Kid Rock - Rock N Roll Jesus

Gestart door WimPeu, juli 02, 2008, 22:17:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Nooit gedacht maar deze nieuwe Kid Rock is echt goed.
Van alles gooit hij in de strijd met vooral veel Rock en Country!! en een paar hele mooie balads.

Ik hoorde "All Summer Long" onlangs op de radio en dacht..wat is dit?? Bleek dus Kid Rock met een hele leuke eigen bewerking van het Good 'Ol Sweet Home Alabama.

Draai hem de laatste tijd erg veel.
Als je van lekkere Rock 'n Roll houdt dan is dit echt een aanrader. notworthy

En hij klinkt ook nog eens als een klok!!!

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Ik heb alleen wat van de oudere cd's gehoord, maar dat sprak me  niet echt aan. Ik zal eens op deze gaan letten ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

WimPeu

Citaat van: Maurice op juli 03, 2008, 11:37:48
Ik heb alleen wat van de oudere cd's gehoord, maar dat sprak me  niet echt aan. Ik zal eens op deze gaan letten ;)

Zou ik zeker even doen. Deze is echt anders.
Het lijkt wel of Kid geen Kid meer is, meer Dad Rock.
Hij is wat serieuzer geworden alhoewel hij er ook nog wel (zeker tekstueel) soms lekker los gaat.
Veel "Tongue in Cheek" (Low Life) eigenlijk. Ik hoor echt van alles van Metallica (So Hot) Aerosmith (Sugar) tot prachtige ballads geheel in de stijl van Bryan Adams en Rod stewart (Blue Jeans And A Rosary en When You Love Someone). Echt heel grappig is het Country nummer (Half Your Age)

Ik weet eigenlijk niet of het een kracht of armoe van hem is dat hij op zoveel lijkt. Muziek als deze hoeft voor mij in ieder geval niet vernieuwend te zijn. Straight ahead R'nR.

Heerlijk notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES