Foto forumprofiel wijzigen

Gestart door RHK, maart 25, 2023, 11:12:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: sonsan op maart 26, 2023, 21:45:42Als ik avatar uit de galerij aanklik zie ik nergens een mogelijkheid om een eigen foto te uploaden.
Klopt, want dan kun je er alleen één uit de galerij kiezen  :wink:

Citaat van: RHK op maart 26, 2023, 22:09:17Als je het via een url doet is het altijd te groot. Er zou bij de keuze kies een bestand uit de galerij ook "bestand"moeten staan zoals eerst en dan kun je naar je eigen afbeeldingen gaan. Ik begrijp dat het voor jou ook niet zomaar op te lossen is, maar softwarematig moet het kunnen denk ik.
Dit mag geen probleem zijn, aangezien dit in de browser wordt gecorrigeerd. Ik heb ook bij de url optie nu een instelling gewijzigd, mogelijk heeft dit nog effect?
Het door jou geschetste mogelijkheid is inderdaad niet door mij te doen, dan moet ik zelf gaan programmeren. En dan is het forum niet meer up-te-daten via het ingebouwde update systeem.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

RHK

Net geprobeerd en dan krijg je:  De volgende fouten zijn opgetreden bij het opslaan van je profiel:
De geselecteerde avatar is ofwel te groot of helemaal geen avatar
Maar dat was nu steeds al
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

sonsan

Citaat van: Maurice op maart 26, 2023, 22:23:34Klopt, want dan kun je er alleen één uit de galerij kiezen  :wink:
Dit mag geen probleem zijn, aangezien dit in de browser wordt gecorrigeerd. Ik heb ook bij de url optie nu een instelling gewijzigd, mogelijk heeft dit nog effect?
Het door jou geschetste mogelijkheid is inderdaad niet door mij te doen, dan moet ik zelf gaan programmeren. En dan is het forum niet meer up-te-daten via het ingebouwde update systeem.
Kan je mij uitleggen hoe ik dan een eigen avatar kan toevoegen?
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  MS Mezzo 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

Marvin

Ik heb net een Gravatar account aangemaakt, was niet veel werk.
Moet je zin in hebben natuurlijk, ik heb het om te testen gedaan.
Ehh, ja werkt.   :-D

Maurice

Citaat van: RHK op maart 26, 2023, 22:32:44Net geprobeerd en dan krijg je:  De volgende fouten zijn opgetreden bij het opslaan van je profiel:
De geselecteerde avatar is ofwel te groot of helemaal geen avatar
Maar dat was nu steeds al
Ik stuur je even een pb
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: sonsan op maart 26, 2023, 23:09:51Kan je mij uitleggen hoe ik dan een eigen avatar kan toevoegen?
Wat je moet doen:
1. Ga naar je profiel
2. Kies "profielgegevens"
3. Bij "persoonlijke afbeelding" kun je een 5-tal opties kiezen
- Geen avatar (maar dat wil jij dus niet)
- Kiers een avatar uit de galerij (hier kun je een aantal basis avatars kiezen)
- Specificeer een avatar via URL (als je een linkje naar een plaatje hebt, dan kun je de link daar plakken)
- Upload een avatar (let op, grootte van het plaatje mag dan max 80px bij 80px zijn. Dat geldt voor zowel hoogte als breedte!)
- Mijn Gravatar gebruiken (deze moet je elders aanmaken, daar kan Marvin mogelijk meer over zeggen)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

Gravatar spreekt voor zich....

RHK

Maurice, na ons intensieve email correspondentie, is het dan toch gelukt! Je ziet dat ik het nu zelf uit eigen bestand heb gewijzigd. Zal het andere plaatje straks weer terugzetten. Als je Administrator rechten hebt, kan je nu eenmaal meer als diegene die alleen user rechten heeft.   pompom
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

sonsan

Citaat van: Maurice op maart 27, 2023, 14:23:42Wat je moet doen:
1. Ga naar je profiel
2. Kies "profielgegevens"
3. Bij "persoonlijke afbeelding" kun je een 5-tal opties kiezen
- Geen avatar (maar dat wil jij dus niet)
- Kiers een avatar uit de galerij (hier kun je een aantal basis avatars kiezen)
- Specificeer een avatar via URL (als je een linkje naar een plaatje hebt, dan kun je de link daar plakken)
- Upload een avatar (let op, grootte van het plaatje mag dan max 80px bij 80px zijn. Dat geldt voor zowel hoogte als breedte!)
- Mijn Gravatar gebruiken (deze moet je elders aanmaken, daar kan Marvin mogelijk meer over zeggen)
Super, gelukt!
Ik had "Upload een avatar" over het hoofd gezien (of was deze eerder niet zichtbaar...?)
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  MS Mezzo 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

NB

Druk met andere avatars nu.
Heb ook even een andere -Zappa- avatar genomen.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Maurice

Citaat van: sonsan op maart 27, 2023, 17:19:13Super, gelukt!
Ik had "Upload een avatar" over het hoofd gezien (of was deze eerder niet zichtbaar...?)
Deze bleek voor jullie niet zichtbaar te zijn. Er zijn blijkbaar bij de upgrade van het forum wat permissies gewijzigd, waardoor dit voor jullie verborgen werd.
Dankzij de feedback van RHK heb ik dit in de instellingen terug kunnen vinden!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

RHK

Samen sterk op dit forum  8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Emiel77

Grappig, had er nog niet eerder naar gekeken, maar het werkt prima.
Zelf maar een gemaakt van een Ortofon Concorde Century :-D
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

Frits Denon

TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4