Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

i-DSI

Citaat van: Zoldar op september 01, 2013, 10:13:07
Verder op zoek naar de SACD versie van Violator van Depeche Mode zonder er 100 euro voor te moeten betalen.
Das een machtig album hé? Heb de remaster uit 2006 (CD stereo + 5.1 + film).
Eén van mijn favorieten.

Net gekocht: Django unchained (Blu Ray).
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

xander32

Citaat van: cz79 op september 01, 2013, 09:33:27
Op de X-Fi wordt de nieuwe CD van STS gelanceerd, ouderwets weer een Siltech demo CD (Marantz Audiophile Demo CD is over, de 15e is/was de laatste die gaamkt is namelijk), ik heb de nieuwe SIltech al mogen beluisteren en  :-D :-D :-D pompom.
Dus dit wordt de volgende aanschaf, enne the best of Nat King Cole staat in bestelling bij WOWHD
... krijg je er een vergoeding voor om steevast zijn uitgaven te promoten of ben je oprecht enthousiast?

Ik besef dat bovenstaande een wat vervelende lading heeft, maar hetgeen mij opvalt is dat Dhr. FdW. geen cd kan uitbrengen of jij benoemt deze in dit draadje ...

xander32


cz79

Citaat van: xander32 op september 01, 2013, 12:08:06
... krijg je er een vergoeding voor om steevast zijn uitgaven te promoten of ben je oprecht enthousiast?

Ik besef dat bovenstaande een wat vervelende lading heeft, maar hetgeen mij opvalt is dat Dhr. FdW. geen cd kan uitbrengen of jij benoemt deze in dit draadje ...

Als je dat beseft heb je toch nog last van meldingsdrang? Heb de CD beluisterd en ben oprecht enthousiast gewoon omdat de muziek die er op staat (grotendeels) wel weer mijn smaak is, dus nee ik wordt niet gesponsord.

PS. Als je er last van hebt kun je het ook negeren

xander32

Citaat van: cz79 op september 01, 2013, 14:14:11
Als je dat beseft heb je toch nog last van meldingsdrang? ...
PS. Als je er last van hebt kun je het ook negeren
Klopt, mea culpa. Een momentje van zwakte 8-).

cz79

Even goede vrienden. Nogmaals ik word niet gesponsord, de cd's luisteren gewoon erg lekker weg.
En ja ik zie Fritz met enige regelemaal en hij betrekt me in het maken van de CD en het uitkiezen van de muziek, en dat ervaar ik als een leuk proces en ik zal ook wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat een CD van Fritz me helemaal niet bevalt (qua muziek zijn dat er echt wel voldoende, alleen niet de laatste aantal producties van zijn hand).

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

Citaat van: cz79 op september 01, 2013, 16:26:20
Even goede vrienden. Nogmaals ik word niet gesponsord, de cd's luisteren gewoon erg lekker weg.
En ja ik zie Fritz met enige regelemaal en hij betrekt me in het maken van de CD en het uitkiezen van de muziek, en dat ervaar ik als een leuk proces en ik zal ook wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat een CD van Fritz me helemaal niet bevalt (qua muziek zijn dat er echt wel voldoende, alleen niet de laatste aantal producties van zijn hand).
Helder. Ik kan mij jouw enthousiasme nu ook goed voorstellen als je zelf bij het tot stand komen betrokken bent  :yes:.

Paul

The Concert for Bangla Desh 3 LP's Box had deze al op cd op vinyl zelden aangeboden + 200 andere pop / verzamel op vinyl.



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32


pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

bramdg

#3206
Citaat van: pietjepc op september 03, 2013, 19:38:05
stupid
Hele mooie box!

zeg wel  :yes: ...erg moooi

maar kende zelf niet wat dat was (bloos, erg zeker) .... even geggld ....precies een aanrader :-) (yes)
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Gerkro

Gister (vrijdag) cd van katie melua piece by piece en 19 van Adele opgehaald gewoon omdat het kan ;-)

schieper

Damn. Als mijn vrouw er achter komt HLP... De volgende vinyls op de kop getikt:

Fats Domino libe at Mantreux; Hello Josephine
Focus; Hamburger Concerto
Elton John; Ice on Fire (met Nikita)
Electric light Orchestra; out of the blue
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110