foute muziek

Gestart door mountainbiker, november 28, 2013, 20:23:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Citaat van: Floris op november 28, 2013, 21:43:41
Nou vooruit John, nog eentje dan:

Ik overweeg een inschrijving voor Rinus en Deborah voor een televisieprogamma, immers deze natuurtalenten pur sang mogen niet tot slechts het selecte gezelschap van het nederlandse  marantz forum beperkt blijven.

Nou zit ik alleen in dubio; moet ik ze nou opgeven voor 2 voor 12 of voor zomergasten?
moelijk moeilijk.., en alweer shutup

Ik geloof niet dat die twee tokkies op die brommer het express doen, ook niet opgeven voor televisie. Eerder een verbod uitvaardigen dat zij ooit nog publiekelijk worden vertoond waar dan ook

Floris

Aan het eind van het clipje zie je meerdere filmopties van ze, wo een vertolking door irene en carlo van dat progamma "de tv kantine".
dat is natuurlijk geen toeval..

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen, dat als je het interview van hun bekijkt, eveneens te zien via de bovenstaande route als aangegeven, je wel tot de conclusie moet komen dat deze 2 mensen ogenschijnlijk oprecht geloven in hun eigen kunsten.

Ik laat in het midden of dat triest of niet is, rauw en eerlijk hardop gezegd.

Je dient mensen in hun waarde te laten, hoe uberbraaf dat ook klinkt, maar soms is het wel een opgave.. :roll:

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 28, 2013, 21:46:09
Ik geloof niet dat die twee tokkies op die brommer het express doen, ook niet opgeven voor televisie. Eerder een verbod uitvaardigen dat zij ooit nog publiekelijk worden vertoond waar dan ook

Waar zijn de ouders  8-) als je ze nodig hebt, maar misschien hebben ze meer plezier dan ons allemaal op het forum
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Floris op november 28, 2013, 21:52:16

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen, dat als je het interview van hun bekijkt, eveneens te zien via de bovenstaande route als aangegeven, je wel tot de conclusie moet komen dat deze 2 mensen ogenschijnlijk oprecht geloven in hun eigen kunsten.



Je dient mensen in hun waarde te laten, hoe uberbraaf dat ook klinkt, maar soms is het wel een opgave.. :roll:

Dat denken mensen ook over mij in de wandelgangen hier  :roll:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Floris

Citaat van: John Wx op november 28, 2013, 21:52:53
Waar zijn de ouders  8-) als je ze nodig hebt, maar misschien hebben ze meer plezier dan ons allemaal op het forum

In de geest van emiel: chaka!!

Floris

Citaat van: John Wx op november 28, 2013, 21:53:57
Dat denken mensen ook over mij in de wandelgangen hier  :roll:

Ze gewoon in de waan laten!! notworthy

bas focal marantz

Citaat van: John Wx op november 28, 2013, 21:52:53
Waar zijn de ouders  8-) als je ze nodig hebt, maar misschien hebben ze meer plezier dan ons allemaal op het forum
precies pompom  dus laat ze lekker losgaan vindt je het niet leuk kijk je er niet na .
En dan mogen wij daarom lekker lachen en zeuren .

En de incest opmerking is als grap geplaatst , dan moet het kunnen er worden ergere dingen gezegt die ook echt gemeend zijn .
ik kan ook vanalles over ze zeggen , maar echt menen doe ik het niet en dat maakt in mij ogen het verschil of je discrimineerd of mensen achtersteld of wegzet , niet het gesproken woord maar de intensie erachter is bepalend .

Floris

Zie het een beetje allemaal als al het tumult rondom gordon en dat gedoe over "nummer 39 met wiite lijst"

Hoe iets ongelooflijk opgeblazen kan worden..!Te zot voor woorden mijn inziens.

bas focal marantz


https://www.youtube.com/watch?v=p7g-ZRzqUrg

na een hoop gebabbel gaat ie zingen , nouja hij probeert het , 1 min 25 sec doet ie een poging .

cz79

Citaat van: Floris op november 28, 2013, 22:05:25
Zie het een beetje allemaal als al het tumult rondom gordon en dat gedoe over "nummer 39 met wiite lijst"

Hoe iets ongelooflijk opgeblazen kan worden..!Te zot voor woorden mijn inziens.

En die vond ik dan wel weer echt leuk

Floris

Nou ja, 1 ding moet je 'm wel meegeven; qwa toonhoogte/stem heeft het wel iets van bokito weg, qwa atletische verschijning wat minder...

ik moet echt kappe met die sloeberwijntjes, daar ga je heeeeeeeeeeeeeel raar van praten zeg.. :roll: :yes:

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 28, 2013, 22:14:37
En die vond ik dan wel weer echt leuk

ik vond hem ook leuk en heeft werkelijk niks met discriminatie te maken zie uitleg wat het betekend op ons aller Google


Gister was Erik van Muiswinkel bij een tv programma die zei dat ook, gewoon een opmerking die de leukste oom altijd maakt op een verjaardag en lachen wat we doen

ergste was dat hij gecorrigeerd word door die kleine Amerikaan waar ze nog in witte pakken mogen lopen en witte mutsen en een kruis in de jens steken of waar je als 2 mannen/vrouwen word gediscrimineerd op je voorkeur, veel erger
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Floris

Het kan dus wel heh!
Lees, met succes een omscholingscursus bij het UWV , voormalige KwikFit APK keuringsmeesters worden popsterren..

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.