Concert & optreden & festival tips

Gestart door xander32, september 18, 2016, 13:25:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

arjan1312

Tofflerfestival is house en techno. Die laatste is mijn genre. Erfenis van een kleine 30 jaar geleden toen ik kennis maakte met (acid-)house. Vele bezoekjes aan Parkzicht en Nighttown (beiden in Rotterdam) volgden. Mooie tijd waar ik met bijzonder veel plezier aan terug denk. Beiden bestaan al jaren niet meer, waarbij Parkzicht de latere (gabber/hardcore)jaren een bijzonder slechte reputatie had en dat was voor mij reden om af te haken.
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

xander32

M'n jongere broer ging in het verleden (idd zo'n 25 a 30 jaar terug) ook vanuit de Achterhoek naar Rotterdam voor de acid house.

Citaat van: arjan1312 op mei 18, 2017, 22:42:43
Tofflerfestival is house en techno. Die laatste is mijn genre. Erfenis van een kleine 30 jaar geleden toen ik kennis maakte met (acid-)house. Vele bezoekjes aan Parkzicht en Nighttown (beiden in Rotterdam) volgden. Mooie tijd waar ik met bijzonder veel plezier aan terug denk. Beiden bestaan al jaren niet meer, waarbij Parkzicht de latere (gabber/hardcore)jaren een bijzonder slechte reputatie had en dat was voor mij reden om af te haken.

Vinyl_Fuchs

#32
Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 16, 2017, 21:03:15
Kaartje bestelt voor The Pink Floyd Sound - The Wall in theaterzaal de Oranjerie te Roermond. Paar jaar geleden gezien en gehoord in de Mecc en zeker voor herhaling vatbaar. En dit ga ik weer met dezelfde 2 mensen: een vriend van mij en zijn schoonpa.

http://www.pinkfloydsound.nl/site/
Een groot audiovisueel oog- en oorgasme.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Nog een weekje en dan naar Eddie Vedder. Nu, na het overlijden van Chris Cornell, nog éėn van de laatst levende grunge frontmannen  :-(.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op mei 20, 2017, 09:45:54
Nog een weekje en dan naar Eddie Vedder. Nu, na het overlijden van Chris Cornell, nog éėn van de laatst levende grunge frontmannen  :-(.
Nice.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

http://www.nu.nl/muziek/4727307/recensieoverzicht-eddie-vedder-goed-maar-niet-in-bloedvorm.html


Citaat van: xander32 op mei 20, 2017, 09:45:54
Nog een weekje en dan naar Eddie Vedder. Nu, na het overlijden van Chris Cornell, nog éėn van de laatst levende grunge frontmannen  :-(.

arjan1312

12 augustus naar Loveland in Amsterdam: heel veel house en techno.

19 augustus naar Rave in Rotterdam : heel veel house en techno.

4 november Broodroosterfeest in Rotterdam (Cruiseterminal) : (softere) house en hopelijk techno. Is een feest waarbij de minimum leeftijd 30 jaar is. Zeer relaxte sfeer.

Het leuke vind ik dat ik met mijn 46 jaar (gelukkig) niet eens tot de oudste aanwezigen behoor op bovengenoemde evenementen.
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32



xander32

Een festival zonder entreegelden, gratis dus  :yes:. Steevast gezellig en leuke bandjes. Wel druk.

http://www.appelpop.nl/nieuws/

bert50

Gisteravond een leuke avond gehad op het North sea jazz festival  Lee Ritenour en Dave Grusin weer eens gezien en Jos Stone wat een stem zeg.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

New Cool Collective in ECI te Roermond op 23 december.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

.... nu val ik weer door de mand; enkel die laatste naam zegt mij iets  redface.
NSJF is dus een aanrader?


Citaat van: bert50 op juli 08, 2017, 08:41:56
Gisteravond een leuke avond gehad op het North sea jazz festival  Lee Ritenour en Dave Grusin weer eens gezien en Jos Stone wat een stem zeg.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

bert50

Zeker weten Robert wel erg druk maar goed heel divers


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls