Triangle Genèse Lyrr versus Esprit Antal EX

Gestart door 100%Marantz, april 09, 2013, 15:42:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

#30
Citaat van: 100%Marantz link=topic=10581.msg193497#msg193497 date=13655365
Fibre de cellolliestokose (160 mm)
/quote]:schater: Die kuisheidscensuur begint steeds meer voor belachelijke voorbeelden te zorgen...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Citaat van: 100%Marantz op april 09, 2013, 21:00:42
Ja Triangle maakt inderdaad alles zelf
Dat vind ik heel netjes van ze.Kom je tegenwoordig weinig meer tegen.Ik geloof trouwens dat Focal ook alles zelf maakt.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

Citaat van: mountainbiker op april 10, 2013, 09:16:38
Dat vind ik heel netjes van ze.Kom je tegenwoordig weinig meer tegen.Ik geloof trouwens dat Focal ook alles zelf maakt.
Ja, Focal maakt ook alles (nog) in eigen huis. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SmauG

En B&W en Dynaudio en KEF  en zo zijn er vast wel meer  :-D

100%Marantz

Ik heb ze niet gehad op 2 € na :-(
Ik zag ze al bij mij staan.  :-)

Maar eigenlijk is het beter zo.
marantz, what else?

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

100%Marantz

ja, niet ver van huis en aan een goede prijs.
Ik heb heel laag geboden, dus de kans was klein, maar er is maar een ander die heeft geboden, 2 € hoger met een profiel 0.

Ik was de eerste bieder een paar uur voor het einde, ik kon er niet zijn op dat moment.
marantz, what else?

Zoldar

die van mij waren demo's dus ook niet volle mep voor betaald terwijl ik er wel budget voor opzij had gezet.

in duitsland komen ze ook nog wel eens langs (quartet/Lyrr). volgens mij staan er ook een paar op MP nu.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op april 10, 2013, 17:00:43
ja, niet ver van huis en aan een goede prijs.
Ik heb heel laag geboden, dus de kans was klein, maar er is maar een ander die heeft geboden, 2 € hoger met een profiel 0.

Ik was de eerste bieder een paar uur voor het einde, ik kon er niet zijn op dat moment.

je kan ook een programmaatje downloaden wat op de laatste sec. nog een bod uit brengt


0 feedback zegt niets al je dat soort spullen koopt ik heb 1000+ en 100% op Ebay maar nog nooit een versterker of cd speler of speakers gekocht

0 feedback verwijder ik altijd gelijk dat soort biedingen op spullen en zeker 1 dag lid
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

capri9000

Heb ze ook gevolgd,en ik volg nog redelijk veel op ebay en vaak is het een vriend of met een 2de profiel bieden ze zelf.Om zo kunstmatig de prijs te verhogen tot ze aan het bedrag zitten dat ze eigenlijk wilden.Als de advertentie dan nog echt is of betrouwbaar want 950 startprijs was niet zo heel veel voor deze.Ik zou er niet verbaasd van staan dat de verkoop aan profiel 0 zogezegd niet doorgaat en ze wat later terug worden aangeboden,aan een hogere startprijs.Kom je vaak tegen,en wat die 2 euro betreft tja...Je weet nooit hoeveel er was geboden,kan 1500 zijn maar als er niemand hoger bied dan zie je altijd dat ze verkocht werden voor 1 of 2 euro meer.Heb een tijdje terug een paar magnat's quantum 1009 gekocht op ebay voor 890 euro.Toen ik mailde wanneer ik ze kon ophalen werd mij gevraagd eens op te bellen naar hem.Ik stuurde terug ja zeg mij waar en wanneer ik ze kan komen halen en ik zal er zijn,als antwoord kreeg ik dat hij vergeten was een minimumprijs in te stellen en ik ze thuis geleverd kon krijgen voor 1500 euro.Ik reageerde niet en 2 dagen later kon ik ze al krijgen voor 1250 euro.In de advertentie stond dat hij ze had gekocht in Engeland....Vreemd een duitser die duitse luidsprekers koopt in engeland,kan altijd maar vindt het toch vreemd.Toen ik nogmaals vroeg naar een adres en tijdstip kreeg ik weer als antwoord,eerst storten en ze werden dan gratis geleverd,de verkoper had reeds 10 positieve waarderingen,heb dan toch uit voorzorg maar de verkoop geannuleerd,en een tijdje later werden ze weer aangeboden aan startprijs 1099.Het is toch altijd opleten geblazen op vele site's,heb al via ebay gekocht in duitsland en zelfs in engeland maar ben het steeds zelf gaan ophalen

