Voorstellen : Set met gemak JohnWx

Gestart door JohnWx, augustus 20, 2022, 14:24:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: NB op augustus 22, 2022, 18:22:18
Leuk John  :yes:

Weer terug naar plaatjes draaien?
Hoe bevalt dat?

Heb 2 lp's dus ja  :-D

maar wel weer leuk  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

We zijn verhuisd naar Tiel


En nu eerst even het setje snel neergezet na genoeg bijna alles klaar is alleen vandaag gehele nieuwe groepenkast en voor in de garage daar zit 3 fase etc voor weet ik veel wat allemaal en de Marantzforum playlist en klinkt prima


En ander dacje klinkt perfect niks anders dan de andere maar je wilt wel eens wat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NB

Gefeliciteerd met je nieuwe huis John.
Succes met je ingewikkelde stroom voorziening.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Marvin


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiophylia Nervosa

Kun je bij jouw naamgenoot op de koffie JvG.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

JohnWx

 :-D
Citaat van: KI-Pearl op november 22, 2022, 18:16:01
Kun je bij jouw naamgenoot op de koffie JvG.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiophylia Nervosa

Audiophiles don't use their equipment to listen to music.

Audiophiles use music to listen to their equipment.

JohnWx

Gister even met een klein Denon versterkertje model CEOL 4 op mijn Sony ES SS-40es speakers gedraaid


Vind het verassend wat dat allemaal kan



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.