nad 218thx marantz pm94 marantz cd94

Gestart door lionb, januari 20, 2008, 08:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lionb

ik heb een week geleden een nad 218thx eindversterker gekocht en hem aan gesloten aan de marantz pm94(gebruikt als voorversterker) en moet zeggen dat ik zeer onder induk was van de comb. ik heb nog oude magnat transpuls staan en kwamen helemaal tot leven het laag was zeer rustig. ik moet nog mij eigen speakers ophalen en dan ga ik de comb. echt testen want de magnat s zijn niet echt mij speakers dan laat ik het wel weten hoe dat klink. o ja de speakers die ik nog moet ophalen zijn de vector 0 van speakerland uit oss met allemaal vifa units erin als je daar meer over wilt weten marco weet er meer van uit te leggen gr,lionb HB

mars

Citaat van: lionb op januari 20, 2008, 08:42:28
ik heb een week geleden een nad 218thx eindversterker gekocht en hem aan gesloten aan de marantz pm94(gebruikt als voorversterker) en moet zeggen dat ik zeer onder induk was van de comb. ik heb nog oude magnat transpuls staan en kwamen helemaal tot leven het laag was zeer rustig. ik moet nog mij eigen speakers ophalen en dan ga ik de comb. echt testen want de magnat s zijn niet echt mij speakers dan laat ik het wel weten hoe dat klink. o ja de speakers die ik nog moet ophalen zijn de vector 0 van speakerland uit oss met allemaal vifa units erin als je daar meer over wilt weten marco weet er meer van uit te leggen gr,lionb HB

hai hai

Ik was bij marco op bezoek , en die vertelde me dat iemand in zijn omgeving ofzo ze had , dat zal jij dan zijn , toch?

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Citaat van: mars op januari 20, 2008, 10:12:57
hai hai

Ik was bij marco op bezoek , en die vertelde me dat iemand in zijn omgeving ofzo ze had , dat zal jij dan zijn , toch?

grtz mars
Jep, dat is Olaf  :yes:
Iemand waarbij trouwens prima eens een luisterbezoek kan worden gebracht, want die gek heeft behoorlijk veel Marantz apparatuur staan uit de 80-90'er jaren!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Citaat van: Maurice op januari 20, 2008, 15:36:56
Jep, dat is Olaf  :yes:
Iemand waarbij trouwens prima eens een luisterbezoek kan worden gebracht, want die gek heeft behoorlijk veel Marantz apparatuur staan uit de 80-90'er jaren!

Zet mij maar op de lijst.  hello pompom :yes: :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

Citaat van: Paul op januari 20, 2008, 16:06:27
Zet mij maar op de lijst.  hello pompom :yes: :-D

@Paul

zullen we samen een keertje die kant op gaan, Paul?

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Citaat van: mars op januari 20, 2008, 17:20:23
@Paul

zullen we samen een keertje die kant op gaan, Paul?

grtz mars

We mogen ons zelf niet uitnodigen maar het lijkt me wel wat.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

Citaat van: Paul op januari 20, 2008, 17:22:52
We mogen ons zelf niet uitnodigen maar het lijkt me wel wat.

euh........... oja da's waar :yes: , we wachten af!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Ik ben ook wel benieuwd naar die mix van topmachines  :-D ,het grote probleem vd magnats was idd dat ze vragen om stevige versterking om met name het laag in de grip te kunnen houden,zo is dat in mijn geval met de Seas EX4 dus ook ,en de 218 is een hele stevige eindbak  notworthy notworthy
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: mars op januari 21, 2008, 07:00:27
euh........... oja da's waar :yes: , we wachten af!!

grtz mars

Maar mochten we  ooit die kant uitgaan wil ik graag mijn SM-7 meenemen om een vergelijk te maken.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Hee Marco, had Olaf niet al een 218?
Of komt deze van jou vandaan?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

#11
Citaat van: Marco op januari 21, 2008, 19:46:26
leuk!!

ben benieuwd  :-)

Ik ook maar dan neem ik wel een paar cd,s mee die iets anders klinken dan hardrock, want smaken verschillen. HB :-D pompom

Wil de SM-7 wel ff op jouw speakers opendraaien. :lol: clown1 :yes:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Citaat van: Maurice op januari 21, 2008, 20:43:02
Hee Marco, had Olaf niet al een 218?
Of komt deze van jou vandaan?
Nee Olaf heeft recentelijk een 218 aangeschaft,hoewel zon 10 jr terug heeft hij er ook 1 gehad.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

#13
Citaat van: Paul op januari 21, 2008, 22:51:33
Ik ook maar dan neem ik wel een paar cd,s mee die iets anders klinken dan hardrock, want smaken verschillen. HB :-D pompom

Wil de SM-7 wel ff op jouw speakers opendraaien. :lol: clown1 :yes:
Ok paul bring it on  hello

Dan kunnen we meteen een eindversterker vergelijk gaan doen,we kunnen dan switchen tussen de Audio alchemy,SM7,en de 218 .
Neem dan ook je voorversteker mee want ik ben van mening dat daar best grote klankmatige verschil in zit.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: Marco op januari 22, 2008, 09:22:50
Ok paul bring it on  hello

Dan kunnen we meteen een eindversterker vergelijk gaan doen,we kunnen dan switchen tussen de Audio alchemy,SM7,en de 218 .
Neem dan ook je voorversteker mee want ik ben van mening dat daar best grote klankmatige verschil in zit.

Planning wordt dus maart. ( Onder voorbehoud ).
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site