pm 17 zonder temperatuur meter

Gestart door mars, juni 30, 2007, 11:16:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

hallo hello

Ik zag net een pm 17 zonder temperatuur meter ( weet alleen echt niet hoe ik een foto van een andere site hier moet plaatsen frusty)
kent iemand deze , en is die ouder dan de gewone of de mk2?

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mahansz

da's volgens mij de chineze versie van de pm17, voorderest gelijkwaardig dacht ik.

TTIWWP
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

hahaha, jaja Mahanz wrijf het er maar in dat er geen foto bij staat!

hey maar chineze versie ? en het is wel een echte marantz?

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mahansz

'k ben aan het zoeken naar een plaatje maar 'k kan m ff niet vinden.... post anders ff de url. Maar met chinees bedoel ik natuurlijk japans  :wink: ,ligt dicht bij elkaar :-D. Maar het is weldegelijk een Marantz hoor. Het is volgens mij wel een wat ouder type, want later hadden ze ook een tempmetertje

greetz!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Jan


mahansz

ja! dat zou inderdaad goed kunnen!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

sterker nog, dat is m inderdaad  :lol:

gelijk maar een plaatje

Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

Citaat van: mahansz op juni 30, 2007, 11:55:29
sterker nog, dat is m inderdaad  :lol:

gelijk maar een plaatje




yep dit plaatje had ik ook gezien ( maar kan helemaal niet meer vinden waar frusty)
hij was wel te koop , ik vind het in ieder geval wel wat hebben , om er eentje zonder temp meter te hebben ,
ik ga weer zoeken , want ik wil weten hoe oud die is

grtz  mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mahansz

in mijn zoektocht ben ik het jaartal 1998 tegengekomen, volgens mij was dat het eerste productiejaar..
Maar kan je m dan in NL ergens kopen? Of moet ie 'overgevlogen' worden?  :-D Als ie in NL is, (en de prijs is netjes) dan zou ik het gelijk doen, lekker exclusief  hello hello hello (volgens mij ben je dan de enige in de lage landen met zo'n ding  notworthy )
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

Citaat van: mahansz op juni 30, 2007, 18:18:59
in mijn zoektocht ben ik het jaartal 1998 tegengekomen, volgens mij was dat het eerste productiejaar..
Maar kan je m dan in NL ergens kopen? Of moet ie 'overgevlogen' worden?  :-D Als ie in NL is, (en de prijs is netjes) dan zou ik het gelijk doen, lekker exclusief  hello hello hello (volgens mij ben je dan de enige in de lage landen met zo'n ding  notworthy )

ja he dat vind ik nou ooK  maar echt ik heb zelfs een maatje gevraagd of die weet hoe ik iets terug kan vinden ( die is echt computer freak)
en hij komt morgen langs , (nou ja ik ben nu niet thuis hoor,  zit nu bij  arrow rock) (werk)

als ik wat weet laat ik het je wel weten

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

Dan moet ik je helaas teleurstellen, het is mijn advertentie op marktplaats met dat plaatje ;)

Die pm17 (pm19) is niet te koop, ik zoek slechts de doos van de pm17. Heb dat plaatje van de pm19 geplaatst omdat ik benieuwd ben of iemand het ook ziet dat het niet de pm17 is wat daar staat. En blijkbaar wordt dat gezien. ;)

Apart ding die pm19. Vind de pm17 wel iets mooier met dat metertje. Het is net het (uiterlijke) verschil tussen de pm16 en pm14, waarbij ik die laatste ook mooier vindt door oa dat metertje. :)

linkje
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mahansz

'k zit nog eens goed naar het plaatje te kijken, maar de hele kastombouw is ook anders. Waar de pm17 vaste zijkanten heeft, moet de pm19 het zonder doen  nopompom
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

ll0ll

Citaat van: mahansz op juni 30, 2007, 22:00:10
'k zit nog eens goed naar het plaatje te kijken, maar de hele kastombouw is ook anders. Waar de pm17 vaste zijkanten heeft, moet de pm19 het zonder doen  nopompom

Ik vermoed dat de pm19 een goedkopere versterker is dan de pm17. Net als bij de pm16 en pm14. Vermoed ik dan hoor ;)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mahansz

klopt ook, 'k zit het net terug te lezen in de link van Jan (zie boven)
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

hai

o ja verrek, nou zie ik het ook redface  een hele andere amp hahaha , maar wel leuk , heb hem nog nooit gezien hier!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun