M&G bij dmeerpa

Gestart door dmeerpa, mei 28, 2009, 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

we willen foto's paul !!!

nog info over de datum ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

#16
vandaag gespeeld met het indraaien van de buitenste surrounds, blijkt dat ik het beste resultaat haal ik ze half indraai ipv 90 graden zoals oorspronkelijk de bedoeling was. Bij 90 graden hadden we soms de indruk zoals bij de podrace in starwars dat het geluid botste. Ik heb daarnet een paar Vogels efw8125 gekocht, ik kan ze nu maximaal 45 graden indraaien. Ik heb nu wel problemen met het borem in de betonnen muur. Ik geraak niet door jet ijzeren gebinte.... violent1



Zodra ze hangen volgen foto's. Hopelijk hangen ze morgen.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

Stadium III

Tja je woont iets te ver weg om ff met mijn Hilti set langs te komen om ze voor je op te boren  :wink:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

BernHardN

Citaat van: dmeerpa op juni 04, 2009, 22:12:12
vandaag gespeeld met het indraaien van de buitenste surrounds, blijkt dat ik het beste resultaat haal ik ze half indraai ipv 90 graden zoals oorspronkelijk de bedoeling was. Bij 90 graden hadden we soms de indruk zoals bij de podrace in starwars dat het geluid botste. Ik heb daarnet een paar Vogels efw8125 gekocht, ik kan ze nu maximaal 45 graden indraaien. Ik heb nu wel problemen met het boren in de betonnen muur. Ik geraak niet door jet ijzeren gebinte.... violent1

Zodra ze hangen volgen foto's. Hopelijk hangen ze morgen.

Het ijzer zal het probleem niet zijn, waarschijnlijk een kiezelsteen.
een goede betonboor en boor op kloppen zetten zal gaan lukken.

dmeerpa

Citaat van: BernHardN op juni 05, 2009, 07:59:43
Het ijzer zal het probleem niet zijn, waarschijnlijk een kiezelsteen.
een goede betonboor en boor op kloppen zetten zal gaan lukken.

Gebruik al een STS beton boor van het merk Piranhia en de boormachine staat op kloppen, ik zal vanavond eens met hamer op de boor kloppen misschien dat de steen dan breekt, anders op zoek naar een boorhamer.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

BernHardN

probeer eerst een drevel anders sla je mischien de boorkop kapot  violent1

Maurice

Citaat van: dmeerpa op juni 05, 2009, 12:00:03
Gebruik al een STS beton boor van het merk Piranhia en de boormachine staat op kloppen, ik zal vanavond eens met hamer op de boor kloppen misschien dat de steen dan breekt, anders op zoek naar een boorhamer.
Dat zou ik zo niet doen  :no:
Een zwaardere boormachine (bijv een Hilti) kan echter wel helpen  :yes:
In Nederland hebben we diverse zaken waar je voor relatief weinig geld dit soort gereedschap kunt huren. Ik denk dat België die markt ook wel ontdekt heeft?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

dmeerpa

Het is me uiteindelijk heel gemakkelijk gelukt met een boorhamer, dit is het geworden :

Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

WimPeu

Erg mooi hoor, :kwijl: Jij ziet voorlopig geen bios meer van binnen!! HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mars

Citaat van: dmeerpa op juni 12, 2009, 07:03:00
Het is me uiteindelijk heel gemakkelijk gelukt met een boorhamer, dit is het geworden :




oi


stijlvol hoor :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jrm

Heeel mooi en strak notworthy

Dat zal zeker lekker klinken.

MadVillain

pffffff droomthuisbioscoop. :D

En wat zijn die ligstoelen toch relaxt! Zelf ook eentje gehad, had alleen te weinig plaats daarvoor.

cheese

ziet er erg indrukwekkend en mooi uit.........zal ook beestachtig klinken denk ik.


gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge