De set van Ron_Marantz

Gestart door Ron_Marantz, mei 25, 2013, 14:35:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voorn

Wat een set! Heel mooi, alleen maar genieten kan bijna niet anders. En als je akoestiek uiteindelijk klopt speel je helemaal op hoog niveau.

Verstuurd vanaf mijn HTC U Ultra met Tapatalk

PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

Ron_Marantz

Dank allen voor de complimenten.

Na een paar dagen is het nog steeds genieten. Het is een droom die is uitgekomen. Wanneer je er 's avonds naar kijkt zijn het zulke immense speakers die je niet kan missen. Wat een prachtig stuk emotie is er in huis gekomen.

Ik had eerst Audioquest Rocket 88 kabels erop aangesloten. Prima kwaliteit, maar bij mijn vrienden van Lexicom Multimedia kreeg ik een Audioquest Robin Hood Zero 3m mee om uit te proberen. Het luisteren van bepaalde nummers van Dire Straight of Phil Collins werd nog veel voller qua klank en de detaillering was echt vele malen beter. Na overleg met de vrouw des huizes (die de Robin Hood aanprees) heb ik de keuze gemaakt. De Rocket 88 verkocht en de Robin Hood Zero gekocht.

Mooie is dat je nog de optie hebt om de BASS variant te kopen, ik ben alleen benieuwd of dit echt meerwaarde biedt, binnenkort dus maar eens luisteren.
Marantz | B&W

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Kamidioblitz

Robin Hood steelt van de rijken en geeft aan de armen toch[emoji13].

Mooie kabel! Gebruik zelf al vele jaren een AQ rocket 44 in mijn stereo set. Maakte enorm verschil met de canare 4s8 die ik daarvoor gebruikte. Kabel kan veel verschil maken in de weergave.

Veel luister plezier geweest[emoji4].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Kl

Nostra

Een kabel die het in mijn oren ook zeer goed doet qua detail is de qed Genesis bi wire. Ben niet zo fan van het 72v systeem bij AQ. Beetje snake oil en ze zijn way over prized vind ik.

Verstuurd vanaf mijn M2004J19C met Tapatalk


TurboMarco

CiteerMooie is dat je nog de optie hebt om de BASS variant te kopen, ik ben alleen benieuwd of dit echt meerwaarde biedt
Hoe kan een kabel een meerwaarde hebben terwijl deze het signaal niet volledig doorgeeft? Dat moet toch een gruwel zijn.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Ron_Marantz

Citaat van: TurboMarco op mei 10, 2021, 11:10:37
Hoe kan een kabel een meerwaarde hebben terwijl deze het signaal niet volledig doorgeeft? Dat moet toch een gruwel zijn.

Het resultaat is pas hoorbaar en te meten zodra ik de demokabel in huis heb, wordt vervolgd.
Marantz | B&W

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Ron_Marantz

Weer even een update vanaf deze kant, geen nieuw audiospul van Marantz of B&W, maar wel een mooi op maat gemaakte audio meubel :-D
Marantz | B&W

Paul

Daar kan je wat op kwijt, ben benieuwd  [emoji849][emoji106]



Verstuurd vanaf mijn moto e6s met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

pameijer

Strak zeg! Waar zijn jullie spulletjes gebleven? Mijn woonkamer is altijd een verzamelplaats van spullen en spulletjes. Ik kan wel opruimen maar dat houdt nooit lang stand  :|
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Vinyl_Fuchs

Ik heb hetzelfde probleem. M.b.t. kast: past beter bij de LS dan de vorige.  :yes:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin