B&w n802 met marantz av 7005 en mm7055 voor-eindversterker

Gestart door Frederic, juni 26, 2011, 21:23:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: joep op juni 30, 2011, 20:08:03
Citaat van: Frederic op juni 30, 2011, 19:45:34
Ik moet 4000 betalen vind het ineens veel maar vind ze niet op marktplaats


€4000 is wel heel veel. Zo tussen de €1500 en €2000 moet toch kunnen?

http://link.marktplaats.nl/460474912

Dat is de D hier is het de N  :-o

Marc heeft wel een habbekrats voor 1250 euro ipv 12000
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

die fred is goed.. 
weet een stelletje 802's staan, maar is niet zeker of dat ook draait zonder een kerncentrale erop..
& wat later vraagt hij wat zo'n hap nu eigenlijk nog waard is

dat moet wel eerst verteld worden, voordat ie bereid is zijn 'habbekratsje' op tafel te leggen
vervolgens gaan we MP afschuimen met nog mooiere aanbiedingen..

haast je maar, of ik koop die mooie nautilusjes lekker zelf.. :-D

lekkah, lekkaaah..



:-P
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op juli 01, 2011, 10:17:43
die fred is goed.. 
weet een stelletje 802's staan, maar is niet zeker of dat ook draait zonder een kerncentrale erop..
& wat later vraagt hij wat zo'n hap nu eigenlijk nog waard is

dat moet wel eerst verteld worden, voordat ie bereid is zijn 'habbekratsje' op tafel te leggen
vervolgens gaan we MP afschuimen met nog mooiere aanbiedingen..

haast je maar, of ik koop die mooie nautilusjes lekker zelf.. :-D

lekkah, lekkaaah..



:-P

mooi neem ik die Cantons voor lekkah wenig over :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Ik had niet voor niets al veel eerder gezegd dat ik er geen energie meer in ging steken.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

still life

Citaat van: jwx op juli 01, 2011, 10:24:54



mooi neem ik die Cantons voor lekkah wenig over :-D

jij wordt mijn hollandse importeur man, bij elke gesmeerde deal krijg je er nog een kebab bij !  :-D


Citaat van: Mexicaanse Hond op juli 01, 2011, 10:30:09
Ik had niet voor niets al veel eerder gezegd dat ik er geen energie meer in ging steken.  :wink:

BS-radar harry?  clown1  zijn topic voor andere speakers zag ik pas na deze reactie..
heb er inmiddels eerlijk gezegd ook 'wa' moeite mee..   :angel:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op juli 01, 2011, 10:39:20
Citaat van: jwx op juli 01, 2011, 10:24:54



mooi neem ik die Cantons voor lekkah wenig over :-D

jij wordt mijn hollandse importeur man, bij elke gesmeerde deal krijg je er nog een kebab bij !  :-D


Citaat van: Mexicaanse Hond op juli 01, 2011, 10:30:09
Ik had niet voor niets al veel eerder gezegd dat ik er geen energie meer in ging steken.  :wink:

BS-radar harry?  clown1  zijn topic voor andere speakers zag ik pas na deze reactie..
heb er inmiddels eerlijk gezegd ook 'wa' moeite mee..   :angel:

tis niet zo heel erg alleen zit zo snel aan me data limiet door al dat gegoogle voor het topic :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Frederic

Vind het wel grappig van marktplaats .
Het is een site waarop je moet bieden.
Ze zullen deze luidsprekers echt niet weg doen voor een "Habbekrats" .
Je weet dat luidsprekers niet verslijten dus ze blijven toch wel redelijk hun waarde houden.
:?

JohnWx

Citaat van: Frederic op juli 01, 2011, 18:38:30
Vind het wel grappig van marktplaats .
Het is een site waarop je moet bieden.
Ze zullen deze luidsprekers echt niet weg doen voor een "Habbekrats" .
Je weet dat luidsprekers niet verslijten dus ze blijven toch wel redelijk hun waarde houden.
:?

ik vind dat moeilijk dit soort speakers


ten eerste ik zal ze zelf niet meer kopen uit die prijs klasse (of die habbekrats)


ten tweede het is ook geen speaker die als wilde broodjes over de toonbank gaan dus veel verkoop van is geweest (wel qua kwaliteit) er is weinig referentie qua 2de handse verkoop


en ze worden weinig aangeboden dus zal die prijs van 33/ 66 % van de ratailprijs wel terecht zijn misschien


als men echt in de positie zit dat je het geld hebt ervoor over en de kans is er om ze te kopen dat het anders is dan een beetje zoals ik vanaf de zijkant te gaan kijken en commentaar geven  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Het zal er vooral vanaf hangen hoe wanhopig de verkoper is en hoe snel deze er dus vanaf moet.
Er zijn weinig gegadigden die zoiets kunnen kopen, dus dat drukt de prijs bij een snelle verkoop. Indien de verkoper genoeg tijd heeft, dan verkoopt hij deze wel een keer tegen een reële prijs.

Niet geschoten is altijd mis. Al word ik altijd wel simpel van biedingen die niet reëel zijn (uiteraard vooral als ik iets verkoop).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op juli 01, 2011, 21:41:54
Het zal er vooral vanaf hangen hoe wanhopig de verkoper is en hoe snel deze er dus vanaf moet.
Er zijn weinig gegadigden die zoiets kunnen kopen, dus dat drukt de prijs bij een snelle verkoop. Indien de verkoper genoeg tijd heeft, dan verkoopt hij deze wel een keer tegen een reële prijs.

Niet geschoten is altijd mis. Al word ik altijd wel simpel van biedingen die niet reëel zijn (uiteraard vooral als ik iets verkoop).

Daar heb je een goed punt

wil zelf ook koopjes maar moet wel reeel zijn bij sommige dingen

je ziet wel is biedingen van tientjes van spullen waarvoor ik denk die wil het niet echt kopen en hebben
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

daarom ook voorgenomen een paar jaar geleden om niet meer nieuw en "hoog eind" spullen te kopen (of het moet een koopje zijn)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.