Waar o Waar vind je Mordaunt-Short

Gestart door Xstream, april 18, 2007, 21:27:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xstream

Hallo Allen,

Ik zit vol spanning te wachten op m'n aangeschafte SR8500 die ik in mei krijg. Nu moet ik er nog passende speakers bij zien te krijgen en ben ik uiteraard erg benieuwd naar Mordaunt-short. Het probleem is dat ik nog geen zaak heb in een straal van 50 - 100 km die deze dingen fysiek in de winkel heeft om te kunnen luisteren.

Bestellen kan wel, maar nergens gewoon vrijblijvend te luisteren. Weet iemand waar ik moet zoeken?

Alvast bedankt!

Mvg,
Arno

mahansz

hallo arno,

welkom op het forum! Het spijt me, maar ik ga gelijk even bijdehand doen...... misschien is het handig om te vertellen waar je woonachtig bent/in welke omstreken je zoekt.. :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Mag ik vragen waarom je voor mordaunt short kiest? Niet dat het slechte speakers zijn hoor, meer uit belangstelling.
We horen wel waar we moeten zoeken!  hello
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Cornelus

Hoi Arno,

Het is maar een paar muisklikken:
http://www.mordauntshort.com/dealers.php

Veel succes bij met je luister sessie

Xstream

Ja, die pagina had ik ook al gevonden, wat ik ook klik, hij blijft alleen engelse locaties aangeven.

Woonachtig in Dordrecht ... inderdaad wel zo handig :D

Ik kies nog niks, maar hoor goeie verhalen over Mordaunt-Short, heb me suf zitten lezen aan reviews en er zijn iets van 20 merken overgebleven :P En per dag komen er weer 2 bij die evt. ook nog kunnen.

Ik heb KEF iQ7s gehoord op een Cambridge Audio - klonk goed, maarja, wil het toch op de marantz horen.

Kwaliteit/prijs verhouding schijnt gewoon goed te zijn van de mordaunt en als blijkt dat ik ze idd mooier vind dan de KEFs bijvoorbeeld dan bespaar je toch een berg knaken.

Ik wil gewoon een zaak binnen lopen waar ik echt wat speakers kan vergelijken. Marantz distribueert MS, dus kan nooit een slechte match zijn en wil aan de hand van deze set beginnen met vergelijken. Dat is eigenlijk een beetje het plan van aanpak ;)

Alvast bedankt!

Gr,
Arno

erwin

hallo arno

de reviews die je overal leest moet je toch vaak met een korreltje zout nemen,meestal wordt de besproken speaker
de hemel in geprezen.
terwijl dit toch echt een persoonlijke zaak is,wat voor de een mooi klinkt,is voor de ander bagger.
je moet toch echt een paar luistersessies,voor je zelf gaan organiseren ik neem aan dat je in de buurt van dordrecht toch wel een paar betere audiozaken hebt.
ik heb zelf drie avonden in een audiozaak gezeten,,voor ik mijn set kocht.
je moet in ieder geval niks kopen voor je het goed beluisterd hebt,en dan het liefst ook nog thuis.

groetjes erwin
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

mahansz

hallo arno,

je moet op de mordaunt short site rechtsboven United Kingdom aanklikken en veranderen naar the netherlands. Vervolgens kan je wel via dealers zoeken in nederland... succes!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

rien

Belgie is een fijn land, en in de Fnac hebben ze mordaunt short (?n marantz)

MdeJ

Ik heb de M-S 912, aangesloten bi-amped op pm17 en sm17en ik vind ze geweldig klinken.
Mischien omdat ze overkill staan aangesloten,maar voor t geld vind ik het prachtig....

Maurice

Citaat van: MdeJ op mei 13, 2007, 15:14:36
Ik heb de M-S 912, aangesloten bi-amped op pm17 en sm17en ik vind ze geweldig klinken.
Mischien omdat ze overkill staan aangesloten,maar voor t geld vind ik het prachtig....
Is volgens mij ook wel een prettige combi, en wat jij zelf vindt is het belangrijkst!  HB
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude