Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Musicman

Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Dennis E36

#992

http://www.youtube.com/watch?v=-AOsP8KBp8g


KIPPENVEL wat mij betreft!!!!!!!!!!! Heerlijk hoe het geluid door de zaal heen hoort gaan....mooi dynamisch hoe hij dit speelt.

Super DVD trouwens  "Live at the Royal Albert Hall"

Dit hoor gewoon bij je opvoeding :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Willi@m

De heer Bonamassa doet het ook erg goed bij mij de laatste tijd. Pas sinds een half jaartje aan het luisteren na een tip van een maatje. Ik heb Blues Deluxe en Ballad Of John Hendry gekocht en die draai ik erg vaak. Voor het nummer Blues Deluxe  :kwijl:
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

xander32

Heb een concertregistratie (DVD) van de heer Bonamassa na lovende kritieken aangeschaft maar hij kan mij niet bekoren :no:. Teveel van hetzelfde, te weinig een eigen (gitaar-)geluid en een stemgeluid die bij mij irritatie opwekt.


Sander.
Citaat van: Willi@m op februari 21, 2011, 16:42:22
De heer Bonamassa doet het ook erg goed bij mij de laatste tijd. Pas sinds een half jaartje aan het luisteren na een tip van een maatje. Ik heb Blues Deluxe en Ballad Of John Hendry gekocht en die draai ik erg vaak. Voor het nummer Blues Deluxe  :kwijl:

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dennis E36 op februari 21, 2011, 12:21:45

http://www.youtube.com/watch?v=-AOsP8KBp8g


KIPPENVEL wat mij betreft!!!!!!!!!!! Heerlijk hoe het geluid door de zaal heen hoort gaan....mooi dynamisch hoe hij dit speelt.

Super DVD trouwens  "Live at the Royal Albert Hall"

Dit hoor gewoon bij je opvoeding :-D

Ik word er een beetje hyper van. Blues door een neurotische blanke man, als je het mij vraagt.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

Citaat van: Dennis E36 op februari 21, 2011, 12:21:45
KIPPENVEL wat mij betreft!!!!!!!!!!! Heerlijk hoe het geluid door de zaal heen hoort gaan....mooi dynamisch hoe hij dit speelt.

Super DVD trouwens  "Live at the Royal Albert Hall"

Dit hoor gewoon bij je opvoeding :-D

Damn dat is knap zeg  notworthy   notworthy :yes: HB

Willi@m

Smaken verschillen gelukkig  :angel: Bonamassa staat bij mij niet op #1 maar in een blues collectie hoort hij er wel tussen  :yes: Hendrix zal bij mij persoonlijk altijd op #1 blijven. Veel mensen worden daar ook gek van dat gejengel... SRV en John Mayer doen het ook zeer goed bij mij. Vooral John Mayer is heel veelzijdig  :kwijl:
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

renes59

Ik heb Bonamassa op de Bluesnight Groningen 2009 gezien. Het viel mij tegen, hij doet zijn kunstje en dat is het.
Ook hier speelde hij een nummer akoestisch, het gaat heel snel maar of dat goed is?, het verveelt heel gauw en is ook niet speciaal.  Het concert had ook niet zoveel met blues te maken, het was rockmuziek. Hij zou de nieuwe bluesheld zijn maar hij kan niet tippen aan de oude garde. Wat bluesmuziek betreft zijn er betere, b.v. Hans Theessink.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Niber

Leuk om te lezen...zoveel mensen, zoveel meningen over Bonamassa.
Ik vind hem opzich wel geinige dingen doen, maar krijg niet echt het "blues-gevoel" bij hem.

Bij een Theessink zoals renes59 noemt krijg ik dit wel. Al heeft dat wel een poos geduurd en vond ik Theessink de eerste keren dat ik hem hoorde zag enorm suf...Laatste jaren vind ik het te gek (zal ook wel met leeftijd te maken hebben).   :angel:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Niber

Ontopic: Heb de nieuwe Malcolm Holcombe besteld.



Altijd eerlijk, vol emotie, rauw en puur.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

renes59

Als jij dit goed vindt is Calvin Russell ook wel wat voor jou, misschien ken je die al, zit in dezelfde hoek. Country, blues, eerlijk en rauw.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Niber

Citaat van: renes59 op februari 22, 2011, 13:11:28
Als jij dit goed vindt is Calvin Russell ook wel wat voor jou, misschien ken je die al, zit in dezelfde hoek. Country, blues, eerlijk en rauw.
:yes: Die vind ik ook fijn!
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JeroenLeeuwarden

Ryan Adams - Heartbreaker. Fijn plaatje hoor.
Marantz pm 7000, cd 6000 ose, st 6000, dv4200 ose, PMC db1+s, Norstone stands, van den Hull the track speakerkabel.

Totofan

Gisteren de nieuwe cd gekocht van John Wait - Rough & Tumble voor de rock liefhebbers een echte aanrader.

Groet Marcel

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next