netstoring????

Gestart door thom, januari 15, 2008, 20:36:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom

jonges heb een probleem, als ik me licht uitzet dan hoor je een plop over me speakers frusty. lijkt me niet de bedoeling, dit is enkel als me speakers over de 240 staan aangesloten. heb al verschillende stopcontacten geprobeert maar probleem blijft. denk dat het komt omdat me 240 een vrij zware voeding heeft ofzo??

dusja wat te doen een netfilter kopen, eigen groep maken??? HELP

Stadium III

Ik ken het ik heb het soms ook hier

Ik heb de nieuwe verdeeldoos van philips op het oog
Op hifi.nl stondt er een verslag van lees het eens door
De duurste kost een 40 euro
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Ik weet niet of jullie in een oud huis wonen, maar lijkt mij eerder een probleem met de schakelaar. Die oude dingen kunnen wel eens "zwaar" schakelen met een plop als gevolg.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op januari 16, 2008, 21:00:23
Ik weet niet of jullie in een oud huis wonen, maar lijkt mij eerder een probleem met de schakelaar. Die oude dingen kunnen wel eens "zwaar" schakelen met een plop als gevolg.
is ook gewoon bij een tafel lamp ofzo en me schakels zijn niet echt oud. maar heb ookal het probleem besproken met iemand anders en denk dat het eerst een netfilter proberen wordt en anders aarde maaken op me 240 en de rest van de bekabeling.

mars

Citaat van: thom op januari 16, 2008, 21:50:33
is ook gewoon bij een tafel lamp ofzo en me schakels zijn niet echt oud. maar heb ookal het probleem besproken met iemand anders en denk dat het eerst een netfilter proberen wordt en anders aarde maaken op me 240 en de rest van de bekabeling.

Hey thomster

ik heb het hier ook wel eens , maar met de ene versterker meer dan met de andere!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Jan

Citaat van: thom op januari 16, 2008, 21:50:33
is ook gewoon bij een tafel lamp ofzo en me schakels zijn niet echt oud. maar heb ookal het probleem besproken met iemand anders en denk dat het eerst een netfilter proberen wordt en anders aarde maaken op me 240 en de rest van de bekabeling.
Als je apparatuur dubbel geisoleerd is mag je hem NOOIT aarden.

Maurice

Citaat van: Jan op januari 17, 2008, 20:19:17
Als je apparatuur dubbel geisoleerd is mag je hem NOOIT aarden.
stupid
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

ach heb het van iemand die er wel verstand van heeft, maar verlopig nog niet van plan hoor

Paul

Citaat van: thom op januari 17, 2008, 20:53:45
ach heb het van iemand die er wel verstand van heeft, maar verlopig nog niet van plan hoor

VCA norm electrische apparaten waar een dubbel vierkantje op staat,en daar wordt dan meestal gereedschap mee bedoelt.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op januari 17, 2008, 20:56:51
VCA norm electrische apparaten waar een dubbel vierkantje op staat,en daar wordt dan meestal gereedschap mee bedoelt.
En die VCA norm baseert zich weer op NEN 3140, welke specifiek voor elektrische apparaten geldt.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Maar goed een netfilter en een overspannings beveiliging kunnen nooit kwaad!

Ik heb hier nergens aarde dus kan het toch al niet doen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Citaat van: Stadium III op januari 18, 2008, 16:38:50
Maar goed een netfilter en een overspannings beveiliging kunnen nooit kwaad!


Heb ik na al die ellende ook Rob en moet zeggen dat ik geen problemen meer heb.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Citaat van: Maurice op januari 17, 2008, 21:21:04
En die VCA norm baseert zich weer op NEN 3140, welke specifiek voor elektrische apparaten geldt.

Zie onderstaande link:

http://www.breem.nl/pgbekabeling.htm#Aarden%20of%20niet%20aarden?

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site