snel in de beveilling schieten. Anderzijds als deze 800 moet kosten vraag ik me af hoe oud deze versterker al dan wel niet is.

JohnWx

Citaat van: xander32 op januari 21, 2017, 06:44:28
... daar was iets met het vermogen (stabiliteit) volgens mij  :roll:.
En €800,- voor een versterker van inmiddels een jaar of tien, vind ik nou niet echt een koopje.

minder als 25% van de prijs 10 jaar geleden vind dat zeer schappelijk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Je hebt het over een advies- of verkoopprijs?
Als ik over 10 jaar nog €800 kan vangen voor een PM11s3, heb ik er een paar jaar terug een zeer goede koop mee gedaan.

Citaat van: John Wx op januari 21, 2017, 12:28:30
minder als 25% van de prijs 10 jaar geleden vind dat zeer schappelijk

Brutus

Zou ik deze kopen (wat ik overigens niet doe) dan zou deze direct naar bijv. Hal gaan voor een uitgebreide inspectie en waar nodig vervangen van onderdelen, dus komen er nog een paar euro's bij.........laat maar.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

JohnWx

Citaat van: xander32 op januari 21, 2017, 12:45:44
Je hebt het over een advies- of verkoopprijs?
Als ik over 10 jaar nog €800 kan vangen voor een PM11s3, heb ik er een paar jaar terug een zeer goede koop mee gedaan.

Mensen kijken altijd terug naar advies prijzen in testen

Blijft een hoop geld 800 euro maar als hij helemaal top is heb je een mooie versterker

Trouwens jij heb helemaal geen versterker nodig met die mooie Tannoys   :wink: zijn zo al mooi
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Brutus op januari 21, 2017, 14:08:29
Zou ik deze kopen (wat ik overigens niet doe) dan zou deze direct naar bijv. Hal gaan voor een uitgebreide inspectie en waar nodig vervangen van onderdelen, dus komen er nog een paar euro's bij.........laat maar.

Maar dat zal je bij elke versterker houden van meer als 5 jaar oud misschien wel eerder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

AkTeVox

Citaat van: xander32 op januari 21, 2017, 06:44:28
.
En €800,- voor een versterker van inmiddels een jaar of tien, vind ik nou niet echt een koopje.


Dat haalt zelfs een PM14MKII KI nog vlot.

xander32

Dat is onderwijl ook veel meer een zeldzaamheid dan een PM11 (s1, 2 of 3). Vraag en aanbod. Ik heb het er iig. het geld niet voor over :-).

Citaat van: AkTeVox op januari 22, 2017, 20:53:49

Dat haalt zelfs een PM14MKII KI nog vlot.

thanatos

Citaat van: xander32 op januari 21, 2017, 06:44:28
... daar was iets met het vermogen (stabiliteit) volgens mij  :roll:.
En €800,- voor een versterker van inmiddels een jaar of tien, vind ik nou niet echt een koopje.

Op een gegeven moment heb je wel een bodem bereikt. Voor €800 koop je wel heel veel versterker.. 10 jaar moet niet een probleem zijn tenzij deze 10 jaar aangestaan heeft. Even laten checken op conditie en stof er uit en spelen maar  :-)

JohnWx

Citaat van: thanatos op januari 23, 2017, 22:20:33
Op een gegeven moment heb je wel een bodem bereikt. Voor €800 koop je wel heel veel versterker.. 10 jaar moet niet een probleem zijn tenzij deze 10 jaar aangestaan heeft. Even laten checken op conditie en stof er uit en spelen maar  :-)

Een Accuphase 205 / 206 zullen ook altijd boven een bepaalde prijs blijven misschien wel stijgen ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.