Het mooie witte speakers topic!

Gestart door Zoldar, november 04, 2011, 22:52:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leo

ik heb deze speakers bij media markt gezien en gehoord en was erg onder de indruk. kan niet wachten...

Cornelis1921

Citaat van: leo op december 06, 2011, 13:47:08
ik heb deze speakers bij media markt gezien en gehoord en was erg onder de indruk. kan niet wachten...
hello Leo, gefeliciteerd met je prachtige aankoop/aanwinst. byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

leo

Deze high end speaker van Boston heb ik begin dit jaar op de high end show in munchen gezien:

http://cybwiz.blogspot.com/2011/05/boston-acoustics-axperience.html

Zweef

Citaat van: leo op december 07, 2011, 13:13:27
Deze high end speaker van Boston heb ik begin dit jaar op de high end show in munchen gezien:

http://cybwiz.blogspot.com/2011/05/boston-acoustics-axperience.html
Voor maar 20K.

't is te geef!

:schater:
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

leo

echt mooi vind ik ze niet, maar de demo die ken ischiwata gaf daar was erg goed. een geweldige stage, heel breed en diep geluidsbeeld. stonden wel de dikke versterkers op uit de marantz reference serie (mono blokken)

Zweef

Het beste wat ik ooit heb gehoord waren de KEF Reference 203-2 speakers op een Meridian set. Ongelooflijk ruimtelijke weergave waarbij je met je ogen dicht alles kunt plaatsen. Die dingen kostten meen ik 5K voor een set, en dat is veel geld, maar dat is er nog aan af te horen.

Het is dat de ouwetjes hier niet weg mogen, en ik riskeer mijn relatie niet vooreen geluidsinstallatie, maar dat zou het ultimo zijn. 20K is gewoon belachelijk.
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

Marvin

Citaat van: Zweef op december 07, 2011, 13:51:24
Voor maar 20K.

't is te geef!

:schater:

Opzich niet zo schrikbarend, dat er dan een driver bezetting inzit die je bij een sattteliet luidsprekertje al klein zou kunnen noemen weer wel...  :-D

bert50

Wij hebben nu de nieuwe Dynaudio Confidence C2 mk2 in wit.
Is ook niet te versmaden wat een super luidspreker zijn net ingespeeld. notworthy notworthy
Een grote verbetering ten opzichte van de C1.
Gr Bert

Allemaal de beste wensen en een luisterijk 2012
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Whisper.nl

Citaat van: bert50 op januari 01, 2012, 20:28:48
Wij hebben nu de nieuwe Dynaudio Confidence C2 mk2 in wit.
Is ook niet te versmaden wat een super luidspreker zijn net ingespeeld. notworthy notworthy
Een grote verbetering ten opzichte van de C1.
Gr Bert

Allemaal de beste wensen en een luisterijk 2012

Welkom Bert,

Zie er heel erg strak uit die set.

Graag zien wij een uitgebreide toelicht / overzicht in het topic Set van Leden.

Liefst met nog een paar foto's erbij.

Veel luister, kijk, post en plezier  gewenst.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32

Citaat van: bert50 op januari 01, 2012, 20:28:48
Wij hebben nu de nieuwe Dynaudio Confidence C2 mk2 in wit.
Is ook niet te versmaden wat een super luidspreker zijn net ingespeeld. notworthy notworthy
Een grote verbetering ten opzichte van de C1.
Gr Bert

Allemaal de beste wensen en een luisterijk 2012
Welkom, prachtige set. Veel lees en postplezier hier :yes:.

Sander.

lo

Welkom hier, hele mooie speakers. Hoe lang heb je ze nu, en hoe lang heb je ze in laten spelen?
Wordt aangedreven door accuphase zie ik, welke versterker heb je?
Inderdaad graag een topic openen bij "sets van leden" zodat we alle ins en outs leren kennen en vooral hoe die speakers bevallen :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op januari 01, 2012, 20:49:54
Welkom hier, hele mooie speakers. Hoe lang heb je ze nu, en hoe lang heb je ze in laten spelen?
Wordt aangedreven door accuphase zie ik, welke versterker heb je?
Inderdaad graag een topic openen bij "sets van leden" zodat we alle ins en outs leren kennen en vooral hoe die speakers bevallen :-D
Ik dacht net nog; zal wel niet lang duren voordat de Dynboys bij deze speakers komen kwiijlen :kwijl:.


:-D

lo

 :schater:

Dat heb je goed ingeschat.... zijn erg goede speakertjes  :yes: :kwijl:
Alweer een paar jaar geleden heb ik ze beluisterd in Eindhoven en al een deal bedongen om ze te kopen met inruil van mijn S3.4's mits ik ze thuis mocht beluisteren. Heb toch op het laatst besloten om het niet te doen, zijn behoorlijke joekels en hebben best wat ruimte nodig. Maar och man wat klonken ze mooi :kwijl:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Sander

Citaat van: bert50 op januari 01, 2012, 20:28:48
Wij hebben nu de nieuwe Dynaudio Confidence C2 mk2 in wit.
Is ook niet te versmaden wat een super luidspreker zijn net ingespeeld. notworthy notworthy
Een grote verbetering ten opzichte van de C1.
Gr Bert

Allemaal de beste wensen en een luisterijk 2012

:kwijl:

Welkom!
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink