Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 42 gasten bekijken dit topic.

cz79


RoGEK

Vandaag op de koninginnemarkt flink ingeslagen voor een euro of 10....  :yes:
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

cz79

Tweede ronde van de rommelmarkt:

The Dave Brubeck Quartet - Time Further out
Grieg - Peer Gynt Suites 1&2 (von Karajan op DG label)
JS Bach - Famous Cantatas (4CD Leonhardt en Harnoncourt, Teldec label)

Ben je gewoon voor 3 euro helemaal klaar

Oh ja en nog een heleboel roze kettingen, popjes, knuffels en tasjes (voor mijn dochter uiteraard  :-D)

RoGEK

ik heb zostraks een doos van 35 albums (dubbel/enkel) gekocht voor €3,50 :D

dan nog 2 cd's van Mariah Carey ( mtv unplugged en daydream) en Phil Collins - Serious Hits Live voor een euro :D
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

cz79

Mariah Carey ligt er inderdaad erg veel, hier ook maar die blijven wat mij betreft allemaal liggen (naast Marco Borsato en Yabba Dabba Dance)

RoGEK

Citaat van: cz79 op april 30, 2013, 15:18:29
Mariah Carey ligt er inderdaad erg veel, hier ook maar die blijven wat mij betreft allemaal liggen (naast Marco Borsato en Yabba Dabba Dance)

ik dacht, achja, neem maar mee...
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

RoGEK

Leuke verrassing,

Mark Knopfler & Chet Atkins - neck and neck
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Cornelis1921

#3022
pompom O.a. op Amazon.co.uk voor weinig 2 Shostakovich symfonieën, 4 en 7 (Used - Very Good), (£0,01 en £0,029 ex. 2× £1,82 P&P) en de Mahler-issue van het decennium: Mahler 10 (3CD) op BBC/Testament voor een spotprijs: €18,87 incl. (Used - Like New). (Ook op Amazon.co.uk.) De Mahler nog niet beluisterd, de Shostaas al heel intensief.
Voor de rest al wat besteld op Platomania. Belovertjes aan maatje John [Yello*] en voor mijzelf een Bernstein, een Opeth, een Yello en een Thelonius Monk met Sonny Rollins. Alles 2=€15,00. Mag afgehaald worden wanneer het vakantiegeld gestort is over 3 weken - dat is één van de privéléges van een vaste en een niet al te lastige klant :-D. pompom

* John's Yello-verzameling is dan bijna compleet. Alleen 'Touch' ontbreekt dan nog. Voor mij wordt het het eerste Yello-album ooit.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: Cornelis1921 op mei 05, 2013, 03:02:53
pompom O.a. op Amazon.co.uk voor weinig 2 Shostakovich symfonieën, 4 en 7 (Used - Very Good), (£0,01 en £0,029 ex. 2× £1,82 P&P) en de Mahler-issue van het decennium: Mahler 10 (3CD) op BBC/Testament voor een spotprijs: €18,87 incl. (Used - Like New). (Ook op Amazon.co.uk.) De Mahler nog niet beluisterd, de Shostaas al heel intensief.
Voor de rest al wat besteld op Platomania. Belovertjes aan maatje John [Yello*] en voor mijzelf een Bernstein, een Opeth, een Yello en een Thelonius Monk met Sonny Rollins. Alles 2=€15,00. Mag afgehaald worden wanneer het vakantiegeld gestort is over 3 weken - dat is één van de privéléges van een vaste en een niet al te lastige klant :-D. pompom

* John's Yello-verzameling is dan bijna compleet. Alleen 'Touch' ontbreekt dan nog. Voor mij wordt het het eerste Yello-album ooit.
Cor pas je op dat je niet weer gaat doorschieten, het gaat toch immers goed nu?

In één keer acht CD's kopen (de prijs maakt dan niet uit) waarvan een aantal op de pof geeft helaas weer een wat andere indruk :|.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op mei 05, 2013, 07:57:59
Cor pas je op dat je niet weer gaat doorschieten, het gaat toch immers goed nu?

In één keer acht CD's kopen (de prijs maakt dan niet uit) waarvan een aantal op de pof geeft helaas weer een wat andere indruk :|.
Op de pof is een groot woord Paul, tenzij ik voortijdig komt te overlijden.
En ja 8 CDs is wel heel veel. Ben inderdaad een beetje doorgeschoten, maar alleen Yello was niet gepland, doch dat wordt wat betreft John's aandeel gedekt door het toetsenbord (€20,00) wat ik nu niet hoef te vergoeden. Dus het is dan niet budgetneutraal te noemen, maar de uiteindelijke kosten vallen mee vergeleken met hoe het ooit (dec,jan en feb) geweest is.
Ik begrijp jouw bezorgdheid, het lijkt inderdaad op "daar gaat ie weer".
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: Cornelis1921 op mei 05, 2013, 17:43:58
Op de pof is een groot woord Paul, tenzij ik voortijdig komt te overlijden.
En ja 8 CDs is wel heel veel. Ben inderdaad een beetje doorgeschoten, maar alleen Yello was niet gepland, doch dat wordt wat betreft John's aandeel gedekt door het toetsenbord (€20,00) wat ik nu niet hoef te vergoeden. Dus het is dan niet budgetneutraal te noemen, maar de uiteindelijke kosten vallen mee vergeleken met hoe het ooit (dec,jan en feb) geweest is.
Ik begrijp jouw bezorgdheid, het lijkt inderdaad op "daar gaat ie weer".
... het was niet Paul maar ikke, enne, het gaat in eerste instantie niet om de kosten, maar om jouw aandrang inzake het aankopen van cd`s ... Met alle respect; acht is dan erg veel Cor.

Paul

Citaat van: xander32 op mei 05, 2013, 18:31:03
... het was niet Paul maar ikke, enne, het gaat in eerste instantie niet om de kosten, maar om jouw aandrang inzake het aankopen van cd`s ... Met alle respect; acht is dan erg veel Cor.
Als Cor normaliter er 1 per maand koopt is hij nu de rest van het jaar klaar.  8-)

Je ken het gezegde, Leiden in last.  clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op mei 05, 2013, 17:43:58
Op de pof is een groot woord
Cor ik begrijp jouw niet grammaticaal gezien ben je up to date en nu zeg je op de pof is een groot woord,pof is maar 3 letters.  :roll: :evil: :cry: :angel: clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F