pm 17 zonder temperatuur meter

Gestart door mars, juni 30, 2007, 11:16:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ll0ll

Ik ook niet, vond het wel grappig! ;)

Misschien is een topic met onbekende componenten wel leuk!
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: ll0ll op juli 01, 2007, 08:51:26
Ik ook niet, vond het wel grappig! ;)

Misschien is een topic met onbekende componenten wel leuk!

ja dan noemen we  het marantz rariteiten cabinet ofzo iets :wink:

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mahansz

Citaat van: ll0ll op juni 30, 2007, 21:55:17
Dan moet ik je helaas teleurstellen, het is mijn advertentie op marktplaats met dat plaatje ;)

Die pm17 (pm19) is niet te koop, ik zoek slechts de doos van de pm17. Heb dat plaatje van de pm19 geplaatst omdat ik benieuwd ben of iemand het ook ziet dat het niet de pm17 is wat daar staat. En blijkbaar wordt dat gezien. ;)

Apart ding die pm19. Vind de pm17 wel iets mooier met dat metertje. Het is net het (uiterlijke) verschil tussen de pm16 en pm14, waarbij ik die laatste ook mooier vindt door oa dat metertje. :)


tjesis lloll, ik zie op marktplaats dat je flink wat zoekt op marktplaats mbt marantz  :-D :-D :-D  HB
'k heb wel een gebruiksaanwijzing van de pm17 mkii liggen, 'k wil wel een paar kopietjes voor je maken als je wilt, of ben je echt op zoek naar een originele handleiding?
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

ll0ll

Citaat van: mahansz op juli 06, 2007, 19:52:11
tjesis lloll, ik zie op marktplaats dat je flink wat zoekt op marktplaats mbt marantz  :-D :-D :-D  HB
'k heb wel een gebruiksaanwijzing van de pm17 mkii liggen, 'k wil wel een paar kopietjes voor je maken als je wilt, of ben je echt op zoek naar een originele handleiding?

lol klopt, je moest eens weten wat mensen hebben liggen en waar ze vanaf willen. Als je maar aangeeft dat je het zoekt ;)

Ik ben eerlijk gezegd op zoek naar een originele handleiding van de pm17mkII, wel erg bedankt voor je aanbod. De doos heb ik inmiddels van iemand kunnen overnemen (tegen verzendkosten). Grappig, kreeg vandaag een lege doos via de tnt.  :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen