Nog meer nieuwe modellen

Gestart door sattie, juli 18, 2008, 20:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis E36

Jammer dat ik eigenlijk nog niet zo heel lang geleden (+/- 9 mnd geleden) mijn huidige set gekocht heb anders had ik direct een set uit de nieuwe lijn genomen. Schitterende modellen!!!
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

ringers

Ik heb gehoord ( hier in Utrecht. ) Dat ze rond 20 september verkrijgbaar zijn! Dus ik ga dan zeker even wat beluisteren. Wil namelijk mn oude set upgraden ( staat ook in het verkoop gedeelte ) Dus als er nog iemand intresse inheeft mail gerust. Ben van plan dan een SA7003 en een PM7003 aan te schaffen.

Niels

Bijna alle nieuwe modellen staan al bij de RAF in Utrecht. Behalve de PM en SA 8003 dat word pas eind oktober. De modellen zijn echt oogstrelend mooi! Dinsdag ga ik de CD5003 in combinatie met de PM7003 beluisteren. En als het bevalt neem ik de CD speler vast mee. Marantz heeft eindelijk ook is echt mooie looks voor de range serie. Echt top!

minguel

#18
Vandaag bij RAF Hilversum ook de nieuwe modellen gezien;de SA7003, PM7003 en cd5003. Oogstrelend, jammer van het gedeeltelijk plastic front. Zilver is ook niet helemaal zilver meer.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

Stadium III

Citaat van: minguel op september 20, 2008, 15:23:28
Vandaag bij RAF Hilversum ook de nieuwe modellen gezien;de SA7003, PM7003 en cd5003. Oogstrelend, jammer van het gedeeltelijk plastic front. Zilver is ook niet helemaal zilver meer.

Dus oud en nieuw gaat niet meer mooi passen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

#20
Citaat van: Stadium III op september 20, 2008, 17:04:52
Dus oud en nieuw gaat niet meer mooi passen !
Denk het niet, Thom, Mars en ik waren vandaag ff langs de mediamarkt in Den Haag gegaan om de nwe modellen te bewonderen en een gedeelte van het front is idd van plastic gemaakt.
Marantz is niet meer wat we er van mogen verwachten, toch weer bezuinigd op de afwerking hoewel de look niet verkeerd is.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

minguel

Citaat van: Stadium III op september 20, 2008, 17:04:52
Dus oud en nieuw gaat niet meer mooi passen !

Dacht misschien te wachten op de sr8003, maar de oude en nieuwe combineren gaat voor mij niet werken
En voor de looks ga ik mijn sa en dvd7001 van een jaar oud niet vervangen. Begin oktober hak ik de knoop door (SR8500 verkopen voor een absurd lage prijs of naar de slaapkamer) en ga serieus op zoek naar een nieuwe sr8002.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

Totofan

Citaat van: Stadium III op september 20, 2008, 17:04:52
Dus oud en nieuw gaat niet meer mooi passen !

Nee dat denk ik ook niet.
Vandaag dan nog maar even een nieuwe DVD speler gekocht(DV 4001), voor een leuk prijsje €129,-
Die past tenminste goed bij mijn set  HB
Aangezien ik de oude serie nog maar 2 weken in huis heb.

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Stadium III

Gelukkig ben ik wel compleet maar het idd wel lullig dat alles veranderd is

Het is nu idd wel zo dat je oudere modellen voor een mooie prijs kunt kopen

Verder gaan er ook mensen aankomen die hun oudespullen weg gaan doen ivm de nieuwe lijn dat het niet meer lekker bij elkaar past !

En dat is voor sommige mensen die nog leuke dingen zoeken ook interesant !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

oi

heb gister met Thom en paul de nieuwe modellen ook gezien.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: Dennis E36 op augustus 30, 2008, 10:44:44
Jammer dat ik eigenlijk nog niet zo heel lang geleden (+/- 9 mnd geleden) mijn huidige set gekocht heb anders had ik direct een set uit de nieuwe lijn genomen. Schitterende modellen!!!

oi

weet ik zo net nog niet , of de nieuwe lijn mooier is dan jouw spullen!!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Niels

#26
Citaat van: Paul op september 20, 2008, 20:08:20
Denk het niet, Thom, Mars en ik waren vandaag ff langs de mediamarkt in Den Haag gegaan om de nwe modellen te bewonderen en een gedeelte van het front is idd van plastic gemaakt.
Marantz is niet meer wat we er van mogen verwachten, toch weer bezuinigd op de afwerking hoewel de look niet verkeerd is.



Daar ben ik het niet mee eens, je kunt toch niet verwachten voor 269 dat je een SA15 qua looks en afwerking hebt? Met massieve aluminium zeikanten enzo. Het middenstuk is nog gewoon aluminium hoor, en de zijkanten van glasvezelhars ofzo doet zeker niet goedkoop aan. Ik heb juist meer op de vorige range serie meer aan te merken. Ik had een SA7001 ( 5x terug gebracht ) Omdat terwijl de doos nog nooit geopend was ik een speler had met vingers erop, een scheef loopwerk en een scheve kap. Dat was gewoon Marantz onwaardig. Dat heb ik echt niet kunnen ontdekken bij de nieuwe range set. Ik vind dat ze met deze serie zeker weten hoge ogen gaan gooien. Maarja dat is natuurlijk mijn mening ;)

Lapti

Gelukkig ben ik iemand die de looks voor maar 10% belangrijk vind en het voor 90% belangrijk vind hoe het klinkt  :yes: voor mijn part ziet het eruit als een prullenbak maar als het steengoed klinkt zet ik em gewoon neer tussen de rest van mijn set  pompom
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

HAL9000

Citaat van: Lapti op september 21, 2008, 13:50:00
Gelukkig ben ik iemand die de looks voor maar 10% belangrijk vind en het voor 90% belangrijk vind hoe het klinkt  :yes: voor mijn part ziet het eruit als een prullenbak maar als het steengoed klinkt zet ik em gewoon neer tussen de rest van mijn set  pompom

Nu is de marantz PM84 niet lelijk  :wink:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Lapti

Citaat van: HAL9000 op september 21, 2008, 22:58:16
Nu is de marantz PM84 niet lelijk  :wink:

haha nee zeker niet, maar hij staat boven een sr5200 en boven de pm staat een philips963sa, ik vind het wel grappig al die verschillende dingen maar het past natuurlijk niet echt, klinkt wel als een dijk  :yes:
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos