Mijn huidige set met een beetje verleden

Gestart door Marcel, januari 29, 2009, 17:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SMarcel

#16
Censuur

lo

Heb al diverse apparaten kapot tgv blikseminslag. tV's ed schrijven 30% per jaar af. Na drie jaar...... nopompom.
Ik trek sindsdien de stekkers van mijn set en TV's altijd uit evenals de centraleantenne aansluiting. Nadien nooit meer iets kapot gehad.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Lo klopt helemaal.

Werk zelf bij een netwerkbedrijf, en heb diverse keren gezien wat een blikseminslag kan aanrichten.
Wil hier natuurlijk geen paniek zaaien, kans is niet erg groot.Maar toch het zal je maar gebeuren.

Bij zwaar onweer trek ik de voeding en CAI los van mijn SET.

SMarcel, hopelijk toch een leuke vakantie.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

SMarcel

#19
Censuur

SMarcel

#20
Censuur

Cornelis1921

 :evil: :yes: Marcel, geen onaardige set... Je vraagt je af welk één vermogen of beter vermogens ervan dat dubbele monoblok afkomt. Speakers ook dik in orde, zag ik. Marcel, veel plezier en genoegen ermee.
P.S. Succes met de afhandeling door de verzekering.
Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Welkom Marcel,

Prachtig allemaal hoor en wat een powerbak die zelfbouw amp pompom.

Erg mooi. hello

Veel lees en luister plezier.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

mountainbiker

Ik heb enkele vragen.

Is dit een eigen ontwerp van je of een soort bouwpakket? Hoeveel kost het aan onderdelen?
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

SMarcel

#24
Censuur

SMarcel

#25
Censuur

SMarcel

#26
Censuur

gerard

Leuk om te lezen dat je overstapt naar HT. Meestal zie je het andersom, naar stereo.
Ik zit er ook wel eens aan te denken om een mooie receiver te kopen, juist vanwege films/tv en het gemak met bijv. internetradio een NAS ed.

Ik ben benieuwd naar je (gebruiks) ervaringen met de yamaha; ook één van de merken waar ik evt interesse in heb.

Veel kijk en luisterplezier :-)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Niber

Behoorlijke verandering, ben jij alvast helemaal "2012-proof".  clown1

Gefeliciteerd en laat de foto's maar snel komen!!
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

SMarcel

#29
Censuur