100%Marantz

Citaat van: capri9000 op april 10, 2013, 21:08:17
Heb ze ook gevolgd,en ik volg nog redelijk veel op ebay en vaak is het een vriend of met een 2de profiel bieden ze zelf.Om zo kunstmatig de prijs te verhogen tot ze aan het bedrag zitten dat ze eigenlijk wilden.Als de advertentie dan nog echt is of betrouwbaar want 950 startprijs was niet zo heel veel voor deze.Ik zou er niet verbaasd van staan dat de verkoop aan profiel 0 zogezegd niet doorgaat en ze wat later terug worden aangeboden,aan een hogere startprijs.Kom je vaak tegen,en wat die 2 euro betreft tja...Je weet nooit hoeveel er was geboden,kan 1500 zijn maar als er niemand hoger bied dan zie je altijd dat ze verkocht werden voor 1 of 2 euro meer.Heb een tijdje terug een paar magnat's quantum 1009 gekocht op ebay voor 890 euro.Toen ik mailde wanneer ik ze kon ophalen werd mij gevraagd eens op te bellen naar hem.Ik stuurde terug ja zeg mij waar en wanneer ik ze kan komen halen en ik zal er zijn,als antwoord kreeg ik dat hij vergeten was een minimumprijs in te stellen en ik ze thuis geleverd kon krijgen voor 1500 euro.Ik reageerde niet en 2 dagen later kon ik ze al krijgen voor 1250 euro.In de advertentie stond dat hij ze had gekocht in Engeland....Vreemd een duitser die duitse luidsprekers koopt in engeland,kan altijd maar vindt het toch vreemd.Toen ik nogmaals vroeg naar een adres en tijdstip kreeg ik weer als antwoord,eerst storten en ze werden dan gratis geleverd,de verkoper had reeds 10 positieve waarderingen,heb dan toch uit voorzorg maar de verkoop geannuleerd,en een tijdje later werden ze weer aangeboden aan startprijs 1099.Het is toch altijd opleten geblazen op vele site's,heb al via ebay gekocht in duitsland en zelfs in engeland maar ben het steeds zelf gaan ophalen

Helemaal mee akkoord. Ik had niet veel hoop om het te halen, maar dacht: als ik ze voor iets meer dan 1000€ kan hebben is het een kans, ik kan ze ophalen, dus zien en luisteren, dus kan geen slechte zaak doen.
Aangezien ik ze niet echt "nodig" heb.
Met dat 0 profiel had ik ook direct het idee dat het een fake bieder was.

Ik heb dus vandaag 1000 € bespaard, is dat niet mooi?  :-D :-D
marantz, what else?

JohnWx

#41
dan zal de verkoper toch echt ze commisie moeten betalen aan Ebay zo dom zullen ze toch niet zijn  :angel:


en die 2 euro is logisch want als je een hogere prijs opgeeft betaald hij natuurlijk maximale prijs + 2 euro en niet zijn hoogste bod


en opletten moet je altijd even kijken wat voor feedback en van wie

en PayPal dan heb je in ieder geval een geverifieerd adres wat ze ooit hebben moeten invoeren en krijg je niks of een steen claim en binnen 10 dagen is je geld retour ze moeten kunnen aantonen dat het 2 speakers waren wat ze verzonden hadden en dat is niet makkelijk als er op het verzendbewijs 2kg staat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

100%Marantz

Ook juist, behalve dat je een verkoop nog altijd kan annuleren en dan betaal je geen commissie.
Het hoogste bod van de winnaar ken je natuurlijk nooit, zelfs de verkoper ziet het niet.
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op april 11, 2013, 15:28:04
Ook juist, behalve dat je een verkoop nog altijd kan annuleren en dan betaal je geen commissie.
Het hoogste bod van de winnaar ken je natuurlijk nooit, zelfs de verkoper ziet het niet.

Klopt  notworthy maar wie doet dan nu, :angel:

blijft oppassen dat je soms zelf nou niet meer weet is het nu wel of niet en dat is erg jammer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Heb me nu wel beetje verdiept in het merk  :lol: mooi hoor wist alleen dat Zoldar ze had maar ze doen veel aan ontkoppeling met de grond
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.