voorversterker(tje)

Gestart door thom, februari 20, 2007, 19:06:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: thom op mei 27, 2007, 18:21:09
Citaat van: Maurice op mei 27, 2007, 18:17:54
Voorversterkers bepalen heel veel van de klank, dus je moet wel van de Sony klank houden. Zelf hou ik er niet van (wollig laag, schreeuwerig hoog, althans, voor car-audio want met home-hifi heb ik geen ervaring).
wat bedoel je percies met wollig laag??
Geen strak laag, boemerig niet gedetaileerd.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HAL9000

neem een vintage dingetje..
model 3200...
betrouwbaar is deze zeker..
klankmatig is het een top apparaat.



kosten rond??? 100,- (goede staat)
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

TurboMarco

Is dat net zo'n vv als die bij de meeting?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thom

Citaat van: HAL9000 op mei 27, 2007, 23:44:41
neem een vintage dingetje..

ik moet er een hebben met 5.1 uitgang,
de center en surround moet dan gedaan worden door me sr, en het frond wil ik laten doen door een vintage of ander ouder model van marantz

thom

effe een vraagje,
ik wil dan later(als ik ook een eindversterker heb) de center en de rear op mijn sr zette dan plug ik die toch gewoon in bij 7.1 direct dat werkt dan toch gewoon???

voorvopig doe ik alles ook frond op 7.1(als het kan maar daar ga ik wel van uit) tot ik een eindversterker heb. ik ga hem waarscheinlijk morgen halen, nog effe contact met de verkoper opnemen.

HAL9000

Citaat van: Marco op mei 28, 2007, 00:16:25
Is dat net zo'n vv als die bij de meeting?

nee die jij bedoeld  is de 3600

me broer heeft ze allemaal op de 3800 na., erg veel missen we niet zonder die dolby unit..

dit is de 3200 op de foto die ik THOM liet zien..
die is ook een heel stuk kleiner..



van boven naar beneden. 250(eind) 3300(pre) 3600(pre) 115B (tuner)


Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

thom

Citaat van: thom op mei 31, 2007, 07:53:34
effe een vraagje,
ik wil dan later(als ik ook een eindversterker heb) de center en de rear op mijn sr zette dan plug ik die toch gewoon in bij 7.1 direct dat werkt dan toch gewoon???

voorvopig doe ik alles ook frond op 7.1(als het kan maar daar ga ik wel van uit) tot ik een eindversterker heb. ik ga hem waarscheinlijk morgen halen, nog effe contact met de verkoper opnemen.
niemand???? moet het effe snel weten want ik wil daarlijk een amail naar de verkoper sturen

thom

Citaat van: thom op mei 31, 2007, 15:20:30
Citaat van: thom op mei 31, 2007, 07:53:34
effe een vraagje,
ik wil dan later(als ik ook een eindversterker heb) de center en de rear op mijn sr zette dan plug ik die toch gewoon in bij 7.1 direct dat werkt dan toch gewoon???

voorvopig doe ik alles ook frond op 7.1(als het kan maar daar ga ik wel van uit) tot ik een eindversterker heb. ik ga hem waarscheinlijk morgen halen, nog effe contact met de verkoper opnemen.
niemand???? moet het effe snel weten want ik wil daarlijk een amail naar de verkoper sturen
laat maar, heb zelf al wat zitte klote en het werk
en nog bedankt voor de snelle reactie birdman

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4