Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

dmeerpa

Zaterdag op de VAD show eentje gekocht en nog één gewonnen, de KI-SACD van Marantz

Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Maurice

Citaat van: dmeerpa op oktober 19, 2009, 19:08:00
Zaterdag op de VAD show eentje gekocht en nog één gewonnen, de KI-SACD van Marantz


Als je er nog ééntje wil doneren ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Mijn lijstje gekocht op de VADshow.
Bij marantz hoort voorgaande foto.

Aanbieder      titel:               CD/SACD

STS digital      High-end audiophile test cd      SACD
         Nr 12

         Circle percussion            CD
         Live studio rec japanese and
         African percussion

         The very best of STS digital      CD

         Wolterinck's moods         CD
         Demo

         Deze 4 CD's in 1 pakket bij STS

Jan Douwe Kroeske   3 CD's (gesigneerd) gekocht na       CD
2meter sessie      afloop van de luistersessie bij dynaudio

muziek.nl      closer to the music volume 3      SACD
         Stockfish records

         Pink floyd The Dark side of the moon   SACD

Marantz         Ken Ishiwata's 30th anniversary CD   SACD
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Citaat van: dmeerpa op oktober 19, 2009, 19:08:00
Zaterdag op de VAD show eentje gekocht en nog één gewonnen, de KI-SACD van Marantz



Zonder geluk vaart niemand wel.

Marantz 81

rest van bestelde CD,s binnen gekregen

Celine dion - al the way of a decade song ( voor men vader heb hem zelf al )

Andrea Bocelli - Toscana

Hatfield,s End - Concerto de Stonehenge  

de laaste had ik gehoort bij Hifi Gek en aangeschaft voor de goede geluidskwaliteit vindt er maar paar nummers goed van

HiFi gek

Citaat van: Marantz 81 op oktober 20, 2009, 20:56:38
rest van bestelde CD,s binnen gekregen

Celine dion - al the way of a decade song ( voor men vader heb hem zelf al )

Andrea Bocelli - Toscana

Hatfield,s End - Concerto de Stonehenge  

de laaste had ik gehoort bij Hifi Gek en aangeschaft voor de goede geluidskwaliteit vindt er maar paar nummers goed van



Ha Arjan

Ik zie dat je Hatfield's End - Concerto de Stonehenge hebt gekocht , hoe klinkt de cd bij jou ?

Ook ik vind maar een paar nummers mooi , nummer 1 en 11 zijn mijn favorieten , de overige nummers draai ik vrijwel nooit .

Wist je trouwens dat er nog 2 andere cd's zijn van Hatfield's End die ikzelf allebij thuis heb staan ?
Die zijn beiden heel veel mooier qua muziek dan Concierto de Stonehenge , en zijn volledig synthesizer bespeeld .

Die 2 andere cd's zijn :     STONEHENGE 4 (ECHOES OF ANCIENT MYSTERIES)
                                               STONEHENGE 5 (REVEALING THE MYTH)

Als je ze graag zou willen horen , kan je ze eventueel bij mij thuis komen beluisteren , of ze nog leverbaar zijn weet ik helaas niet .
Mochten ze niet leverbaar meer zijn dan kan ik ze voor je kopiëren met mijn CD recorder als je dat zou willen .


Ik hoor het wel van je  byebye



Groeten  EDWIN  B   

Marantz 81

CD klinkt echt heel goed ,zeker nadat ik laatst VDH interlinks ertussen heb gezet klinkt het nog een stuk beter  :yes: 

het is totaal niet te verglijken met wat ik bij jou heb gehoort  :kwijl: maar dat van mij kost ook maar een fractie van wat jij hebt staan

ik wist niet dat er nog meer CD,s van waren , ik zou nog wel een keer langs wil komen ,doe het wel even via PM

groeten Arjan

bramdg

#442
Stevie Wonder - Songs in the key of life op Vinyl (de back to black edition in 180 gr)  :kwijl:

Dus een heeeel goede reden om men platenspeler eens terug aan te sluiten  :-D

al kan je ook de plaat in mp3 formaat dowloaden op de backtoblackvinyl website (downl code inbegrepen in de verpakking)  > wel een heel mooi cadeauke vind ik zelf  :yes:


PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Martin

Een CD set van Marcus Miller gekocht.

Deze box bestaat uit 5 CD's
1/ The Sun don't lie
2/ Free
3/ M2
4/ Silver Rain
5/ Tales

Bij MM voor maar 24,95€  HB

Een blu ray van Hell Ride 8,88€
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

HiFi gek

Citaat van: Marantz 81 op oktober 21, 2009, 16:23:30
CD klinkt echt heel goed ,zeker nadat ik laatst VDH interlinks ertussen heb gezet klinkt het nog een stuk beter  :yes: 

het is totaal niet te verglijken met wat ik bij jou heb gehoort  :kwijl: maar dat van mij kost ook maar een fractie van wat jij hebt staan

ik wist niet dat er nog meer CD,s van waren , ik zou nog wel een keer langs wil komen ,doe het wel even via PM

groeten Arjan


Is goed Arjan , ik zie je PM wel verschijnen .


Groeten  EDWIN  B

lo

Citaat van: Marantz 81 op oktober 21, 2009, 16:23:30
CD klinkt echt heel goed ,zeker nadat ik laatst VDH interlinks ertussen heb gezet klinkt het nog een stuk beter  :yes: 

het is totaal niet te verglijken met wat ik bij jou heb gehoort  :kwijl: maar dat van mij kost ook maar een fractie van wat jij hebt staan

ik wist niet dat er nog meer CD,s van waren , ik zou nog wel een keer langs wil komen ,doe het wel even via PM

groeten Arjan

Arjan,

Ik heb ze ook alle drie. Ik heb ze destijds besteld bij "highfidelitysdiscs" is nu muziek.nl geworden. Als ik CD's wil hebben die niet in hun winkellijst voorkomt (komen) mail ik ze meestal of bel ik ze. Tot nu toe hebben ze me alles wat ik ze vroeg kunnen leveren. Misschien nog een optie voor je?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

#446
Citaat van: xander32 op september 08, 2009, 19:22:12
Nog 6 nachtjes slapen  :-D en dan:

http://www.youtube.com/watch?v=NCdMMd3dpk4


Sander.
Deze ondertussen al tig x gedraaid: wat een heerlijke cd is het notworthy.

En betreft het album van Alice in Chains (Black gives ...): ik mis Layne Staley niet eens meer en dat is een hele prestatie!!! (was ff bang voor het Queen-effect; een vertrouwde band met een nieuwe zanger na de dood van de oorspronkelijke wat alleen nog maar een slap aftreksel blijkt...).


Sander.

Marantz 81


WimPeu

Rammstein - "Liebe ist für alle da
HB   HB   HB    HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op oktober 24, 2009, 20:51:45
Rammstein - "Liebe ist für alle da
HB   HB   HB    HB

Heb deze al ged/l - goed album. Staat op mijn verlanglijstje voor aankoop :wink:.

Sander.