Kef five two ?

Gestart door u22u, augustus 04, 2010, 20:12:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

u22u

Ik weet dat ik niet moet uitgaan van vorm of model,maar luister naar het geluid.
Nu is het zo dat we, ik + ega, toch wel gecharmeerd zijn van de KEF five two model 11.
nu ga ik binnenkort,als alles goed gaat, over tot de aanschaf van de AV reciever sr5005/6005.
Nu heb ik 20 jaar lang naar de "bose acoustimas"geluisterd ( sorry voor het vloeken in de kerk  :? , maar ondanks mijn beperkte kennis tot geluid altijd tevreden naar geluisterd )
Nu klinkt het me ook interessant in de oren dat hij,net als de bose,het surround ook goed weer kan geven.( ook als is het niet echt surround )
( mag van de ega wel wat nieuws kopen,maar kom in de problemen met een echt surround systeem )
Ik ga zelf liever voor 2 frontspeakers  en een subwoofer.

Wat ik zeker aanschaf is de Marantz SR 5005 / 6005, en vloerspeakers
Ik had gezegd tegen de ega dat het ongeveer 2500 eurootjes zou kosten ,het geheel ,maar ben bang dat ik daar iets over heen ga.( maar een keer extra op shoppen sturen \ kan helpen  :-D )

Waar mijn vraag eigenlijk op neer komt is , is dit systeem van KEF niet net zoiets als van de BOSE.
En raden jullie, audiofielen :wink:, mij ECHTE boxen aan.

Op de marantz worden playstation , upc decoder tv , cd speler  aan gesloten.
ik ga zelf meer voor luisteren naar cd's en muziek dvd's , maar de rest van de familie vinden het ook wel erg leuk als die geluiden goed uit de speakers komen.

bedankt alvast voor jullie mening ( zelf luisteren  :yes: ), maar hoor graag wat meer meningen.