Powerblok met STS signature :-)

Gestart door Whisper.nl, augustus 15, 2010, 11:33:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

#30
Laten we er een genieten van maken.

Ik geef je een wereldreis van o.a. Corcica naar Japan, Taiwan, China en Ierland.

Er is zoveel om te luisteren en van te genieten en daar gaat het tenslotte om.

Groet Whisper,

Ik hoor graag wanneer het uitkomt. :-)
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Op een maandag, 13 september? We zijn wel een hele dag nodig want ik geloof dat onze muzieksmaak ver uit elkaar ligt.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: Barrett op augustus 15, 2010, 22:19:04
Misschien kunnen jullie dit ook uitproberen redface

Waar ik naar op zoek ben is een mooi geluid uit mijn set.
Ik heb daarom de pc en andere storende apparaten het liefst niet in de buurt van mijn set.

Groet whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op augustus 15, 2010, 23:16:58
Op een maandag, 13 september? We zijn wel een hele dag nodig want ik geloof dat onze muzieksmaak ver uit elkaar ligt.

zie pm.

Ik denk dat je gelijk hebt dat onze muziek smaak niet echt naast mekaar ligt. :-)

Dan nog staat er niks in de weg dat we van mekaar iets leuks kunnen laten horen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Het begin van een mooie audiofiele relatie?  :-D

lo

Inderdaad, zó kan het ook op dit forum pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

koale

Citaat van: Whisper.nl op augustus 16, 2010, 09:09:21
zie pm.

Ik denk dat je gelijk hebt dat onze muziek smaak niet echt naast mekaar ligt. :-)

Dan nog staat er niks in de weg dat we van mekaar iets leuks kunnen laten horen.

Groet Whisper
ontroerend, ik zit hier met tranen in m`n ogen.   :cry: :cry: :cry:

viceadmiraal61

wat was het ook weer in het engels.......eerst de cake proeven......en dan er wat over zeggen.......
ik begrijp nu dat whisper het zendelingen werk op zich heeft genomen.......ik bent benieuwd.

Whisper.nl

Leuk om te zien en lezen dat jullie zo meeleven.  :-D

Eens kijken of we een disbeliever om kunnen turnen naar een believer.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Ik ben best bereid om de deur open te zetten evenals koffie oid aan te bieden als iemand bij mij een stekkerblok kan laten horen die een verandering in het geluid teweeg kan brengen  :-)

grtz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Citaat van: Whisper.nl op augustus 16, 2010, 11:48:07
Leuk om te zien en lezen dat jullie zo meeleven.  :-D

Eens kijken of we een disbeliever om kunnen turnen naar een believer.

Groet Whisper

Als Rene om gaat is dat Journaal waardig. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Whisper.nl

#41
Citaat van: Marco op augustus 16, 2010, 11:52:05
Ik ben best bereid om de deur open te zetten evenals koffie oid aan te bieden als iemand bij mij een stekkerblok kan laten horen die een verandering in het geluid teweeg kan brengen  :-)
grtz Marco

Een aanvulling is hier op zijn plaats.
Op standaardset van de dozenschuiver op de hoek zul je echt geen verschil horen met dit stekkerblok.
Echter heb je een meer dan audiofiele set die - naar mijn bescheiden mening - boven het gemiddelde uitsteekt zul je de nuance verschillen zeker waarnemen. De vraag blijft dan over:" "is het je dat waard of heb je er zoveel voorover". Er zullen onder ons zijn die het er niet voor over hebben en een aantal weer wel.

Groet Whisper


De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

MO

#42
Citaat van: Whisper.nl op augustus 16, 2010, 12:10:49
Een aanvulling is hier op zijn plaats.
Op standaardset van de dozenschuiver op de hoek zul je echt geen verschil horen met dit stekkerblok.
Echter heb je een meer dan audiofiele set die - naar mijn bescheiden mening - boven het gemiddelde uitsteekt zul je de nuance verschillen zeker waarnemen. De vraag blijft dan over:" "is het je dat waard of heb je er zoveel voorover". Er zullen onder ons zijn die het er niet voor over hebben en een aantal weer wel.

Groet Whisper

Ik kan het niet laten....
Dus eerst steek je duizend(den) euro's is een set om vervolgens een stekkerblok te kopen omdat je nog niet helemaal tevreden bent met het geluid... Bij een mini setje van 150 euro heb je geen beter stekkerblok nodig want dat verschil hoor je dan toch niet.
Dat is toch de wereld op z'n kop?  :-o Juist bij een goedkoop setje zou je verwachten dat een superblok je juist verschil zou geven omdat de elektronica die erin zit lang niet zo goed is/hoort te zijn als die van je audiofiele set?

Maar goed; ik ben geen techneut en heb nog nooit met stekkerdozen geëxperimenteerd.  :-)

Jah rastafarai!

Marc
bla

Whisper.nl

#43
Citaat van: MO op augustus 16, 2010, 12:46:52
Ik kan het niet laten....
Dus eerst steek je duizend(den) euro's is een set om vervolgens een stekkerblok te kopen omdat je nog niet helemaal tevreden bent met het geluid... Bij een mini setje van 150 euro heb je geen beter stekkerblok nodig want dat verschil hoor je dan toch niet.
Dat is toch de wereld op z'n kop?  :-o Juist bij een goedkoop setje zou je verwachten dat een superblok je juist verschil zou geven omdat de elektronica die erin zit lang niet zo goed is/hoort te zijn als die van je audiofiele set?Maar goed; ik ben geen techneut en heb nog nooit met stekkerdozen geëxperimenteerd.  :-)
Jah rastafarai! Marc
Leuke stelling. m.i. is bij een mini setje van € 150,-- er niet meer uit te halen omdat dat er niet inzit.
Bij een meer dan zit er het wel in en de believers willen dat door trail and error er zien uit te halen.

Groet Whisper 

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Maurice

Citaat van: Whisper.nl op augustus 16, 2010, 11:48:07
Leuk om te zien en lezen dat jullie zo meeleven.  :-D

Eens kijken of we een disbeliever om kunnen turnen naar een believer.

Groet Whisper
Of net andersom? Een believer die omgeturnd wordt tot disbeliever?
:wink:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude