Heos vs Bluesound node 2i

Gestart door Ronaldo, augustus 14, 2021, 19:09:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronaldo

Ik heb een Marantz SR 6014 receiver. Met HEOS stream ik muziek van Tidal.
Het programma in HEOS vind ik belabberd werken en krijg het niet onder de knie.

Zo bestaat ook de Bluesound node 2i, en zelfs de nieuwste versie. Is dit kwa geluid en verbetering ivm HEOS of is dit niet waar te nemen voor het oor?

Ben benieuwd naar de ervaringen.
Alvast bedankt

Brutus

#1
Dat is een vraag die nauwelijks te beantwoorden is. Ik heb zelf een Node 2 en vind dit een super apparaat kwa bedieningsmogelijkheden (zelf een windowsapp).

Maar gaat je dit een verschil in waarneembaar geluidskwaliteit opleveren, ik weet niet, je gebruikt immers nog steeds dezelfde versterker en speakers in dezelfde ruimte dus ik vraag het me af.

Voor gebruiksgemak gelijk doen, beter geluid, geen idee!

Maar mocht de mijne morgen kapot gaan heb ik overmorgen de Node N130 staan  :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Bulldog

Late reactie, ik weet het, maar na de zoekfunctie met 'node' als onderwerp las ik dit toevallig. Heb zelf een draadje lopen gerelateerd aan dit onderwerp: klikkerdeklik
Heb vandaag de vault(een node mét ripfunctie en 2Tb) vergeleken met heos...
Marantz SR7011/Arcam avr850 ~Rotel RMB-1575~Zidoo X20~Zappiti One SE 4K HDR~Bluesound Vault 2~Arcam irDAC II~Kef R700/ RDM3~Kef reference 200C~Klipsch RS-7 surrounds~Arendal 1723 subwoofer 3~ mhzs cd88 ~ oppo BD