Accuphase e530

Gestart door erik62, maart 31, 2015, 18:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik62

Dag,

Sinds enkele dagen mijn cd speler aangesloten op het net met de van den hull mainserver. Deze is door van den hull speciaal ontwikkelt ( fabrikanten bewering) voor digitale bronnen en " lage stroomverbruikers"
Iets meer detail, laag iets terughoudender. Erg mooi.ook deze gaat blijven. Het begint hier " goud/geel " te zien van kabels byebye


Gr.
Erik

xander32

Leuk dat je de set nu op deze wijze aan het tweaken bent en er positieve resultaten mee weet te bewerkstelligen  :yes:.

Morgen verwacht ik een groene pc voor achter de 11, eens zien (horen) wat die doet.
Die 11 is duidelijk gevoelig voor het soort netsnoer wat er achter hangt. 

Paul

Jammer dat ik die gave niet heb, maar ook dit maakt de hobby leuk.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

Wees er blij van joh 8-). Jij kan daarentegen lekker met buisjes fröbelen.


Citaat van: Paul op september 25, 2015, 21:46:45
Jammer dat ik die gave niet heb, maar ook dit maakt de hobby leuk.

erik62

Lijkt me eigenlijk NOG leuker om wat met buizen te experimenteren.


Gr.

Erik

xander32

Dan dien je toch echt afscheid te gaan nemen van de 530  8-).

Citaat van: erik62 op september 26, 2015, 16:14:25
Lijkt me eigenlijk NOG leuker om wat met buizen te experimenteren.


Gr.

Erik

Paul

Citaat van: xander32 op september 26, 2015, 16:19:23
Dan dien je toch echt afscheid te gaan nemen van de 530  8-).

Een combinatie van buisjes en Accuhase kan ook, Plugje eruit en plugje er in.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

erik62

Precies,

Je kunt volgens mij meer kinderen hebben waar je van houdt.  Een buisje erbij zou mooi zijn.

Hr.

Erik

xander32

Zo had ik het mij nog niet bedacht :-). Indien je er de ruimte voor hebt; doen.
Een buizenversterker staat ook op mijn lange termijn wishlist. Hare maje is daar nu nog niet klaar voor :-D.

Citaat van: erik62 op september 28, 2015, 08:29:18
Precies,

Je kunt volgens mij meer kinderen hebben waar je van houdt.  Een buisje erbij zou mooi zijn.

Hr.

Erik

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op september 28, 2015, 21:12:05
Zo had ik het mij nog niet bedacht :-). Indien je er de ruimte voor hebt; doen.
Een buizenversterker staat ook op mijn lange termijn wishlist. Hare maje is daar nu nog niet klaar voor :-D.

Gewoon zeggen dat het sfeerverlichting is, zij het duurdere.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

 :-)


... en vervolgens gaat zij mijn ls. als plantenzuilen inzetten en een mooi wit kleedje haken voor onder de nieuwe 'lamp'   :-o


Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 29, 2015, 22:20:13
Gewoon zeggen dat het sfeerverlichting is, zij het duurdere.

erik62

Oh ja.....
DAT heb ik hier ook al gehad. Mooie plant erop, apparatuur achter deurtjes, Bose sound systeem klinkt even goed, b&o is mooier en .........IK KEN NIEMAND DIE ZULKE LELIJKE APPARATUUR HEEFT. Deze laatste wordt ook nog eens bevestigd door mijn dochter.......dus..........over hare majesteteit( en) gesproken.......
Wij mannen hebben het in het algemeen niet gemakkelijk. 8-) 8-) 8-)
Gelukkig ben ik aan EEN kant doof en hoor dit allemaal maar voor de helft :-D

Gr.
Erik

xander32

 :-D

Citaat van: erik62 op oktober 01, 2015, 11:09:38
Oh ja.....
DAT heb ik hier ook al gehad. Mooie plant erop, apparatuur achter deurtjes, Bose sound systeem klinkt even goed, b&o is mooier en .........IK KEN NIEMAND DIE ZULKE LELIJKE APPARATUUR HEEFT. Deze laatste wordt ook nog eens bevestigd door mijn dochter.......dus..........over hare majesteteit( en) gesproken.......
Wij mannen hebben het in het algemeen niet gemakkelijk. 8-) 8-) 8-)
Gelukkig ben ik aan EEN kant doof en hoor dit allemaal maar voor de helft :-D

Gr.
Erik

erik62

#148
Een nieuwtje,

Gisteren mijn verjaardag gevierd en wat schetste mijn grote verbazing.......? Mijn beste maat deed mij zijn micro seiki BL 51 cadeau. Hij weet dat ik al jaren met een scheef oog naar dit pracht ding bij hem kijk . Hij vond dat ik zo'n prachtige speler meer " verdiende" dan ik. Ik had hem wel om zijn hals willen vliegen, zo blij ben ik hiermee.
Morgen ga ik naar hem toe en ga de speler ophalen. Het is een exemplaar dat werkelijk in mintstaat verkeert en een ongelofelijk mooi geluid produceert. Dat wordt komende tijd weer plaatjes draaien en kopen.
Een blij mens groet U........

Erik



xander32

Gefeliciteerd, met beide!
Een mooie plint onder die dt, prachtig  :yes:.