De magische grens is overschreden.

Gestart door joep, januari 08, 2013, 13:54:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eip

Dat is ie bij mij al jaren, gewoon alles downloaden, wel zo makkelijk. Alleen als ik een bijzonder exemplaar tegen kom dan wil ik nog wel eens naar de cd-winkel gaan. Maar waar vindt je die tegenwoordig nog!! Als je bij de freerecordshop en consorten komt dan zeggen ze doodleuk, dat hebben we niet in assortiment.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

mountainbiker

Citaat van: Eip op januari 27, 2013, 16:18:14
Dat is ie bij mij al jaren, gewoon alles downloaden, wel zo makkelijk. Alleen als ik een bijzonder exemplaar tegen kom dan wil ik nog wel eens naar de cd-winkel gaan. Maar waar vindt je die tegenwoordig nog!! Als je bij de freerecordshop en consorten komt dan zeggen ze doodleuk, dat hebben we niet in assortiment.
Mijn idee.Ik doe het al jaren.Hier in Hengelo is de Free Record shop afgelopen jaar gesloten en daarmee is de laatste normale muziekzaak (de v&d vind ik geen muziekwinkel) verdwenen!!! Alleen Popeye is nog over en heeft alle stormen overleeft en dit is een speciaalzaak die ook nog vinyl heeft.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

xander32

Hier al jaren alle software via voornamelijk Bol.com en WowHD ...

Maar na ingebruikname Spotify geen enkele software meer gekocht 8-).

Cornelis1921

#18
 stupid Net zoals René, Paul etc. koop ik mijn software nog steeds alleen maar op drager. Ik weet niet beter en ook niet waarom - koudwatervrees of is er meer aan de hand? Gelukkig woon in een stad waar nog redelijk wat goed gesorteerde platenwinkels zijn waar men ook on-line kunt bestellen en waar het winkelassortiment nog niet zo schraal is dat men zich kapotschaamd voor de branche en uit verveling snel de wijk neemt naar het internet om al dan te gaan downloaden. Ook Amazon etc. vormen een prima aanvulling op het stenen winkel aanbod.
Ook downloaden worden ook ooit eens v.t.t. ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep