Fritz de With kwijlt tijdens recensie

Gestart door jwx, december 02, 2010, 15:31:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

#30
Citaat van: WimPeu op december 02, 2010, 20:54:12
Ik heb een cd op schijf staan van haar uit 2005...weet even de titel niet maar de muziek daar op lijkt in de verste verte niet op Diana Krall of Patricia Barber. Het heeft een R&B en soul/pop feel maar zeker niet Jazz. En een voor audiofielen zeer aangename opname (en hoes foto.. :-D)

Deze CD waar Fritz over spreekt ken ik niet en zou idd Jazzy kunnen zijn alhoewel me dat sterk lijkt.

Kortom snap ik niet waar je de vergelijking vandaan haald Rene. Heb jij hem wel al gehoord??
Ik heb de cd beluisterd op JPC.de, de sfeer, de muziek doet me zeer denken aan genoemde dames. Andere cd's ken ik niet van haar, die zullen anders zijn.
http://www.jpc.de/jpcng/poprock/detail/-/art/Vanessa-Williams-The-Real-Thing/hnum/2247274
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

#31
Citaat van: cz79 op december 02, 2010, 20:21:41
Er is zoveel niet jou smaak qua muziek wat hier op het forum besproken wordt, ook lang niet allemaal mijn smaak, maar waarom meng je je dan ALTIJD in topics waarin deze muziek besproken wordt, als het niet je smaak is dan is dat prima, maar jij hebt de drang om je negatief te mengen in dit soort topics.

Ergo: Als het dus niet je smaak is ....Prima! Maar dan niet negatief gaan reageren in een topic met liefhebbers van dit soort muziek  shutup

PS Mooie cd Fritz

byebye
Op een forum zijn mensen voor en tegen, er zijn mensen die geven hun mening. Zoals ik mijn mening nu heb geven zie ik niet als iets nagatiefs, als ik zeg: het is een waardeloze cd, dan wordt het anders maar dat zeg ik niet. Je moet het zien als positieve feedback. Dit was niet het topic dat per definitie serieus was gestart, als dat wel zo was heb ik het verkeerd begrepen.
Ik breek niet meer in, doe ik al een poosje niet, op topics die serieus gaan over bepaalde artiesten, bv Krall, Barber, U2 of het moet al heel erg worden. Daar krijg ik op een verkeerde manier kippenvel van.
Jij bent hier nog niet zo lang, neem dus aan dat je al mijn postings gelezen hebt om tot jouw oordeel te komen?, of schiet je mensen te hulp die jij een warm hart toedraagt? Neem van mij aan, die redden zich zelf wel, nemen mij  niet serieus en nemen ook niets van mij aan. Het maakt hun niets uit of ik hun muziekkeuze nu wel of niet mooi vind. Er zijn ook raakvlakken daar kunnen we dan over keuvelen.
Daar komt nog bij dat als we allemaal heel erg met elkaar eens zijn het een saai forum wordt. Zonder discussie geen forum.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Ach RenĂ©, wees toch eerlijk. Je vindt het gewoon leuk om de boel een beetje op te stoken. Het verbaast me dat ge nog geen bekabeling van het merk anti-kabel hebt. Ik moest meteen aan je denken toen ik dat merk op internet zag staan.  :yes:

renes59

#33
Citaat van: Mexicaanse Hond op december 03, 2010, 00:28:00
Ach RenĂ©, wees toch eerlijk. Je vindt het gewoon leuk om de boel een beetje op te stoken. Het verbaast me dat ge nog geen bekabeling van het merk anti-kabel hebt. Ik moest meteen aan je denken toen ik dat merk op internet zag staan.  :yes:
Dat hebben we denk ik gemeen, opstoken is jouw ook niet vreemd.

Sorry, dit is een beetje buiten het topic om. Kabels. Na veel proberen , luisteren, blinde testen, etc ben ik er voor mezelf uit dat kabels niets doen. Met mij de mensen die daar samen met mij bij aanwezig waren en de niet gelovers.
Welke kabels ik heb?, kameraadbouw net als mijn versterkers. Daar waar de interne bekabeling van is heb ik interlinks van. Luidsprekerkabels heb ik van Monster, zaten bij de koop van de luidsprekers in. Geen antikabel.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Oh, dus je geeft toe dat je het doet om de boel op te stoken? Nou, dat is tenminste eerlijk.
Alleen jammer dat je er zo weinig humor bij hebt.

WimPeu

Waar koop je die Antikabel? Lijkt mij wel eens grappig om te proberen... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Ik zag het op een site waar mahansz naar verwees met audiofiele  HLP produkten.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

#38
Citaat van: Mexicaanse Hond op december 03, 2010, 00:45:41
Oh, dus je geeft toe dat je het doet om de boel op te stoken? Nou, dat is tenminste eerlijk.
Alleen jammer dat je er zo weinig humor bij hebt.
Dit bedoel ik, stoken is jouw niet vreemd.  Anders zeg je niet dat ik er zo weinig humor bij heb. Even een kleine negatieve sneer tussendoor op de persoon. Misschien heb ik wel geen humor, het zei zo.
Of ik de boel opstook, ik geef mijn mening en mijn kijk op de zaak. Dat dat door sommige hier als opstoken wordt gezien heb ik geen moeite mee.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.


WimPeu

Anti-kabel...kan ook positief zijn natuurlijk. Anti irritant hoog, anti niet strak laag, anti slechte plaatsing, anti geen lucht tussen de instrumenten...in begin enthousiast te worden... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op december 03, 2010, 00:51:04
Dit bedoel ik, stoken is jouw niet vreemd.  Anders zeg je niet dat ik er zo weinig humor bij heb. Even een kleine negatieve sneer tussendoor op de persoon. Misschien heb ik wel geen humor, het zei zo.
Of ik de boel opstook, ik geef mijn mening en mijn kijk op de zaak. Dat dat door sommige hier als opstoken wordt gezien heb ik geen moeite mee.
Oh, nou trek je je weer terug en is het ineens weer gewoon je mening geven.  :roll:

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op december 03, 2010, 00:55:08
Anti-kabel...kan ook positief zijn natuurlijk. Anti irritant hoog, anti niet strak laag, anti slechte plaatsing, anti geen lucht tussen de instrumenten...in begin enthousiast te worden... :-D
Jammer dat je ze niet kunt downloaden.  :evil:

renes59

#43
Citaat van: Mexicaanse Hond op december 03, 2010, 00:55:13
Oh, nou trek je je weer terug en is het ineens gewoon je mening geven.  :roll:
Nee, ik kan soms wel begrijpen dat men het stoken noemt.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Musicman

#44
Citaat van: Mexicaanse Hond op december 03, 2010, 00:56:36
Jammer dat je ze niet kunt downloaden.  :evil:

stupid
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels