Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

JeroenLeeuwarden

Citaat van: xander32 op augustus 05, 2011, 21:54:59







Sander  hello.

Die Counting Crows live dubbelaar is echt top. Wat mij betreft was de band op z'n hoogtepunt ten tijden van die life opnames; Adam Duritz is vol emotie, de band speelt perfect samen, de uitvoeringen kloppen gewoon perfect. Een echte aanrader.
Marantz pm 7000, cd 6000 ose, st 6000, dv4200 ose, PMC db1+s, Norstone stands, van den Hull the track speakerkabel.

Niber

Voor mij is het goed genoeg, Premium "streamt" met 320 kb/ps.

Of jij het goed genoeg vindt, daar kun je alleen zelf over oordelen. Probeer eens een maandje, kost de kop ook niet (€9,95).
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-)
Eindelijk! Elbow: 'Built a Rocket Boys!' Aanvankelijk van "wa's dis nou?" sloeg mijn aarzelende houding om in overgave. De recensent, Fred Hoogendoorn, op wiens vijf sterren beoordeling af ben gegaan, heeft me niet teleurgesteld, integendeel. Nu is het: 'Buy that record boys!' - een prachtplaat voor wie van progrock houd. Elbow heeft een heel eigen geluid maar deed mij in verte aan Supertramp en Talk Talk herinneren. Deze plaat doet mij i.i.g. verlangen naar meer.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 13, 2011, 00:00:18
:-) :-) :-) :-) :-)
Eindelijk! Elbow: 'Built a Rocket Boys!' Aanvankelijk van "wa's dis nou?" sloeg mijn aarzelende houding om in overgave. De recensent, Fred Hoogendoorn, op wiens vijf sterren beoordeling af ben gegaan, heeft me niet teleurgesteld, integendeel. Nu is het: 'Buy that record boys!' - een prachtplaat voor wie van progrock houd. Elbow heeft een heel eigen geluid maar deed mij in verte aan Supertramp en Talk Talk herinneren. Deze plaat doet mij i.i.g. verlangen naar meer.

zag ze tijd gelijden op tv heerlijk gewoon

wat ik ook fijn vind om te horen is die stem van Willie Nelson op American Classic

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Metallica van Metallica (Black Album), in 96/24 .... Yippy!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:00:22
Metallica van Metallica (Black Album), in 96/24 .... Yippy!

ik wil 16 bits Metalica  :wink:

gedownload ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Citaat van: John Wx op augustus 13, 2011, 09:15:54
Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:00:22
Metallica van Metallica (Black Album), in 96/24 .... Yippy!

ik wil 16 bits Metalica  :wink:

gedownload ?
Yep. Met korting voor 14 dollar = 10 euro. Legaal. Hdtracks.com.

En je kan gewoon downsamplen, vooral van 96 naar 44.1 wordt leuk. Zou dan maar meteen 128 kb MP3 doen :-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:23:24
Citaat van: John Wx op augustus 13, 2011, 09:15:54
Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:00:22
Metallica van Metallica (Black Album), in 96/24 .... Yippy!

ik wil 16 bits Metalica  :wink:

gedownload ?
Yep. Met korting voor 14 dollar = 10 euro. Legaal. Hdtracks.com.

En je kan gewoon downsamplen, vooral van 96 naar 44.1 wordt leuk. Zou dan maar meteen 128 kb MP3 doen :-)

zat eerder aan 64 kb te denken ivm ruimte ik heb nog een pentium 1 :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:00:22
Metallica van Metallica (Black Album), in 96/24 .... Yippy!

je klikt op link je betaald je haalt het binnen en dan in een mapje incl. info over de band en de songs ? alleen geen zilverschijfje meer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Citaat van: John Wx op augustus 13, 2011, 09:34:44
Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:00:22
Metallica van Metallica (Black Album), in 96/24 .... Yippy!

je klikt op link je betaald je haalt het binnen en dan in een mapje incl. info over de band en de songs ? alleen geen zilverschijfje meer

