Marantz PM-17 mk2 of de Marantz SC80/SM80

Gestart door jwx, april 06, 2007, 15:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Ik kan het ruilen bij een maat van me.

waarom wel of niet !


En ze hebben allebij een prettig geluid dus daarom hoeft het niet.
Maar misschien hebben jullie iets van JAAAAA of NEEEEEE ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh doen niet doen


vr gr John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vanhal


Stadium III

Ik kan er maar 1 ding op zeggen de pm 17 mee naar huis en dan zelf luisteren !!!

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

Citaat van: Vanhal op april 06, 2007, 16:02:40
Wat kun je precies waarvoor ruilen?


Marantz PM-17 mk2 ipv de Marantz SC80/SM80
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Stadium III op april 06, 2007, 19:00:45
Ik kan er maar 1 ding op zeggen de pm 17 mee naar huis en dan zelf luisteren !!!

Stadium III


daarom hoeft het niet zei ik ?dat snap ik ook maar ik zei al:

En ze hebben allebij een prettig geluid dus daarom hoeft het niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vanhal

Ach stom, ik lees de hele tijd cd-17 mk2, vandaar dat ik het niet snapte.

Qua looks ga je er met de pm17 natuurlijk op vooruit omdat je die cd17 al hebt. Ik ken ze beide qua klank niet dus daar kan ik niet over oordelen. Ik zou wel een lichtere voorkeur voor de pm17 hebben. :)

JohnWx

Citaat van: Vanhal op april 06, 2007, 20:55:43
Ach stom, ik lees de hele tijd cd-17 mk2, vandaar dat ik het niet snapte.

Qua looks ga je er met de pm17 natuurlijk op vooruit omdat je die cd17 al hebt. Ik ken ze beide qua klank niet dus daar kan ik niet over oordelen. Ik zou wel een lichtere voorkeur voor de pm17 hebben. :)


ben zelf ook van het eerst typen en dan lezen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mahansz

PM17!!!!!!!!! hello

(helaas berust deze post wederom niet op objectiviteit :-D :-D :-D )
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

JohnWx

Citaat van: hansvdstok op april 10, 2007, 21:16:37
PM17!!!!!!!!! hello

(helaas berust deze post wederom niet op objectiviteit :-D :-D :-D )


HET IS DE PM-17 geworden :wav: :wav: :wav:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thom

 TTIWWP TTIWWP TTIWWP TTIWWP TTIWWP
of heb je hem nog niet?

p.s als ik het neerzet worden het er vanzelf zoveel

JohnWx

Citaat van: thom op april 11, 2007, 19:55:22
TTIWWP TTIWWP TTIWWP TTIWWP TTIWWP
of heb je hem nog niet?

p.s als ik het neerzet worden het er vanzelf zoveel


ja ik heb hem zal straks effe wat pics erop zetten  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.