Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

MadVillain

Soulive - live registratie (bluenote)

Soulive - Doin' Something (bluenote)


1e cd ook net beluisterd op een Marantz SA7 en de complete topset van Marantz maar jammer genoeg
de B&W 804 als speakers. Zelfs met deze apparatuur komt het geluid nog niet los van de speakers.

HiFi gek



1e cd ook net beluisterd op een Marantz SA7 en de complete topset van Marantz maar jammer genoeg
de B&W 804 als speakers. Zelfs met deze apparatuur komt het geluid nog niet los van de speakers.
[/quote]

Ik heb zelf ook de B&W nautilus 804 gehad .
Ik kan je melden dat ik enorm blij was dat ik van die dingen af was , ik heb diverse B&W boxen al beluisterd zoals de B&W 804S , 803S , 803D , 802D , en al deze modellen uit de toplijn van B&W blijven duidelijk achter bij gelijkgeprijsde boxen van een ander topmerk .
Voor mij nooit geen B&W meer , de 800 serie klinkt geen van allen luchtig /transparant en een indrukwekkende micro informatie is ook ver te zoeken .

Deze mening van mij wordt door vele mensen gedeeld op andere hifi forums en audiowinkels , behalve natuurlijk door de B&W dealers want die prijzen ze de hemel in .

Dit is mijn persoonlijke bevinding en mening .


Groeten  EDWIN  B .

MadVillain

[offtopic]
Persoonlijk vind ik zelfs de 600 serie nog interessanter klinken dan de 800 serie.
Dus ik stond echt te kijken toen mijn ouders de Audio Physic spark (instap hifi luidspreker) hadden gekocht.

Alles wat ik mistte in de b&w speakers zat wel in de Audio Physic speakers.


[ontopic]
net weer een album via Itunes gekocht van Nils Petter Molvaer. De laatste nieuwe.



Snow

Citaat van: HiFi gek op december 06, 2008, 17:58:25

1e cd ook net beluisterd op een Marantz SA7 en de complete topset van Marantz maar jammer genoeg
de B&W 804 als speakers. Zelfs met deze apparatuur komt het geluid nog niet los van de speakers.


Ik heb zelf ook de B&W nautilus 804 gehad .
Ik kan je melden dat ik enorm blij was dat ik van die dingen af was , ik heb diverse B&W boxen al beluisterd zoals de B&W 804S , 803S , 803D , 802D , en al deze modellen uit de toplijn van B&W blijven duidelijk achter bij gelijkgeprijsde boxen van een ander topmerk .
Voor mij nooit geen B&W meer , de 800 serie klinkt geen van allen luchtig /transparant en een indrukwekkende micro informatie is ook ver te zoeken .

Deze mening van mij wordt door vele mensen gedeeld op andere hifi forums en audiowinkels , behalve natuurlijk door de B&W dealers want die prijzen ze de hemel in .

Dit is mijn persoonlijke bevinding en mening .


Groeten  EDWIN  B .

Precies, jouw persoonlijke mening. Een hele hoop mensen spelen wel, naar volle tevredenheid, met de door jouw afgewaardeerde luidsprekers.

HiFi gek

Citaat van: Snow op december 06, 2008, 22:35:19
Precies, jouw persoonlijke mening. Een hele hoop mensen spelen wel, naar volle tevredenheid, met de door jouw afgewaardeerde luidsprekers.

Dat weet ik maar al te goed .
Het is ook mijn persoonlijke mening , heel goed van je opgemerkt .
Ik heb het ook alleen maar over de 800 serie , van alle overige series weet ik niets af en heb deze nooit serieus beluisterd , dus doe ik wijselijk geen uitspraken over de overige series .

Groeten  EDWIN  B

Totofan

Ik heb de volgende CD's aan geschaft: Alanis Morissette - The collection
                                                    Foreigner - The definitive
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Bernard Hi-5

#216
...

HiFi gek

Citaat van: Bernard Hi-5 op december 12, 2008, 01:03:00
Tubular Bells van Mike Oldfield op SACD. Categorie: ´progressive rock´. Maar of het nu nog zo progressief klinkt als destijds? :| ´Stop them bloody bells!´ http://www.humorlinks.com/python/sketches/TheChurchBells.htm  :lol:





Beschrijving album: http://en.wikipedia.org/wiki/Tubular_Bells

Zoooo , dat is een ouwetje . ( niet negatief bedoeld hoor )

Groeten  EDWIN  B

Snow

Via amazon

Carey Bell samen met dochter Lurrie - Goin´ On Main street.

Een van de beste bluesharp spelers. Is helaas vorig jaar overleden.

Marantz 81

nieuw cd van Dido

dvd van live in metropolis

dvd van UB40

dvd film harry potter en orde van de feniks

Totofan

Vandaag binnen gekomen: Painkiller - Judas Priest  HB CD en een DVD van Journey concert uit 2001
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Heb een sacd gekocht van .

Greetje Kauffeld - My Shinning Our       SACD

Groeten   EDWIN  B

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Totofan

Citaat van: Paul op januari 01, 2009, 21:24:08
Joe Satriani - Live In San Francisco

klik voor biografie



Dat is een goed concert op die DVD, ik heb'm zelf ook  HB HB HB HB
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next