Yep. Twee stappen zijn nodig: je moet een account aanmaken met een US adres. Want het is enkel voor Amerkanen. Maar wees creatief. Dan moet je betalen via PayPal*, want daar hangt geen adres aan (je creditcard wel).
Dit is juridisch grijs gebied, maar niet illegaal. Je betaalt immers keurig. En ... het gaat prima zo.
De kortingscodes zijn simpel te vinden. Google (of beter zoek in Twitter) op "hdtracks". Er zijn heel wat audiobedrijven die zo'n code aanbieden. 10 - 20% zo te pakken.
*: is weer gekoppeld aan je gewone giro bijv, zoals bij mij.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

JohnWx

Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:40:52
Citaat van: John Wx op augustus 13, 2011, 09:34:44
Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:00:22
Metallica van Metallica (Black Album), in 96/24 .... Yippy!

je klikt op link je betaald je haalt het binnen en dan in een mapje incl. info over de band en de songs ? alleen geen zilverschijfje meer

Yep. Twee stappen zijn nodig: je moet een account aanmaken met een US adres. Want het is enkel voor Amerkanen. Maar wees creatief. Dan moet je betalen via PayPal*, want daar hangt geen adres aan (je creditcard wel).
Dit is juridisch grijs gebied, maar niet illegaal. Je betaalt immers keurig. En ... het gaat prima zo.
De kortingscodes zijn simpel te vinden. Google (of beter zoek in Twitter) op "hdtracks". Er zijn heel wat audiobedrijven die zo'n code aanbieden. 10 - 20% zo te pakken.
*: is weer gekoppeld aan je gewone giro bijv, zoals bij mij.

i am the master of paypal gebruik zo makkelijk


zal binnenkort wel een gouden speltje krijgen van ze  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Totofan

Ik heb de volgende CD's aangeschaft:

Duch Invasion, en box van 10 cd's en 1 dvd, onder andere Q65, Kayak, Earth & Fire, The Cats, Golden Earings, The Shoes, Outsiders, The Motions Cuby & Blizzards, Sandy Coast.

Pink Floyd - Final Cut en Meddle.
Nightwish - Tales from the elvenpath
Saxon - Saxon en Power and the Glory.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

WimPeu

Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:40:52
Citaat van: John Wx op augustus 13, 2011, 09:34:44
Citaat van: Audiotic op augustus 13, 2011, 09:00:22
Metallica van Metallica (Black Album), in 96/24 .... Yippy!

je klikt op link je betaald je haalt het binnen en dan in een mapje incl. info over de band en de songs ? alleen geen zilverschijfje meer

Yep. Twee stappen zijn nodig: je moet een account aanmaken met een US adres. Want het is enkel voor Amerkanen. Maar wees creatief. Dan moet je betalen via PayPal*, want daar hangt geen adres aan (je creditcard wel).
Dit is juridisch grijs gebied, maar niet illegaal. Je betaalt immers keurig. En ... het gaat prima zo.
De kortingscodes zijn simpel te vinden. Google (of beter zoek in Twitter) op "hdtracks". Er zijn heel wat audiobedrijven die zo'n code aanbieden. 10 - 20% zo te pakken.
*: is weer gekoppeld aan je gewone giro bijv, zoals bij mij.

Heb deze ook van Metallica. Gedownload. Legaal dus en gratis. Ben trouwens zowieso blij dat ik voor dit soort dingen niet betaal. Heb (behalve wat meer EQ misschien) nog niet de meerwaarde ervan kunnen horen...

Metallica en HD  :-o...Heb je hun laatste paar CD's wel eens gehoord....een ware minachting voor iedereen met een stereo setje van meer dan €80,- Miljoenen te spenderen, top studio's en top producers ed en een geluid als een natte krant. Die drumsound hebben ze met gehoorbechermers op afgemixt...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Audiotic

Je hebt gelijk. Death Magnetic zou ik zo ook niet willen. Maar deze valt nog alleszins mee!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Citaat van: Totofan op augustus 13, 2011, 09:59:18
Ik heb de volgende CD's aangeschaft:

Duch Invasion, en box van 10 cd's en 1 dvd, onder andere Q65, Kayak, Earth & Fire, The Cats, Golden Earings, The Shoes, Outsiders, The Motions Cuby & Blizzards, Sandy Coast.

Pink Floyd - Final Cut en Meddle.
Nightwish - Tales from the elvenpath
Saxon - Saxon en Power and the Glory.

Groet Marcel
leuk! Was die box in de aanbieding? Waar?
Enne: Meddle - fraai!! Je hoort die niet zoveel
Pieng....
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek