Andere speakers

Gestart door jwx, april 23, 2009, 18:32:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Lapti

ehmm ookay?  :|

Mogen wij iets meer info? Aan de andere kant ook wel eens leuk om met alleen foto's te beginnen en dan pas de info, het wordt al zo vaak andersom gedaan haha
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

ll0ll

Nee man, dit topic is poezie, de titel en de foto alleen is genoeg om in extase te raken. De manier waarop hij dit brengt, de boodschap die hij ermee wil uitdragen, de sfeer, ambiance, het klopt gewoon. Alles is perfect afgewogen, geen pixel/letter/bitje teveel, ik ben om, ik weet niet wat ik zie maar ik wil het ook. De geur, het gevoel, de kleuren, het is af, genoeg, dit is waar ik altijd al naar op zoek was. Ik heb mijn doel gevonden, nu ben ik gelukkig, ik heb niet meer nodig, dit is puur en geluk.
Euuh, waar ging het ook alweer over? :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Maurice

Citaat van: ll0ll op april 23, 2009, 20:02:22
Nee man, dit topic is poezie, de titel en de foto alleen is genoeg om in extase te raken. De manier waarop hij dit brengt, de boodschap die hij ermee wil uitdragen, de sfeer, ambiance, het klopt gewoon. Alles is perfect afgewogen, geen pixel/letter/bitje teveel, ik ben om, ik weet niet wat ik zie maar ik wil het ook. De geur, het gevoel, de kleuren, het is af, genoeg, dit is waar ik altijd al naar op zoek was. Ik heb mijn doel gevonden, nu ben ik gelukkig, ik heb niet meer nodig, dit is puur en geluk.
Euuh, waar ging het ook alweer over? :-D
:schater: :schater: :schater:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

WimPeu

Citaat van: ll0ll op april 23, 2009, 20:02:22
Nee man, dit topic is poezie, de titel en de foto alleen is genoeg om in extase te raken. De manier waarop hij dit brengt, de boodschap die hij ermee wil uitdragen, de sfeer, ambiance, het klopt gewoon. Alles is perfect afgewogen, geen pixel/letter/bitje teveel, ik ben om, ik weet niet wat ik zie maar ik wil het ook. De geur, het gevoel, de kleuren, het is af, genoeg, dit is waar ik altijd al naar op zoek was. Ik heb mijn doel gevonden, nu ben ik gelukkig, ik heb niet meer nodig, dit is puur en geluk.
Euuh, waar ging het ook alweer over? :-D

Kijk maar uit..John heeft het zo aan je verkocht!! :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

 :-D Een mooie luidsprekerd van onze zuiderburen.  :yes:

TurboMarco

Citaat van: ll0ll op april 23, 2009, 20:02:22
Nee man, dit topic is poezie, de titel en de foto alleen is genoeg om in extase te raken. De manier waarop hij dit brengt, de boodschap die hij ermee wil uitdragen, de sfeer, ambiance, het klopt gewoon. Alles is perfect afgewogen, geen pixel/letter/bitje teveel, ik ben om, ik weet niet wat ik zie maar ik wil het ook. De geur, het gevoel, de kleuren, het is af, genoeg, dit is waar ik altijd al naar op zoek was. Ik heb mijn doel gevonden, nu ben ik gelukkig, ik heb niet meer nodig, dit is puur en geluk.
Euuh, waar ging het ook alweer over? :-D
geweldig omschreven  :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

dmeerpa

Ofwel zijn dit de gevolgen van de crisis :angel:
Men moet al gaan besparen op wat men verzend via internet.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Lapti

Tsja al die bandbreedte is niet gratis!
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

JohnWx

ik ga denk ik ook maar berichten verzenden zonder klinkers

k g dnk k k mr brchtn vrzndn zndr klnkrs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Lapti

het grappig is dat dat best nog wel leesbaar is, omdat de hersenen vanzelf de klinkers invullen!
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

dmeerpa

Citaat van: Lapti op april 25, 2009, 01:04:52
het grappig is dat dat best nog wel leesbaar is, omdat de hersenen vanzelf de klinkers invullen!
dr z k tch nt p wddn. j z wl ns vl gld kwt knnn spln. d k dn wr kn gbrkn m nw spkrs t kpn  :-P
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: dmeerpa op april 25, 2009, 14:25:24
dr z k tch nt p wddn. j z wl ns vl gld kwt knnn spln. d k dn wr kn gbrkn m nw spkrs t kpn  :-P


Weet niet wat er staat maar het zal er wel op neer komen dat er 3 goede dingen uit Belgie komen

Speakers
Patat
Tv series
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.