De set van RoGEK

Gestart door RoGEK, februari 10, 2013, 23:06:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

RoGEK

Ouch.......

Een maand niet geluisterd.
Een maand niet geleefd kom ik vanavond achter......

Nu met volle teugen genietend van de klanken die tevoorschijn worden getoverd door mijn stiekem toch wel echt heel erg goede stereo set besef ik wat ik in de tussentijd gemist heb......

Kippenvel en rillingen over de rug omschrijven het wel denk ik.....

Dann! Wat was dat nodig vanavond!
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

xander32

Hoe kan het dat je een maand lang niet hebt geluisterd?
Zo druk geweest?

Citaat van: RoGEK op november 10, 2014, 22:04:04
Ouch.......

Een maand niet geluisterd.
Een maand niet geleefd kom ik vanavond achter......

Nu met volle teugen genietend van de klanken die tevoorschijn worden getoverd door mijn stiekem toch wel echt heel erg goede stereo set besef ik wat ik in de tussentijd gemist heb......

Kippenvel en rillingen over de rug omschrijven het wel denk ik.....

Dann! Wat was dat nodig vanavond!

RoGEK

50 uur in de week draaien.....
dat is dan om 5:30 opstaan en om 19:00 thuis. Even eten heel eventjes bank hangen en weer bed in....
Weekenden brachten ook weinig rust ivm de jongste hier thuis.
Liep echt uit de hand en kwam vrijdag zowat de man met de hamer tegen..
Om 17:00 alles uit me handen laten vallen en naar huis gegaan....
Het weekend meer in bed gelegen dan onder geweest en me beseft dat dit echt teveel was geweest......

Vandaag daar ook een goed gesprek met mijn manager over gehad en duidelijk aangegeven dat er echt een structurele onderbezetting is nu een collega gepromoveerd is en die plek niet ingevuld gaat worden...
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Cornelis1921

#723
Citaat van: RoGEK op november 10, 2014, 22:17:58
50 uur in de week draaien.....
dat is dan om 5:30 opstaan en om 19:00 thuis. Even eten heel eventjes bank hangen en weer bed in....
Weekenden brachten ook weinig rust ivm de jongste hier thuis.
Liep echt uit de hand en kwam vrijdag zowat de man met de hamer tegen..
Om 17:00 alles uit me handen laten vallen en naar huis gegaan....
Het weekend meer in bed gelegen dan onder geweest en me beseft dat dit echt teveel was geweest......

Vandaag daar ook een goed gesprek met mijn manager over gehad en duidelijk aangegeven dat er echt een structurele onderbezetting is nu een collega gepromoveerd is en die plek niet ingevuld gaat worden...
...Oef, Roger, dat noem ik pas aanpoten tot je erbij neervalt, letterlijk! Sterkte man, en nu maar hopen dat jullie een collega erbij krijgen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RoGEK

Nadeeltje van mezelf dat ik gewoon het werk pak....
klanten moeten toch geholpen worden en aangezien er nu echt maar een zeer klein aantal mensen zijn op de afdeling met veel kennis, komen de moeilijkere taken bij ons te liggen.
als je dan nog 1 op vakantie hebt, een zieke en 2 een rroostervrijedag ivm ouderschapsverlof.........
dan komt vanzelf alles bij 1 iemand te liggen die dan compleet overloopt.....

Dat was vrijdag dus....
het was niet meer op te vangen.
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Cornelis1921

#725
Iedereen heeft een breekpunt, plichtsbetrachting of geen plichtsbetrachting, op een gegeven moment zijn de batterijen leeg. Goed besluit om tijdig naar huis te gaan, al was het toch de laatste werkdag van de week. Maar i.i.g. ik doe mijn petje af voor mensen zoals jij. Jullie houden de B.V. Nederland op de rails. Maar wat betreft jouzelf: Keep yourself on track too! Neem je rust en geniet, want dat heb je echt verdient.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Goed dat jij nu het gesprek bent aangegaan, nadat jij bepaalde symptomen bij jouzelf herkende :yes:.
Daar moet je echt niet mee door blijven lopen, dat trek je uiteindelijk niet ...

Nu heb je de grens aangegeven, dat is goed, dat is juist jouw verantwoording pakken. Top (al ervaar jij dat mogelijk anders).


Citaat van: RoGEK op november 10, 2014, 22:25:22
Nadeeltje van mezelf dat ik gewoon het werk pak....
klanten moeten toch geholpen worden en aangezien er nu echt maar een zeer klein aantal mensen zijn op de afdeling met veel kennis, komen de moeilijkere taken bij ons te liggen.
als je dan nog 1 op vakantie hebt, een zieke en 2 een rroostervrijedag ivm ouderschapsverlof.........
dan komt vanzelf alles bij 1 iemand te liggen die dan compleet overloopt.....

Dat was vrijdag dus....
het was niet meer op te vangen.

RoGEK

Daarom.....

Zaterdag met een wrang gevoel gezeten.
zondag 2 uurtjes gewerkt om hetgeen wat ik vrijdag uit m'n handen heb laten vallen toch weer recht te trekken.
Dat luchtte echt op, de zondag op zich goed door gekomen en vanmorgen met frisse zin er weer tegenaan gegaan....
Had vandaag maar een halve dag waarvan ik bijna 2 uur in gesprek met m'n manager heb gezeten..
Vandaag was nog een redelijk rustige dus....
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

xander32

Kreeg je enig bijval van jouw manager? Heeft het wat positiefs gebracht?

Citaat van: RoGEK op november 10, 2014, 22:40:56
Daarom.....

Zaterdag met een wrang gevoel gezeten.
zondag 2 uurtjes gewerkt om hetgeen wat ik vrijdag uit m'n handen heb laten vallen toch weer recht te trekken.
Dat luchtte echt op, de zondag op zich goed door gekomen en vanmorgen met frisse zin er weer tegenaan gegaan....
Had vandaag maar een halve dag waarvan ik bijna 2 uur in gesprek met m'n manager heb gezeten..
Vandaag was nog een redelijk rustige dus....

RoGEK

Ja, hij begrijpt het volkomen maar we zitten momenteel in een overgangsfase van onze desk en hij zit dus ook weer met andere leden van het Mt in discussie...

De desk gaat gesplitst worden en de eerste ingang wordt uiteindelijk gedeeltelijk in Maastricht opgepakt worden alleen wil het daar nog niet vlotten..
Daar zitten 6 mensen die niet echt vooruit willen terwijl wij compleet overlopen van het werk en steeds meer taken erbij krijgen.

Het komt dus goed... Alleen nog niet direct...
dan maar dingen stuk laten lopen zegt hij, helaas zit dat niet in mijn aard...
mijn positieve drive word dan juist m'n nekslag.....
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

xander32

... het is "maar" werk Rogek, er gaan geen levens mee gemoeid. Het is het niet waard om ziek van te worden, pas goed op jezelf!

WilliamB

Positief dat je het gesprek bent aangegaan, want teveel werken breekt je een keer op.
En goed dat je weer naar muziek luisterd want dat geef je weer ontspanning en kracht.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

WilliamB

Praten de 23e weer wat bij  HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

RoGEK

De foto spreekt voor zich lijkt me.....
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3