Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

#2326
Citaat van: thanatos op juni 11, 2013, 09:01:24
Dit heeft nog enig waarneembaar nut  :-D in tegenstelling tot linnen omknoopdoekjes voor je interlinks, ebbenhouten klosjes voor onder je speakerkabels. Klankschaaltjes of cd demagnetiseerautomaten  :mrgreen:
Er zijn ook "muziekliefhebbers", die menen aan live-muziek te kunnen referen zonder ooit fatsoenlijk in een concertzaal te zijn geweest. Gelukkig is dit fenomeen tamelijk zeldzaam, maar toch... sommigen hebben er wél €100.000,00 en meer voor over om diezelfde concertzaal in huis te halen. shutup
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

thanatos

Onmogelijk een echte live beleving thuis te reproduceren zonder de artiest zelf op de koffie te hebben  :wink:

Cornelis1921

#2328
Citaat van: thanatos op juni 11, 2013, 09:15:10
Onmogelijk een echte live beleving thuis te reproduceren zonder de artiest zelf op de koffie te hebben  :wink:
:yes:
Daarmee is gezegd dat een muziekhobby nooit meer hoeft te kosten dan wat een gek er voor over heeft. De één investeerd meer in verhouding meer in hardware, de ander meer in software. Maar de echte muziekliefhebber is tevens realist, die weet dat men inderdaad voor de live-ervaring in de concertzaal moet wezen. Niet alles is voor geld te koop, ook niet als het om muziek i.c.m. audio gaat.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: thanatos op juni 11, 2013, 09:15:10
Onmogelijk een echte live beleving thuis te reproduceren zonder de artiest zelf op de koffie te hebben  :wink:

tegeltje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

bartswaans

niet marktplaats maar misschien wel leuk:
http://www.ibood.com/nl/nl/

een klipsch g-17 speaker voor maar 170 euro.

goedkoopste die ik kan vinden is op ebay.de voor 280 euro.

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

joep

Citaat van: thanatos op juni 11, 2013, 09:15:10
Onmogelijk een echte live beleving thuis te reproduceren zonder de artiest zelf op de koffie te hebben  :wink:

Zo'n beetje als: Om van A naar B te komen heb je geen Ferrari nodig daar je ook kunt lopen.

Maar als ik van Delfzijl naar Sluis zou moeten wist ik wel waar ik voor zou kiezen.

JohnWx

Mooie Sony dvd speler maar geen ES maar wel mee adverteren, ik zeg dat tegen hem en krijg het briljante antwoord terug :


Mensen geloven toch ook in Sinterklaas en de Kerstman   notworthy

http://link.marktplaats.nl/688060589
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

 :-D

Een brutaal mens heeft de halve wereld wordt wel eens geopperd  :-)

Zoldar

Ook buiten de es lijn maakt sony leuke spullen voor weinig geld. Het allemaal wat minder gepolijst qua geluid maar ik zou best met een qs setje kunnen leven.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op juni 25, 2013, 09:59:22
Ook buiten de es lijn maakt sony leuke spullen voor weinig geld. Het allemaal wat minder gepolijst qua geluid maar ik zou best met een qs setje kunnen leven.

niks aan gelogen en zeker als de sacd/cd/dvd ook nog VM heeft hoeft niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

AndreC

Zit nu midden in de verhuizing van het vrouwtje, komt eindelijk bij me wonen.
School van haar zoon is afgelopen, dat heen en weer gecross werden we heel erg zat.

Kwam hier een Grundig dvd speler tegen, de GDP1100. Schijnt redelijk te zijn wat ik er zo over lees.

Gaan we die vrijdag eens aansluiten met een dropveter aan de vintage.
Moet ik toch een schijfje gaan branden, wie had dat ooit gedacht.  :schater: :schater: :schater:
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

JohnWx

Toen werd het door Philips gemaakt


Je had ook een dure lijn van Grundig Fine Arts  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.