De vintage set van Paul

Gestart door Paul, februari 01, 2009, 13:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op september 08, 2013, 10:31:48
Mooi hoor de inrichting ook die houten balken  :-)
Hier heb ik niets aan toe te voegen. byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *


Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Paul

Om Joep z,n draadje niet te vervuilen de discussie was al gaande daarom maar hier maar zou een buizen phono pre zoals ik gebruik enig verschil maken in een top set zoals Joep heeft staan ?


Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Ik denk dat jij voor de worstenbroodjes van Joep gaat  :-D
Misschien leuk om te testen bij Joep?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bartswaans

Citaat van: lo op september 13, 2013, 20:09:45
Ik denk dat jij voor de worstenbroodjes van Joep gaat  :-D
Misschien leuk om te testen bij Joep?

Inderdaad!
laat maar weten dan kom ik ook langs, woon op 5 min rijden van Joep!
ben ook benieuwd aangezien ik wil starten met vinyl :-D

pietjepc

Dat wordt dan een kwestie van buizen tegen phonoboard (transistor?? redface) en dus , in zekere zin, ook een kwestie van smaak?
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Paul

Mocht Joep er wat voor voelen kan de Dual voor een vergelijk ook mee, heb stapels vinyl maar verwacht geen wonderen.

Zoals Leo aangeeft een worsten broodje gaat er altijd in.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

pietjepc

#248
Is ook zo. Lekker worstenbroodjes eten onder het genot van een lekker muziekje :yes:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

505/2/3/4  niet type 1 die is lelijk qua headshell is voor dat geld echt een topper


Doe er een AT onder die groene die jij hebt Paul of een Grado groen Denon 110 gouden combi
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Gewoon een worstenbroodje op de platenspeler  clown1 einde discussie  :schater:

Paul

Nog niks van Joep gehoord, tis geen kwestie van gelijk willen hebben / krijgen maar meer een vergelijk de buizen phono pre doet z,n ding en heeft mij rond de 100 euro gekost. En de Dual of Marantz 6100 kan ook mee.
En tis altijd leuk om een gezicht bij een naam te leren kennen.

De rest weten we pas na een vergelijk.  8-) Al is het alleen voor de worstenbroodjes.  pompom HB
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Bedenktijd is om Joep   :-P , eerst bij SB-Marantz niet en nu laat je ook niks horen.  frusty

Zou het dan toch allemaal het zelfde doen , alleen met een ander prijskaartje ?  :roll: 8-) clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Bijna een jaar verder met minder Marantz in het rack maar het leven bestaat uit meer, kan het nog hier ?


























Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marantz 81

Zo te zien terug gegaan in de tijd met zwart wit foto,s

Mooie set hoor  :yes: heb je nu 2 setjes speakers staan ?  en zijn die klipsch de RF7 ?

Wat heb je eigenlijk minder ? en je bent gaan streamen zo te zien  pompom