b&w

Gestart door thom, februari 04, 2007, 15:03:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom

heeft iemand ervaring met de b&w dm-303 of de dm-600. wil een van de 2 kopen over een aantal dagen. ben vanmiddag wezen luisteren en ze klinken vin ik allerbij goed. dus als iemand maar weet te vertellen graag.


[wegens disk ruimte verwijderd]

thom

kwam er effe telaat achter dat die onder het verkeerde kopje stondt. redface

Maurice

Citaat van: thom op februari 04, 2007, 15:16:04
kwam er effe telaat achter dat die onder het verkeerde kopje stondt. redface
Onder welk kopje wil je hem hebben?

Ik ken wel de oude 600 serie, en de 601's waren toen het muzikaalst van het geheel.
Lijkt mij dat de 600 serie de betere is over de 300.
Icm met jouw receiver lijkt me de 600 een mooie set. In ieder geval iets waar je lang plezier aan kan beleven.

Wat voor muziek beluister je meestal?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

denk dat die het best onder andere merken kan.

ik luister vaak naat tmf, maar soms om een lekker te ralexen ook wel naar de rolling stones of zoiets. maar ik wil een speaker met goede kwalitiet ookal heb ik wat minder om er aan uit te geven de deze2 hebben dat.

maar ik wil vooral dat die ook met film mooi klinkt, hij moet natuurlijk over komen.

Maurice

Citaat van: thom op februari 04, 2007, 15:47:20
denk dat die het best onder andere merken kan.
Ik heb gewoon de beschrijving van het board aangepast. Dus mogen dit soort vragen hier prima blijven staan  :wink:

Citeer
ik luister vaak naat tmf, maar soms om een lekker te ralexen ook wel naar de rolling stones of zoiets. maar ik wil een speaker met goede kwalitiet ookal heb ik wat minder om er aan uit te geven de deze2 hebben dat.

maar ik wil vooral dat die ook met film mooi klinkt, hij moet natuurlijk over komen.
Zou ik gewoon voor die 600 gaan. Is behoorlijk allround (net als jouw smaak), en je bent ook klaar voor verdere upgrades. Zoals bijvoorbeeld later upgraden met andere speakers (bijv. de zwaardere 600's), waarbij deze perfect als surround kunnen dienen.

En ik vind ze optisch ook mooier  redface
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

ik ben ook zeker van plan om over een tijd een paar zuiltjes aan te schaffen(vindt ik zelf het volste geluid uit komen).
en ze zijn ook gewoon mooier :wink:

Stadium III

In princiepe zou ik ook voor de 600 serie gaan en met de tijd alles van de 600 zien te bemachtigen voor een mooie 5.1 set

als je ze hebt beluisterd kun je zelf uiteindelijk wel de keus maken wat je het mooiste vindt

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

alles zelfs, dan mag ik er nog wel een paar kamer bij nemen :wink:

Stadium III

Als je al je speakers  de 600 serie als bookplankmodel neemt en dan op small zet icm met je e150 zul je denk ik wel een lkkr resultaat krijgen op je marantz

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

zeker, maar ben van plan om eerst voor 600 te menen en later als ik weer wat geld bij elkaar heb 602.5 voor te nemen. omdat zuil toch vaak wat voller klink. maar me jbl kan zeker een mooie onderbas geven.

Stadium III

dan kun je als je voor grote hebt een kleine achter een zeer leuke setup maken !!

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4