Fritz de With kwijlt tijdens recensie

Gestart door jwx, december 02, 2010, 15:31:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Tijdes de recensie van mevr. V. Williams door Fritz is het zo erg dat toen ik het blad opensloeg er nog kwijl uit kwam van pagina 51 van de Music Emotion

De recensie was weer van een hoog literair denk en schrijf nivo

Maar toch graag bij het zetten van de punt afvegen of een tissue erbij leveren

En Fritz klopt het dat je ze beluistert heb op de Kharma Ceramique ?

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

jonge jij bent er vroeg bij..hij ploft net op de deur mat,goed gezien ik moet het nog laten veranderen
wilson uiteraard...zie boven het artikel de app....
en jwx waarom zeg je niets over mijn mooie dochter..in advertentie?????ha  ha  ha 

joep




Met zoveel vochtverlies maar snel aan het infuus.

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op december 02, 2010, 15:45:56
jonge jij bent er vroeg bij..hij ploft net op de deur mat,goed gezien ik moet het nog laten veranderen
wilson uiteraard...zie boven het artikel de app....
en jwx waarom zeg je niets over mijn mooie dochter..in advertentie?????ha  ha  ha

Vond ik nog effe te ver gaan en krijg je weer van die flauwe opmerkingen over dat ze die schoonheid van haar moeder heeft etc.etc.


Wees er trots op Fritz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 :yes:
Fritz kan trots zijn op zijn parels.
pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

#6
Ik heb even geluisterd, niet mijn muziek. Kan zo in de club bij Diana Krall, Patricia Barber, etc.
Het kwijl van Fritz kan ik dan ook niet snappen, ook al is het nog zo goed op de cd gezet. ( is het dat?)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

viceadmiraal61

kom uit de kast...of ga er weer in..beste rennes ik hoop dat je goed geaard bent......
een echte kerel....voelt het opbollen van de broek..bij slechts het aanschouwen van deze mooie
vrouw....en zingen zal je dan maar zelf moeten doen...letop voor je de kerk uitgaat...

renes59

Citaat van: viceadmiraal61 op december 02, 2010, 18:44:58
kom uit de kast...of ga er weer in..beste rennes ik hoop dat je goed geaard bent......
een echte kerel....voelt het opbollen van de broek..bij slechts het aanschouwen van deze mooie
vrouw....en zingen zal je dan maar zelf moeten doen...letop voor je de kerk uitgaat...
Dit heeft toch enige uitleg nodig Fritz, ik snap het niet helemaal, het gaat toch over muziek?
Geef ook even de definitie van "goed geaard"
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Citaat van: renes59 op december 02, 2010, 18:51:27
Dit heeft toch enige uitleg nodig Fritz, ik snap het niet helemaal, het gaat toch over muziek?
Geef ook even de definitie van "goed geaard"

Nou, met een houten stekkerblok en siltech bekabeling natuurlijk!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Daar zit wat in, maar iets zegt mij dat Fritz wat anders gaat zeggen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Citaat van: renes59 op december 02, 2010, 18:27:00
Ik heb even geluisterd, niet mijn muziek. Kan zo in de club bij Diana Krall, Patricia Barber, etc.
Het kwijl van Fritz kan ik dan ook niet snappen, ook al is het nog zo goed op de cd gezet. ( is het dat?)

Niet dat Fritz kwijlt, zo ken ik hem althans niet. :no:
Wel een kwestie van smaak, zoals je zelf al aangeeft.  :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Citaat van: lo op december 02, 2010, 19:00:10
Niet dat Fritz kwijlt, zo ken ik hem althans niet. :no:
Wel een kwestie van smaak, zoals je zelf al aangeeft.  :-D

groet,

lo
Ik weet het niet maar de TS begon erover, misschien kent hij Fritz beter.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Ik had het meer gericht op het smaak aspect. :wink:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.