PM-7001 of losse voor- eindversterker ???

Gestart door MO, juni 11, 2007, 15:29:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MO

Goedemiddag allemaal,

Nieuw hier en dus ook maar een vraagje;
Ben nu in het bezit van een PM-4001 (+ CD-5001 en DV 4610) en denk erover om een nieuwe PM-7001 aan te schaffen.
Nu vraag ik me af of ik voor hetzelfde geld niet beter de SC en SM 80 voor- eindcombo aan kan schaffen????
Of evt iets anders????
Ben trotse eigenaar van B&W P4's (ter aanvulling...) en denk dat m'n speakers meer kunnen dan ze nu laten horen...

mvg,

Marc
bla

Stadium III

welkom op het foum

Losse voor en eind combo kan zeer mooi zijn maar de pm 7001 KI zal ook zeker niet verkeerd zijn
Ikzelf zou voor de pm7001 gaan

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HAL9000

hoi marc,

pm7001

de sm80 en sc 80 zijn niet het beste wat er is.. zeker niet voor het geld..


jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

mahansz

zou ik ook zeggen, lekker geintegreerd houden: pm7001 dus
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

MO

#4
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Staat trouwens ook veel mooier dan 2 van die logge bakken...

Ga van t weekend weer luisteren bij RAF (utrecht) en loop dan vervolgens naar de  puke Mediamarkt want daar staan ze voor 399 en bij RAF voor 499..... raar maar waar!

gr
bla

SB_Marantz

Citaat van: MO op juni 11, 2007, 15:29:04
Goedemiddag allemaal,

Nieuw hier en dus ook maar een vraagje;
Ben nu in het bezit van een PM-4001 (+ CD-5001 en DV 4610) en denk erover om een nieuwe PM-7001 aan te schaffen.
Nu vraag ik me af of ik voor hetzelfde geld niet beter de SC en SM 80 voor- eindcombo aan kan schaffen????
Of evt iets anders????
Ben trotse eigenaar van B&W P4's (ter aanvulling...) en denk dat m'n speakers meer kunnen dan ze nu laten horen...

mvg,

Marc


De grootste beperking van je set zijn altijd de luidsprekers!

Daarnaast is de kwaliteit van de gebruikte software (CD's/Platen etc) ook erg belangrijk.

Een shit opname klinkt op elke set shit  :roll:

Je zou eens verschillende versterkers aan je set moeten knopen en eens objectief gaan vergelijken.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thom

bij correct is die volgens mij 380,- of zelfs nog minder. staat nie meer op de site maar hij was wel goedkoper dan 400

MO

Kan kloppen, maar woon in utrecht en het is min of meer om de hoek...
Dus dan maar naar dat zweethok, ophalen en wegrennen.
Voor 2 tientjes geloof ik het wel....
bla

SB_Marantz

Je wilt een betere versterker zeg je,maar je gaat in feite nu iets kopen waarvan je niet weet hoe dat ding op je set gaat presteren.

Waarom ga je niet eens een aantal versterkers naast elkaar vergelijken?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

MO

Citaat van: S.B.Marantz op juni 11, 2007, 18:41:41
Je wilt een betere versterker zeg je,maar je gaat in feite nu iets kopen waarvan je niet weet hoe dat ding op je set gaat presteren.

Waarom ga je niet eens een aantal versterkers naast elkaar vergelijken?

Ben vorige week bij RAF geweest en daar het verschil mogen horen tussen de 4001 en de 7001 op de cd-5001 en B&W speakers (soort van mijn setje). Hoorde duidelijk verschil. (voller, bla bla bla...) en ze zijn daar ook wel zo aardig dat ik de versterker wel even mee naar huis mag nemen om te beluisteren.
De 4001 is zeker geen slecht versterker, maar toch....
bla

SB_Marantz

Dus je hebt je beperkt tot de 7001?

Waarom geen ander merk ernaast gezet?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Stadium III

Je kunt andere versterkers pakken maar de vraag daarin is : Wil je bij marantz blijven anders is de PM 15 ook wel leuk en jah het buget is altijd moeilijker

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

MO

Tja, ook dat zou ik eigenlijk moeten doen. Maar weet niet of er nou zoveel beters rond de 400 euro's is
(maar ga zeker nog wel even luisteren naar andere merken) en staat wel zo mooi (3x Marantz)...
Maar je hebt gelijk.
bla

SB_Marantz

Citaat van: Stadium III op juni 11, 2007, 18:49:49
Je kunt andere versterkers pakken maar de vraag daarin is : Wil je bij marantz blijven anders is de PM 15 ook wel leuk en jah het buget is altijd moeilijker

Stadium III

Een PM-15 lijkt me wat overkill op die speakers  :-D :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

MO

Ik ga maar eens een pilsje pakken en in m'n hangmat liggen  byebye  (veel te mooi weer om binnen te zitten)
Bedankt zover en laat het nog wel even weten!

cheers!

Marc
bla