Favoriete muziek

Gestart door Vinnyvinz, augustus 19, 2012, 13:56:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

o.a. :

Muse
Living Colour
Stone Temple Pilots
Alice in Chains
Radiohead


... maar ook bijv. m`n helden uit de Achterhoek - Normaal en uit Vlaanderen - Triggerfinger HB.

WimPeu

Steely Dan. Hoe kan ik die nou vergeten en Normaal (natuurlijk) en de Trockener Kecks en.......
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Citaat van: renes59 op augustus 20, 2012, 21:41:45

Wordt nog aangevuld want ik ben vast wel wat vergeten. Heel veel jazz, klassiek en country.
Wat zeer beslist niet: hiphop, r&b, nl.talig alla gordon en palingtroep.
Uitgebreide smaak :)
Heb trouwens nog wel wat gothic metal voor je  HB
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

 Inderdaad Wim,...
En die en die en deze en oh ja deze natuurlijk en hoe kon ik deze vergeten, en deze uit m'n jeugd, en oh ja dat die van eh eh, je weet wel 'die ene met dat fluittoontje aan het begin'.. Oh ja,...  :-D


--Verstuurd zonder netwerk--

Maurice

Voor mij:

Ayreon
Dream theater
Anathema
Riverside
Patricia Barber
Eric Dolphy
Bob Marley
Mozart (requiem, maar ook die van verdi is mooi)
Gazpacho (is ook iets voor Cor)
En uiteraard nog vel andere muziek!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

renes59

Citaat van: Maurice op augustus 20, 2012, 21:54:21
Uitgebreide smaak :)
Heb trouwens nog wel wat gothic metal voor je  HB
Nee dat is niets voor mij. :-)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

rexp

Beatles, Doors, Joy Division, Happy Mondays, Oasis, Screaming Trees / Mark Lanegan, Spasmodique, Spacemen 3, Underworld, Thievery Corporation, ABC, Simple Minds, Paul K., Sasha & Digweed, Fields of the Nephilim.

Dat zijn grofweg de dingen die ik altijd blijf draaien.

Cornelis1921

Citaat van: WimPeu op augustus 20, 2012, 20:57:30
Hou van veel muziek maar een paar all time favorieten:
Rush
AC/DC
Rainbow
Supertramp
John Hiatt
The Beatles
Dream Theater
Creedence Clearwater Revival  :wink:
Gary Moore
Neil Young
Frank Zappa..niet alles :-D

Nu draai ik veel Porcupine Tree en Blackfield. Of die bands eenW liefde voor het leven worden moet nog blijken.
Wow! Op een klein aantal na (omdat ze NOG niet heb) had dat mijn lijstje kunnen zijn.
Wim, dan moet jij eens Marillion beluisteren of ken jij dat al. Zoniet neem ik dat op eerstvolgende mini-mini-M&G wel mee richting Drenthe.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Mijn favorieten:

- Queen
- Bruce Springsteen
- Novastar
- Love
- Led Zeppelin
- America
- U2
- Van Dik Hout
- Michael Jackson
- Billy Joel
- DeWolff
- The Beatles
- Cuby & The Blizzards
- The Who

etc. etc.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinnyvinz


Niber

Citaat van: Vinnyvinz op september 18, 2012, 10:20:11
Een klavecimbel heeft ook snaren......... :schater:

Ik heb zo'n vermoeden dat Cor ook dat kan waarderen.  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2