surround inruilen voor stereo

Gestart door sebaviaan-adonis, januari 09, 2007, 18:04:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Stef als je je buget aangeeft en je merk voorkeur ( marantz ) dan kunnen we een paar modellen voor je voorzetten

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

joep

#16
Best of Both Worlds.

Wat wij allemaal willen is het beste van 2 werelden.
Op marktplaats staat een SR-14 te koop voor 1200 euro.

thom

Citaat van: joep op maart 23, 2007, 09:42:29
Een goede surround kan zeker ook goed stereo weergeven.
Ik vraag me wel af waarom zijn de surround versterkers dan zo goedkoop. Er zit toch 2 en een halve keer versterker in en een boel meer elektronika in en dat kost toch een hoop meer.
ik denk dat ze goedkoper zijn omdat er veel vraag naar is op het moment. als iemand iets nieuws wil aanschaffen willen ze gelijk het nieuwste hebben, en op dit moment zijn er natuurlijk veel nieuwe dingen in het surround te vinden. dus hoe groter de vraag hoe goedkoper ze worden.

Stadium III

daar kan ik thom geen ongelijk in geven !

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stef

Citaat van: Stadium III op maart 23, 2007, 09:45:43
Stef als je je buget aangeeft en je merk voorkeur ( marantz ) dan kunnen we een paar modellen voor je voorzetten

Stadium III

Wil onder de 1000 euro blijven voor de totale set. Voor de luidsprekers denk ik aan Kef IQ 3 of aan Wharfedale Diamond 9 serie. Kef klinkt goed, leuk model. Wharedale hebben we nu en geeft nog steeds goede klank.

Stadium III

dat is wel te doen volgens mij

Als je gaat kijken naar set aanbiedingen kun je wel wat leuk's tegen komen
Ben je al bij de lokale hifiboer langsgeweest ??

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thom

#21
ik zouw eens bij correct gaan kijken, de prijs nog wel best veel in vergelijking met andere winkels. maar dan wel in de goede zin :wink:

Stadium III

Citaat van: thom op maart 25, 2007, 13:07:24
ik zouw eens bij correct gaan kijken, de prijs nog wel best veel in vergelijking met andere winkels. maar dan ewl in de goede zin :wink:
stupid
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Citaat van: joep op maart 23, 2007, 09:42:29
Een goede surround kan zeker ook goed stereo weergeven.
Ik vraag me wel af waarom zijn de surround versterkers dan zo goedkoop. Er zit toch 2 en een halve keer versterker in en een boel meer elektronika in en dat kost toch een hoop meer. Persoonlijk heb ik een SR-14 en dat geeft prima stereo. Of dat bij de goedkopere surround versterkers ook zo is weet ik niet. Er is maar ??n oplossing, ga met een paar vrienden luisteren zet ze naast elkaar en gaan met die banaan. Weet wel een goede surroundversterker is altijd de beste oplossing, het geeft je de meeste mogelijkheden. Een hoop muziek DVD's kunnen je een hoop luister plezier geven. De muziek beleving kan dan veel groter zijn.
Toch niet mee eens.

Stadium III heeft een hele mooie surround receiver, maar haalt niet de stereokwaliteiten die ik met minder geld kan behalen. Het blijft altijd een compromis waarbij jezelf de afweging moet maken wat jij belangrijker vindt.

Maar inderdaad, luisteren en vergelijken blijft het beste! En muziek in surround kan ook erg mooi zijn  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Dan moeten we toch maar eens de spullen naast elkaar zetten.
  Een schootout! violent1

SB_Marantz

Komt u maar .................. :mrgreen:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Maurice

Citaat van: joep op maart 26, 2007, 17:59:33
Dan moeten we toch maar eens de spullen naast elkaar zetten.
  Een schootout! violent1
Zodra de woning klaar is dan gaan we maar eens een dag plannen  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

#27
Youve got to ask yourself one question, do you feel lucky today? Well do you, punk?

    I ate S.B.' liver with some fave beans and a nice chianti

mahansz

haha, een sm-17 staat sinds vandaag ook in de woonkamer, kan dus ook meedoen in de shootout!  hello
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

Citaat van: hansvdstok op maart 27, 2007, 15:45:14
hehe :evil:, een sm-17 staat sinds vandaag ook in de woonkamer, kan dus ook meedoen in de shootout!  hello
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen